czwartek, 7 lutego 2013

Walentynkowa oferta superstar

Na Stardoll pojawiła się walentynkowa oferta SuperStar. Możemy ją nabyć płacąc 22,95 zł kartą kredytową, a SMS-em  jest to koszt 23,37 zł. W zamian otrzymujemy 60 dni superstar, 333 sd, 333 sm oraz dziesięc prezentów. Co sądzicie o tej ofercie? Skorzystacie z niej? Na ofercie pisze, że oferta jest dostępna tylko do 7 lutego czyli do dzisiaj. Nie wiem czy to jest błąd czy admini zgłupieli, bo moim zdaniem powinna trwać do 14 lutego do walentynek, albo chociaż trzy dni.


 Tak wyglądają prezenty:


Na nasze stardollowe skrzynki przyszła już reklama oferty. Tak się prezentuje:


44 komentarze:

  1. Nie skorzystam. Nie kupuje ofert powyżej 15 zł. Mogli by dać za 14.75, a nie za 23 zł. I mogłobyć 200 sd, wystarczająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skorzystam.Tak jak osoba powyżej nie kupuję ofert powyżej 15 zł.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skorzystam ale napewno jest to błąd że do dzisiaj
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być błąd. Ja bym zrobiła, ale nie dzisiaj.



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie skorzystam bo za mało czasu i za drogo ale jak tylko przedłużą do 14 lutego to na 100 % kupię :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Też rzadko kupuję ss za powyżej 15 zł. A poza za późno , już kupiłam za 12

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś 10 min temu skorzystałam ^^

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  8. może skorzystam.. musze się zastanowić ;)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka,oferta wydaje się bardzo ciekawa.W końcu 333 stardolarów piechotą nie chodzi,lecz jedynym minusem jest to,że kosztuje tak drogo.Mogli by dać za 14.75 i 200 sd chociażby.Szkoda,napewno bym kupiła,ale nie mam tyle kasy na tel.Termin tej oferty pewnie jest błędem,pewnie ma ona trwać do 14 lutego,a nie do dzisiaj.Prezenty są nijakie,sukienka w serca może być.Reklama jest bardzo ładna,akurat klimat walentynkowy :)Nie skorzystam z tej oferty.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj na pewno nie doładuję.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie korzystam, za drogo.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  12. jest wyprzedasz na suite shop

    OdpowiedzUsuń
  13. jest opłacapna, ale szkoda mi 23 zł

    OdpowiedzUsuń
  14. Oferta jest opłacalna, ale nie bede robic ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłabym ale nie mam dzisiaj kasy na koncie i mam 18zł xd więc chyba nic z tego a do sklepu nie chce mi się o tej godzinie lecieć bo ciemno xd


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  16. sama nie wiem kończy mi się SS i może się skuszę ,chociaż prezenty nie specjalnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  17. Przed wczoraj kupowałam ss za 30zł, gr.. admini mnie zdołowali.
    Tak, admini zgłupieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam chyba tyle kasy na telefonie, chyba coś około 16zł -.- Nie lubię tak mało opłacalnych ofert. Muszę się jeszcze porządnie zastanowić.
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. to dziwne, że trwa tak krótko ale możliwe, że chcieli napisać, że trwa od 7 do któegoś tam a zapomnieli o tym ;) Ja już czekałam na tą ofertę i jak tylko ją zobaczyłam kupiłam ją bo jest bardzo opłacalna :)Już od ponad roku ciągle mam ss dzięki tym ofertą i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. droga jak na specjalna oferte, no ale na usprawiedliwienie maja duzo dni jak ss. prezenty mi sie nie podobaja
    nie zrobie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  21. Już zmienili na 17 ;) Chętnie skorzystam za parę dni :D

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie skorzystam. Moim zdaniem robiąc sobię ss na stardoll to tyko wyrzucanie pieniędzy w błoto, bo i tak w przyszłości nie będziemy już w to grać...

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kupię, preferuje ss poniżej 15zł. :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie skorzystam za kilka dni. Jest do 17 lutego, to była literówka ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  25. Skorzystam ale za kilka dni

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  26. Żałuję, że wcześniej nie dali tej oferty. Bo ostatnio doładowałam ss :/

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się zmieniło czas jest do 17 lutego ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  28. Podejrzewam, że to jest bezczelny błąd, ale na pewno skorzystam, jeśli będzie ona dłuższa. Wątpię, żeby ją usunęli po jednym dniu bo nie zarobią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to 7 to chyba błąd pewnie od miało być...

    OdpowiedzUsuń
  30. skorzystałam , jednak Admini oszaleli ! Promocja powinna trwać chociaż do 13 żeby kupić sobie ss na walentynki ..

    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  31. Ech... powinni trochę zniżyć tą cenę. Wiadomo, 333 sd to nie jest mało ale raz na jakiś czas mogliby zniżyć ofertę. A prezenty są takie nijakie. Jedynie sukienka w serduszka wydaje się ładna. Nie skorzystam z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie za dużo przypadkiem jak na 333 sd ? przegięcie cenowe = nie kupuję

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobra oferta, ale nie mam niestety możliwości jej zakupienia :<

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobra oferta, może kupię, bo zmienili datę.
    Bardzo lubiętakie oferty, tylko nie wiem czy kasę będę miała do tego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  35. jakby dodali ją kilka dni wcześniej....albo pod koniec miesiąca to na pewno bym skorzystała... tak to juz nie mam za co

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze