czwartek, 7 lutego 2013

Darmowa bluzka

1. Zaloguj się na stardoll.com
2. Skopiuj swój numer klienta. Znajdziesz go TUTAJ 
3.  Do paska URL musisz wkleić ten link: www.girlit.no/member/girlit-se.php?uid=DODAJ JESZCZE SWÓJ NUMER KLIENTA i naciśnij enter. Przeniesie cię na stronę na której musisz wypełnić wszystkie pola, ale wystarczy wpisywać byle co. Tylko w miejscu email możesz nadal wpisać byle co, ale z tą różnicą, że musi to wyglądać jak jak twój email np. cokolwiek@cokolwiek.com. Po wypełnieniu wszystkiego naciśnij fioletowe kółko, następnie zaznacz kwadracik i następnie fioletowy prostokąt.

Będziecie robić?

32 komentarze:

  1. Nie podoba mi się raczej nie zrobię



    milinas

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i przydatne. Na pewno zrobię :))

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest :) Zrobię :) A przy okazji.... nie wiem jak wy.. ale na chwilę stardoll nazywał się: stardoll.girlsgame.com Straszne! Już myślałam, że po raz kolejny tracimy stardoll! Nie chcę żadnych zmian :( A te Hb Weekly mnie dobiły :(

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna. Już zrobiłam :)

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się napewno zrobię
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba ale nie wiem czy zrobię bo mi się jak na razie nie chce i nie mam czasu może jak znajdę czas to zrobię ale mogliby dać walentynkową -,-,


    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zrobię , ale może się przydać.

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, na pewno zrobię.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i bluzka ładna,lecz nie zrobię.Za dużo rabanu z jej robieniem,a mi się nie chce xD

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. jest fajna zrobiłam co trzeba ,ale je nie dostałam...szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. jest ładna, ale nie chce mi się robić;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym powiedziała, że to sukienka a nie bluzka, ale bez różnicy :) I tak nie zrobię jej bo jest brzydka.
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze się zastanowie, może zrobię bo nie jest taka brzydka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie chce mi sie zrobic, nie wiem czemu

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się,zrobię ją! :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna ale nie robię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  17. Niechce mi się ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie gustuję w takich sukienkach... tzn. może ma i ładny krój i kolor ale jakoś do mnie nie przemawia. Nie zrobię jej teraz.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie chce mi się jej robić

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest ciekawa, ale nie w moim stylu, nie będę robić.

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że się przyda. Zaraz zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka jest śliczna, więc pewnie ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze