niedziela, 6 stycznia 2013

Wybór Dnia 6.01

Dzisiejszym wyborem dnia jest różowa tubka do robienia pasemek z DOREE. Kosztuje 4 stardollary. Mi osobiście tego typu kosmetyki się nie podobają, jednak ze wzgledu na niską cenę kupię. Co sądzicie o dzisiejszym wyborze dnia? Kupicie? 

* z komentarzy wylosuję dwie osoby którym
 dam 4 stardollarów za zakup dzisiejszego wyboru dnia *


_______________________________
               REKLAMA
Zapraszamy was na bloga koralina2346.blogspot.com 
 napewno wam się spodoba bo trwa tam
 loteria , mk i konkurs na komentowanie .
 Są też różne stylizacje i wiele wiele innych 
ZAPRASZAMY!

27 komentarzy:

  1. Mi się ona bardzo bardzo podoba ;)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi równiez sie podoba :)

    Qnopers_x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ją mam, ale nie jestem pewna (ach ta skleroza) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna , ale nie mam sd na jej zakup. Ale poza tym napewno bym kupiła !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie pasemek, ale kolorek fajny

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kolorowymi pasemkami( oczywiście nie mowię o końcówkach). Więc nie kupię, chociaż gdybym miała Stardolary to bym kupiła, bo przydadzą mi się jakieś kosmetyki- chociaż ta tubka do kosmetyków nie należy no ale..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię farby do robienia pasemek. Ta ma ciekawy kolor i jest bardzo tania. Ja z pewnością ją kupię. Oprócz tego myślę ,że ta farba zasłużyła na wybór dnia.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam się nad kupnem, ale raczej kupię

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ale nie ten kolor

    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubie kolorowych pasemek

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest prześliczny i bardzo ładnie wygląda na włosach.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się farba podoba ^^

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam pasemek od jakichś dwóch lat xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam dużo pasemek ;)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, ale niekoniecznie na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony kolor to jest różowy więc mi się bardzo podoba do tego lubię robić dla swojej dolki pasemka,a wo gulę mi się to bardzo podoba:)
    floora1239

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie korzystam z tego typu pasemek, ale może kupie, ten kolor fajnie by wyglądał z czernią.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba ta farba...mysle ze mozna ja jakos fajnie wykorzystac...nie jest droga wiec moze kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupię tej farby, jest tania ale nie przydatna, wątpie żebym kiedykolwiek użyła różowych pasemek ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor jest ok... ale na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm różowy to nie za bardzo....

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor całkiem ładny, ale nie kupię, bo nie jest mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze