poniedziałek, 21 stycznia 2013

Poczta

Na naszych skrzynkach pojawiły się dwie wiadomości od adminów. Pierwsza z nich to reklama nowej kolekcji w Spectacular, a druga to spóźniona reklama nowej kolekcji w RIO. Co sądzicie o reklamach i kolekcjach? 




PŁATNA REKLAMA:
Witajcie. Zapraszam na mojego bloga http://justysiaczekx.blogspot.com ma dopiero 34 obserwujących, mało komentujących ale jest coraz lepiej. Dużo świetnej zabawy,dużo konkursów. Blog połączony z życiem realnym i ze stardoll. Poszukuje redaktorek. Chętne pisać na blogu pod obojętnie jakim postem. Dodajcie się do obserwatorów nie pożałujecie! Pozdrawiam justysiaczek_

27 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się dolki, ale były gorsze reklamy.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna z reklam szczególnie mnie nie zachęca. W pierwszej kompletnie nie postarali się z twarzami tych lalek. Ze tak powiem, wszystko zrobili 'na odwal'. Ja i tak żadnych okularów nie kupię. A druga... druga niewiele lepsza od pierwszej. Żadna z lalek mi się nie podoba. W żadnej reklamie się nie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujdą w tłumie,ale niezbyt szczególnie zachęcaja do kupna

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklamy mi się nie podobaja, ponieważ cos mi na nich brakuje :)
    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklamy są w porządku, ale żadna mnie nie zachęca do zrobienia zakupów w poszczególnych sklepach.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie reklamy według mnie robione na szybko i bez pomysłu. Nie zachęcają.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  7. ani reklama ani kolekcja nie zachwyca w obu przypadkach

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna reklama mi się nie podoba. W RIO jest za dużo błyszczącego, a pierwsza jest..ymm to chyba zasługa Doll, że reklama mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie beznadziejne !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Heuheuheu,wszystkie reklamy są brzydkie,Admini się nie postarali.Pierwsza reklama jest ochydna.Doll,które się na niej znajdują są okropne,nie nadają się na reklamę.Ta reklama nie przekonuje mnie do zakupu,a szkoda.Druga reklama jak zwykle spóźniona.Ta również jest okropna,a doll na niej to jedna wielka pomyłka.Przynajmniej niektóre ciuchy prezentują się na nich ładnie,ale reklama nie przekonuje do zakupu.Heuheuheu xD

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza reklam mi się nie podoba - jest za zwyczajna niczym się nie wyróżnia, druga jest lepsza. Stroje są ładnie prezentowane na dollkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się te reklamy

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklamy jak reklamy. Te akurat niczym nie zaskakują i mnie nie zachęcają. Jeśli chodzi o kolekcje to są takie o.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przekonywują mnie te reklamy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. Reklamy są zachęcające i to bardzo. Reklama ze sklepu z okularami jednak jest zwyczajna i za to ją cenie.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się włosy doll pierwszej od lewiej na pierwszej reklamie, ogólnie reklamy nie zaciekawe -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja Rio i reklam jest ładna
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  18. Ją raczej nie lubię okularów na stardoll i reklama mi się nie podoba. Co do RIO to i reklama i kolekcja są fajne :)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Reklam RIO całkiem fajna ,a dostawa do sklepu jeszcze lepsza, jest wiele ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  20. Reklama Rio mi się podoba, jedynym jej defektem jest lalka po lewej - blond plasticzek po solarce ♥ Spectacular - były lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze