niedziela, 3 lutego 2013

Strój tygodnia- Heneda

Po raz drugi w Stroju tygodnia pojawia się stylizacja Adama- Heneda
Myślę, że ten przypadnie Wam do gustu.
Głównym elementem w stylizacji jest spódnica, dzięki której nie jest nudno. Top i dodatki są idealnie dobrane, możemy zwrócić uwagę, że makijaż też.
Wybaczcie, że dziś tak krótko, ale problemy z internetem robią swoje.

Co myślicie o stylizacji? ;)

Źródło: o-rakulum.blogspot.com
Top- Pretty n' Love
Spódnica- Antidote
Figi- Riviera
Obcasy- Anna Sui
Bransolety- DVF
Naszyjnik- Nicholas Kirkwood

35 komentarzy:

  1. Całkiem fajna stylizacja :)

    Michasia.2

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku niezbyt mi się podobała, ale po dłuższej analizie stwierdzam, iż jest dosyć ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja całkiem ładna ale dałabym coś pod spódniczkę bo majtki doll prześwitują a to niezbyt atrakcyjni wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszeczkę za pusto :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)



    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się dół;/, ale góra jest fajna ;)
    Pozdrawiam Ollaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta ale nawet fajna : )

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna. Brakuje tylko torebki.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet ciekawa
    (widać jej gacie)

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i bardzo ciekawa stylizacja, tylko brakuje torebki i czegoś pod spódniczką ;]

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo ładna, ale już twarz nie ://

    Mam jedna uwagę, którą zawsze będę pisać. Nie uważam, żeby dawanie stylizacji tych "znanych" jako strój tygodnia byłoby dobrym pomysłem. Każdy wie, że oni robią świetne stylizacje :)
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Lepiej pokazać talent do stylizacji jakiś mało znanych osób. :)

      patunia09c

      Usuń
  13. Śliczna stylizacja, ten pasek jest z tą spódnicą Antidote, czy nie?? Bardzo mi się podoba :)


    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja, bardzo mi się podoba. Jest prosta, ale zwraca na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja ładna ale pod spódnicą widać bieliznę - szczegół.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobra stylizacja. Wszystko idealnie pasuje i się komponuje. Zdecydowanie zasługuje na miano stroju tygodnia :))

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem fajna, tez zastanawiałam się mad zakupem tej spódnicy ale wybrałam tą drugą

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo fajna, jednak brakuje mi jakiejś torebki. :>

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaa, czern i bieeel!! Kochaam!! bardzo! I jak zawsze nie ma torebuni!! Gdzie torebka? :D AHAH,ale i tak jest bardzo ladnie.

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja skromna, ale za to dziewczęca i ładna. Nie ma w niej przepychu ani czegoś braku. Bardzo mi się podoba. Jest taka delikatna *u*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, szkoda że już nie można kupić tej spódniczki.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś mi tu nie gra. Możliwe, ze to przez brak torebki :)
    Ogólnie jest bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuje mi jakiejś torebki. To tylko moja uwaga. Po za tym jest SUPER :D

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnica jest swietna. moze bym cos pod spod zalozyla, ale nie wiem, czy cokolwiek by sie zgralo.
    stylizacja na +
    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze