piątek, 1 marca 2013

Up and Down


Dzisiaj piątek czyli powinno pojawić się Up and Down, prawda? Zapraszam do lekktury! 
___
MScalloped Punch Blazer - ELLE
Misslock-nike: Różowy blazerek ze sklepu ELLE, coraz częściej pojawia się w tz: "Wishlistach" użytkowników Stardoll. Nie ma co sie dziwić, blazer jest ładny pod względem kroju i koloru! Jeszcze parę miesięcy temu, można było go znaleźć w granicach 400 - 500sd. Dzisiaj, trudno jest go znaleźć na sb nawet za 600sd! W niektórych przypadkach, użytkownicy Stardoll życzą sobie za niego nawet 800sd!


Katy Blue Velvet Heels - Young Hollywood
Misslock-nike: Granatowe szpilki pochodzące z Young Hollywood znacznie przybrały na wartości. Jakiś czas temu, można było je kupić od innych użytkowników za 400 - 500sd! Dzisiaj, można je kupić za 1200sd+.



Tingeling Bunny Ears 
Alkastura: Dziwaczne uszka ewidentnie są poszukiwane przez pewną część użytkowników. Jak dla mnie są one zwyczajnie brzydkie. Ich cena nie pnie się w górę ani nie spada. Są do znalezienia za około 600s-500sm.

LE Visor Glasses
Alkastura: Te okulary bez wątpienia są ładne same w sobie, ale przyznajcie racje, mało kto umie je ładnie dobrać. Patrzałki z niedawnej kolekcji LE są do znalezienia po 30sd, mało co nie?

44 komentarze:

  1. Ja te okulary sprzedałam za 100 sd i nie żałuję bo teraz są mało warte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic z tych rzeczy >D Blazer z ELLE jest ładny, ale jak dla mnie nie jest to totalne must have. Szpilki są po prostu obłędne! Gdyby nie ich cena, to już dzisiaj zaczęłabym poszukiwania, niestety skoro schodzą tak drogo nie ma nawet co marzyć -.- Królicze uszy są faktycznie okropne i nie wiem nawet kto mógłby chcieć je mieć... Co do okularów LE to 30 sd to zdecydowanie bardzo mało, jak na tą markę. Faktycznie to hm.. trudny dodatek, ale są naprawdę ładne i chyba zacznę na nie polować :p

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Blazer jest cudny .. Chciałabym go mieć w szafie
    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z YH piękne, oddaj *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może znajdę tanio okularki to kupię *u*



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  6. Blezer z ELLE i buciki z YH *______*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty YH są obłędne, chętnie bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blezer z EllE już mam może kiedyś znajdę buty YH bo są naprawdę ładne

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Blazer z ELLE jest śliczny. Mam podobny z Killah.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się tylko Blazerek

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten Blazer jest marzeniem! Jego krój, kolor, marka! po prostu MUST HAVE!
    Szpilki, co powiedzieć.. Połaczenie ciemnego granatu i złota jest wspaniałe. <3 Young Hollywood sprawia, że są cenniejsze.

    Nie rozumiem czemu te uszy są tak cenne.. Do czego do wykorzystać?
    Okulary są ładne i dość uniwersalne, więc radze iść szybko po nie do SB. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cudownie, że posiadam ten blazer :) kupiłam go w starplazie, nigdy nie żałowałam. Szpilki są cudne, lecz nieosiągalne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam uszy sprzedam! za sd!

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka w ogóle mi się nie podoba, kilka razy widziałam ją na bazarku, ale nie kupiłam za to buty to moje marzenie nie mogę sobie darować ,że nie kupiłam ich normalnie w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnej z tych rzeczy. Szpilki z YH to moje marzenie. Mogłabyś w następnym artykule opisać platformy z Archive?

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwilebiam ten bleazer i buty chciała bym je mieć.Co do uszu to nie lubie ich i zbytnio ich nie poszukuje nie potrzebne mi są.Okularki są łądne i chętnie je kupie za 30 sd jak pisze w tym artykule bo są ładne dziwne że ich cena spada w dół.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki Young Hollywood - my dreams :) ale sa kosmicznie drogie, chociaż platformy też są ponoć bardzo kosztowne, a ja je kupiłam za "tylko" 400 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał. na początku chciałam wspomnieć że ja nigdy na koncie jednorazowo nie miałam 500 SD . A tu dopiero wydać tyle na jedną markową rzecz ! Dla mnie to masakra. Bo oszczędzam i 10 SD to już coś się ciesze jak je mam. A tutaj pokazałam co prawda ładne artykuły które bym kupiła jeżeli byłby by o 95 % tańsze XD Co do SM to mogę jeszcze dać bo je uzbierać nie jest sztuka. A co do SD to już gorzej o trzeba jak che sie darmowe SD a jak się już zakończyło akademie robić te głupie zadania za które i tak nic się nie dostaje. Jestem tez wstrząśnięta tym że te ubrania tak przybierają na wartości :D Za 1 to MScalloped Punch Blazer - ELLE może dojdzie do 2000 SD .C: Ale fajne są tego typu artykuły bo można się zorientować jeśli ktoś chce nabyć czy sprzedać Mn. ile jest to wycenione.

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się bardzo buty niebieskie bardzo ładnie leżą na doll,i myślę że trochę niektórzy przesadzają z ich ceną
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam uszy :P Sprzedałam ^^
    Widziałam niedawno różowy blazer za 600 sd,ale nie kupiłam ;D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedynie butki ładne ♥ Macie teraz śliczny nagłówek ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam żadnej z tych rzeczy i nawet za bardzo bym nie chciała, jedyne co mi się podoba to buty YoungHollywood ale nie kupię ich za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Blezer jak dla mnie jest brzydki, i na pewno go nie kupię. Natomiast szpilki są śliczne, ale nie stać mnie na nie.
    Uszka są brzydkie i okulary również.
    Ogólnie, świetny artykuł :>

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie inwestuję dużych sum w cenne rzeczy, góra 40-50 sd. W sb różnie bywa z cenami i nigdy ine wiadomo co się znajdzie, za jaką cenę. Z tego posta wynika że szpiki i blazer są naprawdę cennymi rzeczami, więc kupiłabym ja za ok. 150 sd, gdybym akurat tyle miała :P LE na razie nie mogę znaleźć w wyszukiwarce, ale w tym sklepie nigdy nie znalazłam niczego po przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam bardzo podobne okulary z LE tylko, że są one takie szarawo-czarne (pewnie z tej samej kolekcji).

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam zadnej z tych rzeczy, chociaz chcialabym miec buty z YH :( szkooda, ze sa takie drogie wszedzie i u wszystkich :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  27. Blezer jest cudny ;)




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  28. Blazer z Elle widziałam ostatnio za 100 sd :D Buty są śliczne, ale nigdy ich wcześniej nie widziałam.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  29. Posiadam obydwie pary szpilek z Young Hollywood :)

    kociak33nn

    OdpowiedzUsuń
  30. mam różowy blazer z elle, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam królicze uszy. a niebieskie platformy są the best

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam buty - Young Hollywood
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomyśleć, że kiedyś sprzedałam ten blazer za 50 D =.= żałuje przeokropnie, ten kolor jest elektryzujący.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne są buty i blezer *u*
    ja je chce..
    ale nie mam tyle kasy..:(



    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  35. jezuuuu, jak ja chcę te niebieskie szpilki >_<

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście teraz niektóre rzeczy takie drogie ...mi podoba się tylko MScalloped Punch Blazer - ELLE bo reszta nie jest ładna i nie wiem czemu są takie wysokie tego ceny
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  37. te buty to moje marzenie *o*

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tych rzeczy tylko uszy mi się nie podobają. xd
    Okulary mam tylko że czerwone.
    Blazer ma moja koleżanka, która już na konto nie wchodzi i chyba muszą ją zagadać, żeby mi go odstąpiła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham te artykuły! Ale dobra, przejdżźmy do jego oceny. Muszę przyznać, że nigdy tyle Stardolarów ile kosztuje jedna markowa rzecz np. z DKNY< ELLE nie miałam. Dla mnie to jest kompletna przesada kupować ubrania za tyle Stardolarów, chociaż wiadomo, każdy chciałby mieć Must have. Dużo osób na Stardoll w swojej Wish lLiście umieszcza rzeczy, które są brzydkie, ale pochodzą np. z ELLE, DKNY. Owszem, ja też tak robiłam, ale teraz nie. Teb różowy blezer- po prostu chciałabym go mieć. Nie tylko ze wzgledu na marke, ale też ze względu na wygląd. jest ładny, prosty w stylizacjach. Ale niestety, jego cena mnie nie zadowala. Jest za drogi jak na mój budżet. Drugie buty- Okropne! nie wiem, dlaczego wszyscy je poszukują, Wiadomo że przez marke. Ale nigdy bnie dałabym za nie tyle Stardollarów. Te uszy- co to ma być? Może na bal przebierańców to byłyby i OK. Ale nie do normalniego noszenia. okulary- brzydkie jak uszy. Nie wiem po co komu takie okulary?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze