poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wybór Dnia + błąd

Dzisiejszym wyborem dnia są okulary Glittering Silver Glasses, pochodzące z najnowszej dostawy do sklepu Spectacular. Kosztuję one 12 sd. Osobiście ich nie kupię, bo nie lubię okularów, które całkowicie zakrywają oczy, ale oprócz tego ogólnie do mnie nie przemawiają.
Przy wyborze dnia, po raz kolejny pojawił się błąd. Już kolejny raz w tym miesiącu, nie pokazuje nam się nazwa produktu.

A Wam się podobają? Kupicie?

PS Kochani! Dzisiaj o godzinie 19.00 zapraszam Was na bloga, ponieważ planuję zrobić wieczór Mini Konkursów. :)

34 komentarze:

  1. Takie sobie te okulary, trochę kiczowate -.- Raczej ich nie kupię. Jeżeli chodzi o błędy adminów, to uważam że powinni trochę bardziej uważać na to co robią bo jakby nie patrzeć stardoll to już strona na wysokim poziomie i nie powinno na niej być takich błędów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za okularami. Więc raczej nie kupie. Wole sobie za to kupić coś w sb ;)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię. Nie lubie okularów na stardoll.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale nie kupię :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nie kupię nie podobają mi się

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nadzwyczajnego, nie kupię ;)
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię. Chętnie wezmę udział :)


    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to są brzydkie :/ Na pewno ich nie zakupię.

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na mini konkursy ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się te okulary i napewno ich nie kupię.Ich kolor może jest okay,ale sam wygląd mnie odstrasza.Rzadko noszę okulary na Stardoll,ponieważ zakrywają makijaż oczu,a wolałabym,żeby było go widać :) Uważam,że ten błąd raczej nie powinien się tu wkraść.Admini powinni starać się,by było ich jak najmniej,albo żeby wogule ich nie było,lecz im zdarza się to prawie dzień w dzień.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG - okropne ;X


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie są zbytnio zaskakujące.
    Chyba ich nie kupię z powodu koloru -.-Myślę, że admini powinni trochę uważać na błędy bo jest ich coraz więcej. ;/

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupię, nie podobają mi się i nigdy nie przydadzą. Do tego są zdecydowanie za drogie

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary są przereklamowane i kiczowate. Nie kupię.
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie brzydkie, brzydkie i jeszcze raz brzydkie.! Po co są te sznurki? Nie nawidzę okularów z takimi sznurkami -,-' A te są jeszcze takie nbłyszczące, przez co wydaja się kiczowate. JA na pewno ich nie kupię. NIe podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno nie kupię. Są kiczowate...

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się. Tak jak ty nie lubie okularów w całości zakrywających oczu.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie są praktyczne, nie kupię. Po co mają leżeć na półce.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podobają mi się, nie kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż, jedne z ładniejszych z tej dostawy, jednak wątpię bym kiedykolwiek miała ich użyć. Także nie kupię

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasują do niewielu zestawów. Nie podobają mi się. Nie wylądują w moim salonie piękności, bo nie byłby to salon "piękności".

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobają mi się więc nie kupię

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  23. sa brzydkie, na pewno ich nie kupie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  24. Okulary są okropne a łańcuszek jeszcze je obrzydza. Na 101% ich nie kupię.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znoszę okularów i ogólnie dodatków z salonu piękności, zawsze wchodzą na.ubrania. Okulary są okropne, kolor, kształt i to, ze sie świecą działa na ich niekorzyść.

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze