środa, 3 kwietnia 2013

Dwie strony Designu odc1

Witajcie w nowym dziale na naszym blogu. Dział będzie nazywał się "Dwie strony Designu". Poprowadzi go  Reginą1321 wraz ze mną (Mister_John_xd).  Pokażemy wam tu jak w bardzo prosty sposób projektować w Stardesign. Dlaczego akurat Reginę zaprosiłem do współpracy ze mną nad tym działem? Odpowiedź jest prosta: Ma ona całkiem inny styl niż ja, dlatego będziecie mogli zobaczyć Stardesign od dwóch różnych stron, stąd też nazwa "Dwie strony Designu". Mam nadzieję, że polubicie ten punkt na blogu i chętnie będziecie czytać nasze artykuły :)



Dzisiejszym tematem przewodnim będzie motyw krzyża. Dużo osób twierdzi, że większości się już krzyże przejadły. Mi jednak ten wzór chyba nigdy się nie znudzi.
Zapraszamy więc do obejrzenia dwóch różnych interpretacji tego tematu.



Mój krzyż będzie bardzo prosty do wykonania. Motyw moro, czyli ostatnia miłość szafirek nada krzyżowi militarnego stylu. 
Zaczynajmy! 



Na sam początek wybieramy zielony kolor tła. Następnie zakryjmy go białymi prostokątami, w taki sposób, aby uzyskać krzyż. 


Dodajmy zielone i szare plamki, utworzone z chmurek i elips. Ja użyłem szarych i zielonych plamek. Wy możecie wykorzystać koloru, które wam się podobają. Zauważcie, że utworzenie krzyża za pomocą białych kwadratów, a nie dwóch prostokątów, umożliwiło nam dodanie niewystających poza krzyż plamek.


Następnie dodajemy kolisty cień w kolorze czarnym, aby trochę podrasować wygląd całości.  


Pozostało tylko wydrukować wzór na dowolnym kształcie i cieszyć się modnym motywem za niewielką sumę stardollarów.




Na początku chciałabym wam pokazać jak zrobić coś łatwego, myślę że nawet ktoś kto wcześniej nic nie projektował może bez problemu stworzyć taką koszulkę. Nie mogłam się zdecydować, którą wersję wam przedstawić więc pokazuję obie.


Pierwsza wersja koszulki to "Tęczowy" krzyż na czarnym tle a w wersji drugiej krzyż jest zrobiony na podobieństwo dosyć popularnego wzoru galaxy

Sposób ich zrobienia:
Na początku wybieramy czarne tło. Na suwaku z lewej przeciągamy kulkę na samą górę, to bardzo ważne aby rozmiar był odpowiedni ponieważ jeśli to zaniedbamy projekt całkowicie może nie wyjść. 


 Teraz przechodzimy do tworzenia wzoru. Rozpoczynamy od wyprania półprzezroczystego koła (oznaczyłam je na obrazku), przeciągamy je na nasz materiał i za pomocą kwadracików (tych, które pojawiają się na około wybranego elementu) zmieniamy kształt tego koła, po prawej pokazują nam się dwa suwaki oraz koło barw, za ich pomocą zmieniamy kolory i przezroczystość naszego elementu. W ten sposób nakładamy kilka takich elementów w różnych kolorach, różnych kształtach i przezroczystości, to ważne żeby każdy był inny aby osiągnąć pożądany efekt.


 Teraz za pomocą kwadratów ustawiamy pożądany kształt. Na tym etapie można stworzyć jakikolwiek kształt, cokolwiek co tylko chcecie. 
Na tym jest koniec pierwszej wersji koszulki. 


Teraz wystarczy dopasować koszulkę do wzoru i ją uszyć.


 Jeżeli chcecie koszulkę z krzyżem galaxy to teraz za pomocą zwykłych białych kółek oraz tych przezroczystych możemy go bardzo łatwo zrobić, wystarczy, że pozmieniamy ich kształty i przezroczystość, koła te nie mogą być zbyt duże, lepiej żeby były małe, kiedy będą zbyt duże wzór całkowicie nie wyjdzie.


Kiedy już stwierdzicie, że wzór jest gotowy dopasujcie koszulkę do wzoru, szyjecie i gotowe :)



Zobaczyliście dziś dwie interpretacje tego samego tematu. Mamy nadzieję, że zachęci was to do tworzenia waszych własnych projektów w Stardesign.
Pozdrawiamy, Maciej i Kinga :)



Mamy nadzieję, że spodobał wam się ten dział. Macie jakieś propozycje lub sugestie? Co wam się spodobało najbardziej? Jak oceniacie nasze projekty? 




48 komentarzy:

  1. WIEDZIAŁAM ŻE TO BĘDZIE REGINA! WIEDZIAŁAM!:D
    Bardzo się cieszę, że powstał taki dział, będę go czytała z wielką przyjemnością i przede wszystkim pomoże mi on w tworzeniu moich 'świetnych' projektów :D
    Obie koszulki są świetne, ale bardziej podoba mi się chyba pierwsza wersja czyli: military. Kocham moro ponad galaxy stąd ten wybór :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnej części! *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY DZIAŁ.Ja chce więcej takich artykułów XD
    Ide tworzyć.;D

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Moro i galaxy *.* próbowałam stworzyć moro, ale nie wyszło, bo nie mogłam nałożyć już więcej rzeczy (dziękuję Adminom). Galaxy umiem tworzyć sama, ale i tak podoba mi się post i oryginalny pomysł na dział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, nie mogę się doczekać kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście genialni *<*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ! Fajne toooo :P

    FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  7. superowy dział. Wzory są świetne
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł :D

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, w waszych stylach jest wiele różnic. Regina jest znana z oryginalnych projektów. Dzięki temu działowi mogę oszczędzić sd, zamiast dopłacać za czyjąś pracę mogę to zrobić sama i zapłacić jedynie za materiał i szablon. Czekam na kolejne artykuły. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny dział . ♥ projekt na czarnym trochę lepszy ale oba na 6 ♥.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na artykuł , bardzo mi się podoba - na pewno skorzystam

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka galaxy bardziej do mnie przemiawia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na artykuł oraz tytuł. :D
    Obydwa sposoby są bardzo fajne.

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł kłó :3
    Jednak wole robić moro z "chmurek".

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow , super dział ! : D Chętnie kupiłabym pierwszą koszulkę *__*

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm. Sam pomysł na dział podoba mi się, projekty również są ok, ale nie ma jakiejś większej rewelacji. Może pokazalibyście użytkownikom stardoll'a jak zrobić w stardesign jakieś bardziej skomplikowane rzeczy, jak np. twarz, zwierzątko, roślinkę... Czekam na kolejny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestm za. Chcę wiedzieć jak się robi ładne twarze, bo w tej kwestii jestem laikiem.

      Usuń
  18. jesteście niesamowici, Moro, galaxy i krzyże, to to co bardzo lubie, a teraz moge zrobić to sama na stardoll :D

    fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  19. Projekt Reginy bardziej mi się podoba.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepszy ten militarny.
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny artykuł, mam nadzieję że będzie takich więcej!
    bardzo podoba mi się ta bluzka z motywem galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny artykuł, motyw galaxy jest lepszy, ale oba projekty są super, czekam na więcej

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny artykuł! :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny artykuł i świetny dział! Z pewnoscią mi się przyda! Czekam na kolejne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszulka Reginy bardziej mi się podoba ;) Dział jest napewno ciekawy i fajnie się go czyta ;)


    CrazyMiley8

    P.S. Fajna grafika ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł i grafika, temat doskonały dla mnie :) Mnie bardziej spodobała się bluzka moro, ponieważ takiej wersji krzyża jeszcze nie widziałam. Chcę już następny odcinek, nie mogę się doczekać! :D
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy *______* Mój ulubiony dział <33

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne projekty. Jestem za tym aby następnym razem pokazać dwie strony bejsbolówek.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się bardzo podoba, czekam na następną część!

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIETNE!!! ten dział jest super ;) czekam na kolejną część ;) selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  32. Regino, moja imienniczko : 3 Dziękuje ci bardzo że pokazałaś jak uzyskać wzór galaxy ! Od dłuższego czasu szukam poradnika dotyczącego właśnie tego , a tu BAM na moim ulubionym blogu właśnie to sie pokazało C: Nie mogę sie doczekać drugiej części !

    OdpowiedzUsuń
  33. Projekty są bardzo ładne i proste do wykonania
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie motyw krzyża jest ciekawy. Z tych dwóch wydań bardziej podoba mi się galaxy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się! Mnie też krzyże się chyba nigdy nie znudzą, chociaż sama nie mam z nimi ubrań, bardzo mi się podobają. Krzyż moro jest spoko, ale ten galaxy wymiata ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za motywem krzyża, ale nigdy nie udawał mi się wzór galaxy dlatego ciesze się z tego artykułu : )

    Anas14711

    OdpowiedzUsuń
  37. Super dział!
    Nie wiedziałam, ze to takie łatwe, popróbuję dziś

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze