środa, 3 kwietnia 2013

Coś dla tegorocznych absolwentów gimnazjum

Kochani z racji tego, że już za paręnaście dni niektórzy z Was podejdą do egzaminu gimnazjalnego stwierdziłam, że troszkę Wam ułatwię. Szukałam audiobooków dla mojej siostrzenicy, która tak jak Wy będzie pisała testy a nie za bardzo przepada za czytaniem lektur, bądź niektórych już nie pamięta.



Znajdziecie tutaj wszystkie potrzebne Wam książki, nie zachęcam do przerabiania książek taką metodą ale zbyt dużo czasu nie pozostało. Trzymam za Was kciuki. Powodzenia

29 komentarzy:

  1. Ja również trzymam za was kciuki, a strona bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww, jak miło. ja w tym roku piszę i dziękuję Ci bardzo! :3
    Jednak póki co nie skorzystam, wolę tradycyjne metody XD
    Ale może strona kiedyś mi się przyda ;) np. w liceum :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno go pisałam. Nie mogę tego zapomnieć, chociaż już studiuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna strona na powtórzenie, aczkolwiek przed samymi testami już nie ma co powtarzać bo dużo osób zaczyna się jeszcze bardziej stresować że nic nie pamięta. W sumie trzeba także zwracać uwagę na podchwytliwe pytania bo często w poleceniu można znaleźć odpowiedź. Jako absolwentka gimnazjum życzę Wam powodzenia oraz połamania długopisów.

    NieOosiagalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strona ciekawa aczkolwiek wolę tradycyjne metody

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł , ne pewno się przyda

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam repetytoria ze wszystkich przedmiotów i znich się przygotowuje ale to miłe, że o nas myślisz. Przez te cholerne testy nie mam czasu żeby komentować bloga :( i w ogóle nie mam na nic czasu,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero za rok ;)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie dopadły te końcowe egzaminy, miałam się akurat brać za lektury. ;3 Dziękuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. super, co prawda przeczytałam lektury, ale zdarza się, że nauczyciele nie przerabiają niektórych lektur, więc napewno zajrzę ;)dzięki ^^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też za rok, ale bardzo miło z twojej strony, że dodałaś takiego posta :))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, że pisałam na spontanie i miałam drugi pod względem wysokości wynik w klasie. Grunt to to, że słuchało się na lekcjach i uważne czytanie pytań. U nas bardzo mylili temat wypracowania bo było opisać znaczek a opisywali faceta ze znaczka.

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie musze korzystać, ale zapamiętam, bo już za niedługo się przyda :D Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo, na pewno mi się przyda :) Dzisiaj piszę próbny z historii i WOS-u ;)

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że nie powinno się słuchać lektur jako audiobooków, bo są one by je czytać ^^
    Ja dzisiaj miałam sprawdzian szóstkolasisty (wypracowanie było takie jak na próbnym o.0), było banalne ^^
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki C: Mnie to dopiero czeka za dwa lata heh :P
    karolina8989898

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię audiobook`ów. Szczerze powiem, że tak naprawdę nigdy z nich nie korzystałam, ale jestem tego pewna, że chwila i albo bym usnęła (gdybym się położyła) albo bym zajęła się czymś totalnie innym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł. Zrobię zakładkę i wykorzystam za rok ;) Poza tym powodzenia wszystkim trzecioklasistom :))

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze