niedziela, 6 stycznia 2013

Wyniki konkursu

Sześć dni temu minął termin oddawania prac, więc czas najwyższy podać wyniki tego konkursu. 
Jestem trochę zawiedziona, bo dałam dużo czasu, rozreklamowałam bloga w gorących nowościach na stardoll, a mimo to prac jest mało. Mimo wszystko, coś mi się wybrać udało. Prosiłam również o linkowanie prac na tinypic, niektórzy tego nie zrobili, ale już tym razem przymknęłam oko (na imageshack mój program antywirusowy reaguje). Już bez zbędnego przynudzania, przejdźmy do tego, na co czekacie. 

I miejsce i 70 sd zdobywa extra.gwiazda1


II miejsce i 30 sd zdobywa minerwaaa


III miejsce i 15 sd zajmuje Polskaaaaa
Gratuluję! :)
Macie 72 godziny na zgłoszenie się po nagrodę, która zawiera już wliczoną prowizję. 

PS Podobają Wam się konkursy na stylizowanie się do zdjęć, czy jednak wolicie inne? 

20 komentarzy:

  1. @Wojtek

    Uczestnicy musieli upodobniać się do wybranych gwiazd przez Zosię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super macie prace gratki !
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia praca zdecydowanie najlepsza, nie mniej jednak, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! dziękuję, myślałam,że konkurs się zdezaktualizował ,bo był tak dawno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta 2 jest Czadowa ma talent dziewczyna ;d HEHE ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają i się konkursy na ten temat ;) Mam nadzieję, że jeszcze takie będą ♥ Naprawdę ładne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)

    Ja wolę konkursy, gdzie nie ma narzuconych konkretnych zdjęć, np. temat to "teledyski wydane w ciągu ostatnich 3 miesięcy" czy "gwiazdy na rozdaniu nagród Grammy" - żeby była zachowana jakaś dowolność ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkursy na stylizowanie się do zdjęć są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, ja się nie podjęłam robienia stylizacji bo nie umiem robić stylizacji na podobieństwo zdjęć ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje Wam :) ja nienawidze zadan gdzie sie mamy do kogos upodobnic, mysle ze nie najlepsze ;/

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tak jak sisi penny







    Druga praca mi się nie podoba, ale jest strasznie podobna do oryginału o.0 Wszystkie prace zasługują na nagordę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne stylizacje :) gratki
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej,wszystkie stylizacje są ładne i bardzo podobne,a druga w szczególności :) Jesli chodzi o tego typu konkursy to jednak wolałabym inne.Jakoś trudno cos wykombinować i najczęściej sa wybierane te zdjęcia z najtrudniejszymi strojami.Wolałabym cos w rodzaju "konkurs na stylizację z wybraną postacią a bajki lub jakaś gwiazdę" xD Czy coś w tym stylu :P

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracę jak najbardziej udane. Ją nie wzięłam udział, za trudne dla mnie było xD ale gratuluję.zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze