niedziela, 19 maja 2013

Strój tygodnia - hibiskusek

 W tym tygodniu macie okazję zobaczyć stylizację hibiskuska. Jest ona dość nietypowa i oryginalna. Paski, kwiatki, ćwieki. Co sądzicie o takiej mieszance wzorów? Mnie osobiście zaciekawiła.  Przyciąga oko, a to dość ważne. Kolorystycznie set wygląda dobrze.  Jedynie makijaż twarzy jest do wymiany według mnie.  Co sądzicie? Podoba Wam się stylizacja? 

źródło: mentalle.blogspot.com

Jacket Archive | Bow Bizou | Blouse Bizou | Skirt Frankie Morello | Belt Givenchy | Clutch Dolce&Gabbana | Heels Perfect Day

27 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, bardzo odważne zestawienie. Makijaż nie pasuje. Ogółem jest niezła ta stylizacja, choć nie każdemu może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba, błękitna spódnica ze złotymi ćwiekami kiepsko tu pasuje według mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hibiskus nie zasługuje na ten tytuł, bo to tlen wykonała tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Ty uważam, że twarz nie pasuje do reszty :> Stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ta nie przypadła mi do gust

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo do gustu przypadla ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba. Za dużo tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się nie podoba, nic do siebie nie pasuję.. jest zbyt pstrokato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Groch z kapustą. Okropna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście stylizacja mi się nie podoba :( Ale kurteczka zajefajna ;)



    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście makijaż twarzy niezbyt pasuje. Sama stylizacja jest interesująca i intrygująca i dlatego mi się podoba. Nienawidzę prostych połączeń. Tu jest świetnie. Mój styl.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, super :)

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się za dużo tego tu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza jaką ostatnio na tym blogu widziałam ;)



    Crazymiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. za dużo wzorów -paski kwiatki nity

    OdpowiedzUsuń
  16. Blee ;c Nienawidzę gdy ktoś łączy dwa wzory ze sobą, a co dopiero tyle -.-

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi nie przypadło do gustu.

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo lubię stylizacje hibiskuska, nawet jeśli nic z pozoru do siebie nie pasuje to całość prezentuje się niesamowicie :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to wszystkiego jest za dużo. Lubię odważne połączenia, ale to wyszło średnio. Najbardziej nie pasuje mi to spódnica i jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet niezłe, aczkolwiek mam mieszane uczucia..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze