niedziela, 3 lutego 2013

Metamorfoza monikamrowa


PRZED

MeDoll: Nie podoba mi się. Makijaż w ogólnie nie pasuje do koloru cery. Plus/minus za to, że jest równy w miarę. Części twarzy, a szczególnie usta są widocznie obsunięte w dół.. co strasznie wydłuża twarz.. a przez to, że fryzura także się do tego przyczynia nie wygląda to wcale tak dobrze. Policzki także są nie równo pomalowane. Przypomina mi taką sztuczną laleczkę. Bez obrazy. :) Masz dużo kosmetyków - szkoda, że z nich nie korzystasz... :<

Strój: Niby kolorystycznie pasuje, ale tylko górna część bo buty całkowicie odstają od całości! Troszkę też jest tak nudno i nie równo nałożone części garderoby.




PO

Strój: GDZIE TY MASZ UBRANIA?! w prezentacji chwalisz się, że masz tyle drogocennych ubrań, ale nawet 10 par butów nie posiadasz! Powinnaś zaopatrzyć się w ubrania... Miałam niesamowicie ograniczone miejsce do popisu. Zrobiłam co mogłam, choć szczerze? nie jestem zadowolona - jest pusto, mam nadzieję jednak, że wszystko w miarę się ze sobą łączy. :)

MeDoll: Masz bardzo dużo kosmetyków powtórzę. :) Ale przez twoje części twarzy, miałam lekki problem. Najbardziej przeszkadzają mi oczy.. Jeśli chodzi o cerę to nie mam problemu bo sama kiedyś taką miałam i wiem jak się do niej malować. :) Do makijażu użyłam brązowego eye-linera, brązowego, różowego i takiego brudnego jasnego brązu do oczu oraz czarnego tuszu pogrubiającego na zewnętrzne kąciki oczu. Na policzki nałożyłam różowiutkiego pudru, a na usta najpierw białą szminkę a potem różową szminką (Melon Madness)



Która wersja lepsza? PRZED czy PO?
przeczytaj co pisałam, żeby nie było że mówisz, mi że się nie postarałam ze strojem.. jak przeczytacie uzasadnijcie swoje wybory - pomaga mi to :)

Pozdrawiam, Oliwia

34 komentarze:

  1. Zdecydowanie PO. Makijaż jest staranniej wykonany, a strój cóż nie w moim guście ale lepszy niż PRZED :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż po taki pusty, stylizacja chyba Po.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed dziwne oczy a po CUDOWNIE!

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej Po ;*
    Pozdrawiam Ollaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. PO jest o wiele lepiej ;) Twarz jest nie zgrabna , oczy są beznadziejne. PO jest super choć nie przekonałam się do make-up oczów bo są trochę zaspane ( ale to nie przez makijaż tylko ,,fason'') . Rzeczywiście ubrań mało i stylizacja trochę pusta ale przyznam szczerze że przypadła mi do gustu , ale naszyjnik troszkę nie pasuje. Ale patrząc w porównaniu to metamorfoza jest genialna!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt po jest świetny. Strój przed to całkowita porażka. Makijaż niestety też.
    Metamorfoza bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej PO, choć strój PRZED i PO nie zachwycają, ale nie miałaś dużego wyboru.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZED i PO mi się podobają

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej mi się podoba strój przed, tylko nie pasuje mi spódniczka, ale makijaż zdecydowanie PO...

    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej po, choc i tak żadny strój i makijaż nie jest w moim stylu.
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie przed i po :)



    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubranie przed mi się najbardziej podoba :)
    Ale makijaż i fryzura po :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja przed jest lepsza, ale skoro piszesz, ze nie miałaś pola do popisu to może dlatego po nie jest szczególnie świetna. Co do makijażu zdecydowanie wolę po, pasuje do dollki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielki szacun. I przed i po bardzo mi się podoba. Pierwszy raz nie mam nic do zarzucenia w żadnej metce.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepsza wersja Po !

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  16. PO - zdecydowanie lepsze. Co do PRZED - zgadzam się z autorką.

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście że PO!

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  18. przed było bardzo ładnie ,ale po jest chyba jednak ciekawiej mniej sztampowo

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie lepiej doll wygląda po! Stylizacja przed jest dosyć ładna, ale niestety psują ją buty. :/

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  20. Przed: Straszenie mnie denerwuje ze spodniczka jest krzywo nalozona, albo to sie tylko mi zdaje... arrr :D Nie to jednak krzywo nalozona spodnica ;/ Buty tu wogole nie w temat, chociaz odrobine kolorystycznie pasuja do paska. Kopertowka sama po sobie jest ladna, ale nie pasuje tutaj. Tak samo jak ta koszula zolta (kocham kolor zoltyy!!):D Twarz: Usta mega za nisko, no oczy to nic takiego, ale poprostu jednym cieniem przejsc... nie.... nie wyglada to dosyc ladnie. No usta to katastrofa....
    Po: Ahah, nie ma to jak chwalic sie ciuchami ^^ Rozumiem brak mozliwosci, ale i tak ci w miare ladnie wyszlo. Tylko ze kopertowka tu wedlog mnie kompletnie nie pasuje. ;c Twarz na pewno ladniejsza, i to w sto raaz <3

    Nie moge sie doczekac juz swojej ^^

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  21. metamorfoza jest ładna, ale były lepsze

    OdpowiedzUsuń
  22. W PRZED spódniczka jest chyba krzywo nałożona. NIe jestem pewna, ale chyba. Nie wiem co o niej sądzić... uwielbiam tą bluzkę, pasek i spódniczkę, ale w połączeniu jeszcze z tymi okropmymi butami ten secik wydaje się okropny. Ja zmieniłabym buty na "lżejsze" i bardziiej dziewczęce. Makijaż PRZED... usta są zdecydowanie za nisko. A do tego jeszcze te okropne rzęsy...brr! Szkoda, że zrobiłaś tylko jednokolorowy makijaż. Nie za bardzo mi się podoba PRZED. Gratuluję tegto, że w stylizacji PO chociaż coś dopasowałaś. Nie miałąś za dużego pola do popisu : / Makijaż PO jest już zdecydowanie lepszy- śliczny makijaż, staki delikatny. Mmm... i jeszcze ta fryzurka. Ślicznie. Zdecydowanie lepiej PO.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacje obie mi się bardzo podobają, choć w PRZED spódniczka jest trochę krzywo nałożona. Makijaż zdecydowanie PO. Jest staranny i pasuje do stroju.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż ZDECYDOWANIE po, natomiast stylizacje obie mi się podobają, chociaż w przed buty nie są wyjątkowo dobrze dobrane, a po koszulka z kamizelką jakoś dziwnei wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż żaden mi się nie podoba. Jest bardzo skromnie, wolę coś bardziej wyrazistego.
    Jeśli chodzi o strój to sama nie wiem. W stylizacji PRZED nie pasują mi buty. Reszta jest ok. Natomiast w stylizacji PO nie pasuje mi kamizelka. Bez niej było by o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed: Niby wszystko jest ok, ale nie pasują buty i pasek. Poza tym strój średnio pasuje kolorystycznie do karnacji. Też żółty wygląda tu okropnie. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze krzywo założona spódniczka. Makijaż równy to raczej nie jest, choćby ten e- liner za prawym oku. Całość kolorystycznie nie pasuje do koloru skóry i te usta są za nisko... Ta fryzura jakoś nie wygląda dobrze na doll...

    Po:Jak sama zaznaczyłaś nie miałaś pola do popisu, ale jest dość dobrze. Całość kolorystycznie jest ok, chociaż mam drobne wątpliwości co do spodni... Makijaż jest 100 razy lepszy. Po pierwsze pasuje do karnacji, a po drugie jest bardziej równy i staranny. Fakt, że prawie go nie widać z daleka, ale dla mnie jest śliczny i dziewczęcy ^^ Ta fryzura jakoś lepiej się komponuje z kształtem twarzy doll niż poprzednia.
    Ogółem lepiej po ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie podobają mi się części twarzy tej doll. Lepiej PO :)

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  28. stroj mi sie nie podoba po. rozumiem, ze mialas male pole do popisu, ale kamizelki bym nie zakladala. makeup bardzo delikatny, ale ladny

    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze