sobota, 8 grudnia 2012

Strój tygodnia: Emusia14goth

Na początku wypadałoby się przywitać. Będę dla Was umieszczać stroje tygodnia w każdą sobotę. Propozycję dostałam od Marty, za co dziękuję:). Myślę, że moja "praca" na tym blogu nie skończy się jedynie na tych postach, ale co będzie dalej- zobaczymy:) 
Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Bysia15, może nawet niektórzy z Was kojarzą mnie z bloga abnormes. Mam nadzieję, że będzie nam się miło razem współpracowało:).

Czas przejść do stroju tygodnia.
(Źródło: kamizelke.blogspot.com)

Stylizacja ma już trochę czasu, jednak muszę przyznać, że od jej opublikowania jestem zakochana w niej po uszy! 
. Głównym elementem tej stylizacji są cudowne, nieziemskie legginsy. Natalia, bo tak nazywa się właścicielka konta, wspaniale dobrała kolory i myślę, że każdy element stylizacji, jest doskonale przemyślany. Strasznie podoba mi się pomysł niebieskich końcówek, które naprawdę świetnie wyglądają w połączeniu z legginsami, oraz ćwieków, które pojawiły się na platformach.

kapelusz -  Bizou |płaszcz- Pet a Porter| koszulki- Bizou| legginsy- Antidote| platfromy- Basic+ Fallen Angel

30 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja! kocham! koooochaaam!
    no i zycze powodzenia w pisaniu! ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja .I powodzenia w pisaniu na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory faktycznie są super dobrane. Czy te leginsy są własnej produkcji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ładna, ale żółte usta do widzenia c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja! Nie jest w niej nic takiego "upchanego " a przede wszystkim jest oryginalna. Wspaniale wszystko dobrałaś zarówno w stroju jak i doll! Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja to jedno wielkie cuudo ♥ Śliczne legginsy,do tego ten płaszczyk,ahh ♥ Wszystko idealnie ze sobą dobrane,widać,że właścicelka tej doll starała się.Do tego świetny pomysł z ćwiekami na koturnie.Bardzo ładna doll,śliczne włosy ♥

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Minerwaa- przecież jest napisane w poście na samym dole, że legginsy są z Antidote..

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, nie jest banalna :) lubie takie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam mieć te rajstopy, ale mi wszystkie wykupili :c świetny jest ten płasz, super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. UU bardzo mi się podoba :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się stój bardzo podoba :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja *-*

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska stylizacja. :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  14. usta na niee, a stylizacja na taaak!
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest boska wszystko ładnie dopasowane kolorystycznie a ta marynarka robi wielkie wrażenie

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  16. tez lubię tą stylke.
    i hejcia bysiaczku pysiaczku :3

    OdpowiedzUsuń
  17. super wszystko, od stylizacji po lalkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała, nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja świetna ! ;D

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi podoba się ta stylizacja

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nie przypadłą mi do gustu. Bardzo nie podobają mi się te wielkie kurtki -.- No i usta twojej doll. Reszta nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet ładna stylizacją

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja naprawdę nieziemska, i to dosłownie bo te leginsy jakoś tak przypominają kosmos xddd

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj!
    Stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja jest naprawdę oryginalna, jednak jakoś nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za dodanie mojej stylizacji, nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. :) Bardzo mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze