poniedziałek, 21 stycznia 2013

Up and Down

Cześć, tutaj Wojtek (Alkastura). Będę prowadził na tym blogu nowy dział "Up and Down". Na czym on będzie polegał? Będę przekazywał Wam świeże informacje co traci i zyskuje na wartości. Posty będą dodawane przeważnie raz na dziesięć dni. Zapraszam do przeczytania pierwszego postu.




Agyness Hat
Pochodzący z Bisou kapelusz wciąż zyskuje na wartości. Rzadko da się go zobaczyć w bazarze, tym bardziej po okazyjnej cenie. Lecz jeśli masz na celu jego zakup lepiej poczekaj, admini mogą wywinąć mały numer i dodać go do nowej kolekcji archive. 



Silk blouse
Czarny odpowiednik białego bolerka z archive jest coraz cenniejszy. Mało osób go ma. Plusem jest to, że jego walutą są starmonety. W bazarku jest praktycznie nie osiągalny, dopiero po długim czasie może udać nam się go znaleźć, oczywiście za nie małą sumkę.


Headband
Kolorowe opaski z DKNY niestety tracą na wartości. Duża część stardoll je posiada, przez co nie są już tak unikalne jak dawniej. Teraz można często znaleźć je w bazarku w granicach 100sd, dawniej chodziły one po  nawet takich cenach jak 200, 300sd. Jeśli podobają Wam się one, to jest to najlepszy moment na kupno.




PIP Crop top
Dosyć stary top w kwiatki z archive znacznie traci na wartości.  Kiedyś osiągał on wartość 250, może 300sd, w tym momencie możemy go znaleźć po jakimś czasie za 100sd. Artykuł ten ma już dość spora część stardollowej społeczności. Opłaca się go kupować? 


Macie jakieś pytania?

43 komentarze:

  1. te opaski są ohydne. mam kapelusz i top. i przydatne informacje! dobry dzial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się Silk blouse. Fajny temat ; )

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy artykuł :D
    Nie posiadam żadnych rzeczy, ale miałam w planach zakup opaski. Teraz wiem, że warto je teraz kupić. Może w przyszłości cena wzrośnie :D

    Czy w następnym artykule możesz powiedzieć ile są warte te rzeczy? Przynajmniej jedną :D

    http://imageshack.us/scaled/landing/14/ewsfas.png

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na serię artykułów, myślę że na pewno wielu osobą się przyda :) Czekam na następny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :D Na razie nie posiadam żadnej z tych rzeczy. Ciekawe, co pokażesz w kolejnym artykule ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten artykuł. Chciałabym więcej takich artykułów na tym blogu.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż.. te opaski za jakiś czas pewnie będą sprzedawane za 10 sd... Poza tym nie podobają mi się. Ten kapelusz i czarna koszula są świetne, ale niestety pierwszy raz je widzę :( W Starbazaarze nigdy ich nie spotkałam, szkoda.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. super post bardzo ciekawe


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  9. super,że będzie tego typu cykliczny informator!

    Fakt ,że nigdy nie wiadomo co może stracić na wartości ,dla tego staram się kupować tylko naprawdę w okazyjnych cenach,jak potem dają to w Archive to się przynajmniej nie denerwuję.

    Ta czarna koszula to moje marzenie ,niestety nigdy jej nie widziała na bazarku, a tylko u paru długoletnich graczy...

    Co do wartości ubrań mam mnóstwo pytań...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapelusz jest ekstra :D



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedys tą opaska z DKNY.Jedna dziewczyna sprzedała mi za 16 SD. Później mi sie znudziłą i sprzedałam jąza 100 SD ;)

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  12. a bluzka pip crop top widziałam za 25 sd;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać,że pomysł na ten artykuł jest genialny! Wiele dowiedziałam się z niego,między innymi o opasce,którą miałam zamiar kupić niedawno po 300 stardolarów,teraz wiem,że nie warto :) Kapelusza i koszulki nigdy w bazarku nie widziałam,a szkoda,bo ta koszula to moje marzenie by ją mieć tak samo jak czarny blazer ELLE i czarne platformy z Archive.Co do tego kapelusza to racja,może Admini dodadzą go do dostawy Archive ? Fajnie by było,tak samo jak platfy :D Pytań jak narazie nie mam żadnych.Szkoda,że te artykuły będą pojawiały się tak żadko.Z miłą chęcią czytałabym je co 2 dni przynajmniej :) No,ale cóż.Jeszcze raz gratuluję tak świetnego artykułu.Napewno pomoże wielu osobom :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dział - nie mam żadnej z tych rzeczy ;/



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysl na posty ;3

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że miło będzie gdy ktoś będzie prowadził taki dział. Myślę, że posty będą porządne a możesz jeszcze powiedzieć kiedy będą dodawane? Życzę Ci powodzenia Wojtku w pisaniu na tym właśnie blogu ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  17. Działa jest przydatny. Ja nie mam nic z tych rzeczy, ale wiem, że warto poczekać, bo np. platformy z archive moja znajoma kupiła za 24 sd. Kupiła je wczoraj. Dlatego przeszukuje bazaar i szukam ciekawych ofert. A czekając chwile ceny platformy na pewno się obniżą.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  18. Napiszesz o czarnych platformach Archive? ;D Fajny pomysł z tym działem ;]

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  19. @Wandosz
    Posty będę dodawane raz na około dziesięć dni :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tym artykułem. Przyda mi się na przyszłość. Co do ubrań to zgadzam się, ale należę do tych którzy szukają PIP Crop top ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny artykuł! Sam pomysł na niego był genialny. Znalazłeś ciekawe i bardzo ładne ubrania i dodatki. Ja sama szukam ich w Starbazarze, jednak nie mam tylu sd na ich kupno. Czekam na następny artykuł z tej serii! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam że tego gorsetu nie warto kupować, ponieważ można znaleźć tańsze i nawet ładniejsze zamienniki. Gratuluje pomysłu na artykuł

    Asia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Artykuł zacny. Ale mnie to nie interesuje, ja kupuje to co mi się nie podoba, nie to że jest cenne.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  24. Supeer , zapraszam na mego bloga : http://ineneeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na artykuł. Przydatne informacje. Czekam na kolejny post.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł :) Co do tego topu, pewnie traci na wartości również z tego powodu, że kwieciste wzory się przejadły, teraz widzę że stawia sie na minimalizm, czerń i biel. Kapelusz i bolerko bardzo bym chciała. Nic tylko czekać na kolejne dosatwy Archive ;p

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNY ARTYKUŁ, SZKODA ŻE TAK RZADKO BĘDZIE DODAWANY :/


    naulka

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatne informację, świetny artykuł

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawie jak na giełdzie. Nie powiem, przydatne to. Czekam na kolejny artykuł!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super. Na pewno się przyda ;D

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy artykuł, nie mogę się doczekać następnego :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod wrażeniem. Naprawdę wyjątkowo praktyczny pomysł na artykuł. Czekam na więcej! ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  33. chcialabym ten kapelusik, ale go nigdzie nie widzialam... a tak to nic specjalnego a drogo

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś wątpie by mi się ten dział do czegoś przydał, no ale skoro już tu piszesz to powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny artykuł. W 100% się z toba zgadzam. Opaski w życiu nie kupię a koszula i kapelusz są świetne.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny artykuł, szkoda że tak żadko będzie dodawany!

    OdpowiedzUsuń
  37. pragnę silk blouse i PIP crop top bardzo, ale nie dam za nie tyle sd.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny artykuł. Ja chyba nie mam żadnej z tych rzeczy... Chociaż mam podobny kapelusz. Ja sama niestety rzadko poluje na baraku, że względu na nieustanny brak funduszy, ale artykuł przydatny. Będę dzięki.tej serii na bieżąco ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze