sobota, 2 marca 2013

Hot or Not

Witamy! W dzisiejszym poście Naszej ocenie zostaną poddane stylizacje miley789789, niunia0010, SportyCanella,  adzik225 oraz lovejulia.super. Krytykami w tym jestem ja (klaudynka016) oraz Piotrek (jarus55).

miley789789
klaudynka016: Odnoście stylizacji pierwsze wrażenie pozytywne.  Akcenty dobrze dobrane, nie mogę Ci niczego zarzucić. Nie podoba mi się jednak twarz. Nie pasuje do tej eleganckiej kreacji. Popracuj nad nią i będzie jeszcze lepiej. Daję HOT
jarus55: Stylizacja jest prosta, ale ładna dzięki czarnej, rozkloszowanej sukience. Ma ona COŚ w sobie, że nie trzeba dodawać wielu dodatkowych ubrań i biżuterii. Świetnie dopasowałaś rajstopy i buty. Jedynie co bym zmienił - to twarz.. Oraz zmieniłbym też torebkę na większą albo torbę na ramię.Ogólnie to jestem na tak. HOT!

niunia0010
klaudynka016: Nie wiem jaki efekt chciałaś uzyskać, ale nie jest on dobry... Zauważ, ze rajtuzy zlewają się z butami z lekka, a to nie wygląda ładnie w Twoim przypadku. Luźny top kompletnie nie pasuje do tego typu spódniczek!  Brakuje tu biżuterii i torebki. Niestety, ale NOT
jarus55: Powiem wprost... twoja twarz mnie przeraża. Za to masz u mnie minus. A teraz stylizacja. Nie wiem, co to ma być. Jakaś nieudana kopia czarnego łabędzia? Zmieniłbym spódnicę w stylu ''balerinki'' na jakąś normalną, która będzie pasowała do czarnego topu. Zdjąłbym jedną par rajstop, ponieważ podwójna para pogrubia nogi dollki. Dodałbym szpilki i torebkę lub kopertówkę, jeszcze naszyjnik albo bransoletkę.
Jestem zdecydowanie na nie, czyli NOT!

SportyCanella
klaudynka016: Za dużo się tu dzieje - brak harmonii.  Sukieneczkę, żakiecik i torebkę zostaw, jednak reszta do wymiany. Mały plusik daję za twarz. Ona jedyna jakoś się prezentuje. Daję NOT.
jarus55: Stylizacja jest taka w miarę fajna, ale ma kilka minusów. Dodałbym na tą sukienkę, czarny top, ponieważ różowy żakiet jakoś dziwnie łączy się z tym różowym topem. Zmieniłbym pasek na węższy. Usunąłbym te platformy, które zostały połączone z butami, które mają niepasujący kolor sznurówek.
Dam Ci Not/Hot!


adzik225
klaudynka016: Niby skromnie, ale mi się podoba! Nigdy nie znudzi mi się połączenie filetu z czernią. Dodaj pasek, ew. naszyjnik i będzie jeszcze ładniej. Nie ingeruję już w kolor skóry (:o) Daję HOT.
jarus55: Fajnie połączyłaś czarny top z piękną spódnicą ombre. Dodatki już gorzej dobrałaś. Zmieniłbym kopertówkę na całą czarną albo na torebkę na ramię. Dodałbym jakąś biżuterię w kolorze spódnicy, bo troszkę tak pusto tu w twojej stylizacji. Jestem ogólnie na Not/Hot

lovejulia.super
klaudynka016: Jesteś moją faworytką z dzisiejszej piątki. Trafiłaś tą stylizacją w moje gusta, mój styl. Wielki plus za twarz. Całościowo lalka świetnie się prezentuje. Uwielbiam bluzę z kotem. HOT!
jarus55: Najlepsza stylizacja z tej całej piątki! U mnie masz same plusy. Połączenie swetra z kociakiem, który zdobył zaufanie wśród ludzi ze stardoll'a z białym kołnierzem.  To dobry początek! Do tego świetnie pasujące spodnie, a te dziury na kolanach udowodniają, że strój nie jest aż taki nudny. Kopertówkę dobrze dobrałaś, idealnie pasuje do swetra. Czarne dodatki również świetnie dobrane A i zapomniałem napisać, że masz świetną twarz! :) Jestem zdecydowanie na HOT



Już za tydzień oceni zostaną: ladyAndzelika12, TheSonka, FairyMadzialena, emmadefunke, Sloneczko-12r
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś się zgłosić do takiej oceny musisz zrobić to w specjalnym poście (KLIK)

Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami moimi i Piotrka ?
 Czy ocenilibyście ich zupełnie inaczej?


________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Wejdź na spectrum-of-stardoll.blogspot.com, zrób nagłówek i wygraj 300sd! Tylko do 19 marca.

42 komentarze:

  1. W większości zgadzam się z ocenami, jednak pani nr 5 z innymi spodniami wyglądała by jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia najbardziej mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja najlepsza :) również zgadzam się z ocenami.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaruś błagam nie pisz więcej. plzplzplzplzplz

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy ubiór nawr ładny coraz częściej pojawia się ta sukienka w stylizacjach daję Hot.
    Drugi ubiór nie wyszło to zbyt najlepiej,bluzke nie leży na doll tak jak trzeba,wszystko jest w kolorze czarnym jedynie tylko fryzurka jasna co niepasuje do sibie i fryzurka jest raczej taka dla chłopaków daję Not.
    Trzeci ubiór no niby jest dobrze ale coś nie pasuje myślę że nie pasuje albo sukienka do kurteczki albo kutreczka do szlika.POstawiłabym na taki zwykły codzienny ubióe ale jest dobrze daję hot.
    Czwarty ubiór bardzo ładna spódniczka fajnie kąponuje się z włosami,a może było by lepiej bez okularów albo gdyby było one inne,ale się nie czepiam bo jest super.I tak inaczej,a nie jak to robią inni ubierz żeby tylko ubrać.Daję hot
    Piąty ubiór wydaje mi się taki codzienny,ale nie jest taki zły chociaż ubrałabym sukienkę pasującą do leginsów lub inny sweter wtedy by było znakomicie.Nawet ładnie by wyglądało gdyby były by krótsze włosy i do tego swetra apaszka lub długie spodnie lub te leginsy i krótkie spodnie.Daję not.
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym HOT przyznała tylko ostatniej dollce ;3

    lili94Saphire

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja - Ładna . Podoba mi się . Ja jednak bym się tak nie ubrała (czarny,to nie mój kolor) . Ładnie wyszło,ale mam jedną uwagę - popracuj nad swoją twarzą ;] Daję HOT .
    Druga stylizacja - Ja nie wiem,jak można się tak ubrać *.* 1. uwaga,to to,że spódniczka nie styka się z topem . Dziwnie to wygląda ... Mam jeszcze wiele uwag,ale nie chcę się rozpisywać,więc jednym słowem daję NOT .
    Trzecia stylizacja - Żadne połączenie mi się nie podoba ! Ani blazer z sukienką i PASKIEM (nie wiem po co on tam jest),nic nie jest ładnie dopasowane do szaliczka (tutaj traci swój "urok") . Daję NOT .
    Czwarta stylizacja - Niby ładnie,ale coś mi nie gra :\ Nie wiem jeszcze co,ale coś ;P Nie mam się co rozpisywać . Daję Not/Hot ;)
    Piąta stylizacja - Świetnie wygląda . Jednak,co bym zmieniła ? Zmieniłabym leginsy na jakieś luźne spodnie ;)Nie pasują mi też buty . Cekinyy :| Daję Not/Hot .

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnią stylke wielbie dzięki bluzie z kociakiem :*
    Ogółem zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z opiniami :)



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z twoimi niektórymi ocenami :) ale żadna stylka nie powala według mnie
    +
    modny-stardoll18.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na mojego bloga! są świeże posty, można zaczerpnąć rad z poradników, zgłosić się do metamorfozy ! POSZUKUJĘ REDAKTOREK (pisz jeśli masz doświadczenie, chęć i czas)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  11. Z prawie wszystkimi opiniami się zgadzam ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z waszymi opiniami :)

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja HOT dałabym tylko ostatniej dollce.

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z ocenami w większość, nie zgadzam się jedynie z ostatnią oceną bo ta stylizacja w ogóle mi się nie podoba, nie lubię takiego stylu

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się chyba ze wszystkimi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z wszystkimi ocenami :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będe oceniać co jest HOT a co NOT, bo to nie moja rola. Zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja jest ładna, nie oryginalna, dlatego dałabym hot/not. Druga niestety nie podoba mi się, spódniczka i bluzka w ogóle nie pasują do siebie. Trzecia nie w moim stylu, również nie podoba m się. Czwarta tak samo jak reszta, dodatkowo jest pusta, a skóra spalona. Druga najlepsza w całej piątki, ale buty i kopertówka nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedynie czwarta i ostatnia stylizacja są okej, reszta to jakaś masakra o.0

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się z ocenami , z tych stylizacji nie ppoodoba mi się tylko środkowa i przed ostatnia

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie wszystkie sa na Not tym razem.. przykro mi

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie tylko lovejulia.super jest na HOT.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia stylizacja jest fajna ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj muszę przyznać konkurencja jest duża.Mimo to da sie wyodrębnić dwie interesjące mnie stylizacje , są to :
    miley789789
    lovejulia.super
    Moim zdaniem to one mają najlepsze stylizacje i obydwóm od siebie daję HOT. Co do reszty. Nie ma już tak ciekawych stylizacji . Bo albo góra ładna a dół zły lub też przeciwnie. Jednak da się wyodrębnić prace HOT/NOT są to :
    SportyCanella
    adzik225
    A :
    niunia0010 jest dla mnie na NOT niestety :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem najgorsza dollka to SportyCanela, beznadziejny dobór ubrań

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  26. w większości się zgadzam

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsza stylizacja .. nr 5! Ja również w większości się zgadzam.

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  28. nie do końca sie zgadzam nr 3,4 mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. żadna mnie jakoś nie zachwyciła.. :|

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się miley789789
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie zgadzam się z przedostatnią oceną, ale tak wszystko super. tegoswetra nie da się odsprzedać, prawda? :c

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za ocenę ;)

    miley789789

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsza i 4 są najładniejsze
    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  34. HOT, HOT/NOT, NOT, HOT/NOT, HOT

    taka tam moja ocena, najbardziej podoba mi się stylizacja nr 5 :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuje za taką miłą ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie stylizacje mi się nie podobają..
    1-jak ze zmierzchu
    2-ma jakiś dziwny dół ni to spódnice ni to spodnie
    3-tyle tego wszystkiego naćpane i do tego szal nie pasuje
    4-no ta jeszcze może być chociaż jakiegoś powalającego wrażenia na mnie nie zrobiła
    5-jednym słowem przereklamowana
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  37. W większości się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie tylko ostatnia hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie tylko ostatnia jest HOT. Ale cóż, to w końcu dla mnie

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja osobiście tylko pierwszej stylizacji dałabym hot innym niestety not, ale jest to tylko moje zdanie.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wiekszościami Waszych ocen sie zgadzam. pierwsza stylizacja według mnie nie zachwyca. Zwykła czarna sukienka i rajstopy, do tego czarne buty. Przyznam, ładnie jest, ale nie wiem jaką ocenę bym dała. Pani w drugim stroju- Co to ma być? Do takiej spódniczki ( nie dosć że krótkiej i nieładnej) nigdy nie dałabym takiej szerokiej bluzki. Nie dość że wygląda to nieestetycznie to jeszcze nieładnie. SportyCanella ubrała swoją doll... nie wiem jak ją opisać. Sama nie wiem. uwielbiam ten szaliczek i żakiecik, ale w tej stylizacji nie gra mi ta spódnica- mogłaby być zwykła czarna, w każdym bądź razie bez wzorków, torebka i buty! 4 Stylizacja.... Niby ładna, ale jest troche za mało dodatków. Nie podobają mi sę te okulary, uwqażam że troche psują cały urok. Spodniczka bardzo ładna. lovejulia,super: ubrałaś swoja doll najładniej! po prostu nie mogę nawierzyc oczu *_* Niby prosto, a tak ładnie. Doberałaś ładny buty, ćwieki dodaja tu uroku. BLuzka z kotem także świetnie wpasowała się w klimat. Cudnie! ♥ Pochwalam tą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  42. mniej więcej zgadzam się z ocenami :))

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze