niedziela, 19 maja 2013

Ciekawsze podsumowanie tygodnia


Poniedziałek

-nowości w Splendid:


Środa

-nowe HBW, wśród nich: dwie pary butów, kopertówki i okulary:


-w sklepach Transform, Epiphany i Galm'rus pojawia się 25% przecena:


-zmieniają się ikony klubów, teraz nikt nie może mieć swojej, oryginalnej


Czwartek

-nowości w PopShop:




Piątek

-nowe zadanie w Akademii Stardoll:



Sobota:

-niekorzystna zmiana w Nelly.com, artykuły za sm zmieniają walutę na sd:



*
Z tego tygodnia najbardziej spodobały mi się HBW. Reszta nowości jest mało zjawiskowa. Admini wprowadzili też korzystne tylko dla siebie zmiany. Co Wam się najbardziej spodobało, a co mniej? Kupiliście coś z nowych kolekcji?

23 komentarze:

  1. Hah, 'Admini wprowadzili też korzystne tylko dla siebie zmiany' - niestety, ale tak już jest coraz częściej ;/

    Ale podsumowanie fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nie było nic specjalnego w tym tygodniu

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza była dostawa HBW, a najgorsze to niekorzystna zmiana w Nelly.com ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. HB byly super ale kasy brak ; [ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny mało ciekawy tydzień...
    W tym tygodniu urzekły mnie Hb, za to admini skutecznie zbrzydzili mi stardoll zmianą cen w Nelly

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najbardziej mi się spodobały HB, a najmniej zadanie z academi ponieważ straciłam 26 sd za zakupy w Rivierze, i niechcący się wylogowałam, a zadanie będe musiała zrobić od nowa :(


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej w środę ze względu na HB. Ogółem nieciekawy tydzień, więcej złego niż dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja Splendid nie zachwyciła mnie. ;< Zakochałam się w przezroczystej torebce HBW. ♥ Nie skorzystałam z promocji, mam wszystko co chciałam. ;3 W nowej kolekcji PopShop upatrzyłam już kilka elementów które na pewno kupię. ;D Zadanie już wykonałam. Z Nelly kupiłam co chciałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten tydzień niestety nie był ciekawy
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nadzwyczajnego się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  11. To był ciekawy tydzień ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie nic nadzwyczajnego nie było w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic ciekawego się nie zdarzyło.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że w Nelly nic nie ma za sm

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynie podoba mi się dostawa w PopShop, a wkurza mnie to, że admini ściągają z nas kasę.

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się takie podsumowanie :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zdenerwowały mnie zmiany adminów. W sumie spodobała mi się tylko kolekcja do Pop Shopu

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze