niedziela, 6 stycznia 2013

Makijaż krok po kroku

Ostatni sposób wykonanego przeze mnie makijażu bardzo Wam się spodobał, więc pomyślałam, że tym razem przedstawię coś podobnego  jednak w innych kolorach. Połączenie kolorów jakie niżej możecie zobaczyć już Wam przedstawiłam wielokrotnie, jednak mam nadzieję, że i to Wam się spodoba.
 Zapraszam do obejrzenia! 

_______________
podstawa

 ______________
makijaż oczu


 Jak Wam się podoba dzisiejszy poradnik i efekt końcowy?  
*Ps. Niedługo postaram się opracować nowy sposób przedstawiania tych wszystkich kroków, na razie przepraszam za taki banalny i może trochę niejasny. 

22 komentarze:

  1. Nie za bardzo mi się podoba ale ok ; *

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. za dużo czarnego ;)



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest skomplikowany i jest ladny.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż w sumie ok ale denerwują mnie części twojej twarzy. Te usta i brwi tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny makijaż, tak jak osoba wyżej uważam, że masz koszmarne brwi i twoje "wpierw" brzymi trochę jak jakiś wiejski slang -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. brwi nie pasują do koloru włosów ale jest ładny makijaż ;D pieprzyk mi jeszcze nie pasuje heh :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mi się podobają takie poradniki i niezmiennie jestem od wrażeniem precyzji wykonania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i tak nie czytam tylko zawsze patrzę ;p
    Jak dla mnie ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny makijaż! Perfekcyjnie wykonany, równy, dokładny. Ja nie umiem takiego robić :< Tzn. tak rózno :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ten makijaż się podoba. Prosty, ale efektowny.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  11. Brwi paskudne, a "wiśniowy" cień pod oczami sprawia, że dollka wygląda jakby była po przejściach

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie super, w moim stylu :) Chociaż pewno dodałabym jeszcze jakiś żywszy kolor na górnej powiece i rozjaśniła kącik oka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko jest ten makijaż, i tak go nie wykonam bo nie umiem się obsłuugiwac tymi pendzelkami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spoko makijaż, chociaż brwi średnio mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, ten burgund na dolnej powiece sprawia, że doll wygląda "niekorzystnie". Ale wykonanie ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak makijaż się skończył to super wygląda :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dodałabym jeszcze na końcu coś w stylu podsumowania z przykładową fryzurą.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten makijaż

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze powiedziawszy bardzo mi się podoba :)
    serina.14

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze