niedziela, 3 lutego 2013

Kto pierwszy ten lepszy

Pierwsze dziesięć osób, które napisze komentarz pod tym postem otrzyma 50 sm

Zabawa tylko dla obserwatorów bloga.

EDIT: Wygrywa amy00709,  patunia09c,  swiadomosc, 00mili00, wampirkas, pauliska_1998, NeonowaSzpilka, BlowStar, DixieSINDY, jarus55

Po nagrody zgłaszajcie się na blogowe konto ciekawszysd (KLIK) w ciągu 24 godzin.

Dzisiaj wieczorem pojawi się jeszcze bardzo atrakcyjna loteria.
Do wygrania będą LE, Antidote, DKNY, Elle, Hot Buysy oraz Tribute :)



33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. cholera. siedziałąm i czekałam.. wyszłąm umyć zęby i przegapiłam -.-

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie bedzie loteria

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe udało się czekałam ciągle xd

    czeekamy na loterię!

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu się spóźniłam.


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. ehhh znowu za późno, głupi obiad :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam do wieczora :D



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle się spóźniam ;\
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mnie nie było, gratulacje. Czekam na loterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i świetna loteria <3

    Sylwiroange

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywięscie loteria jest bardzo atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zdążyłam ale są bardziej potrzebujący na sm. Ja mam ich dużo więc różnicy mi to nie zrobiło.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zdążyłam ale są bardziej potrzebujący na sm. Ja mam ich dużo więc różnicy mi to nie zrobiło.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle za późno

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zdazylam tu ;C ale za to na dole taaak :D

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zdążyłam ;(

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze