poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kto pierwszy ten lepszy

Kto jako pierwszy napisze komentarz o godzinie 17:30 wygra 90 sm- edit: wygrywa marchdoll 
Szanse straciła kicia1912- nie jesteś obserwatorką bloga
Kto jako pierwszy napisze komentarz o godzinie 17:35 wygra 90 sm- edit: wygrywa koralina2346
Kto jako pierwszy napisze komentarz o godzinie 17:40 wygra 90 sm- edit: wygrywa misslola_88
Kto jako pierwszy napisze komentarz o godzinie 17:45 wygra 90 sm- edit: wygrywa Belladonnaxd
Kto jako pierwszy napisze komentarz o godzinie 17:50 wygra 90 sm- edit: wygrywa misslola_88

POWODZENIA

Zabawa tylko dla obserwatorów bloga

EDIT: Gratuluję. Po nagrody zgłaszajcie się w księdze gości ciekawszysd ciągu 24 godzin

Jaką zabawę chcecie następnym razem? :)


50 komentarzy:

  1. Zgłaszam się 17:20
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszan się

    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  3. ZgłaszAM SIĘ !Mam pytanie jestem tu pierwszy raz i dało mi na login jakies Hanika jak to zmienic?
    Chelsa58

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się

    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się

    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubie Mini konkursy :)
    Albo może impreza blogowa?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pojęcia co następnym razem, obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zwycięzcom!
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, już za późno :( Gratuluję zwycięzcom. A co do konkursów to średnio przepadam za Mk, zwykle wszyscy od siebie kopiują i decyduje zwykły fart, że akurat zostanie się wylosowanym :P Z tym 'kto pierwszy...' to też trzeba mieć farta :P A ja tego farta nie mam zbyt często, co nie zmienia faktu, że udział biorę, bo nie zaszkodzi :D

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe, i znów się spóźniłam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję refleksu :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniona , no cóż gratki :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle. Ech :(

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźniłam się. No cóż gratuluję zwycięzcom !
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, ja jak zwykle nie zdążyłam, w tej zabawie wygrałam tylko raz kiedy była mała konkurencja o 4 w nocy XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem raczej bardzo za późno xddd i gratuluję zwycięzcom :))

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze