wtorek, 14 maja 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, czas na kolejny przegląd, dziś przewaga ciuchów ze sklepu Oryginal Future. Zapraszam.


VOILE( Circular chain purse): śliczna okrągła torebeczka na złotym łańcuszku i ze złotym wykończeniem. Torba świetnie prezentuje się na doll i bardzo dobrze komponuje się ze wszelkiego rodzaju stylizacjami.
ORIGINAL FUTURE( Studded varsity jacket): No i znowu admini zafundowali nam porcje ćwieków, tym razem fioletowa koszula której czarne rękawy wysadzane są kolcami. Genialne połącznie, jak dla mnie powinna wisieć w każdej szafie.
ARCHIVE( Orange leopard jacket): Ciekawy print i do tego genialny pomarańczowy kolor. Idealny do casualowych i eleganckich stylizacji.
ORIGINAL FUTURE( Hot Yellow tee): Zwykły top, ale jego kolor jest strzałem w dziesiątkę, genialny do letnich stylizacji.
ORIGINAL FUTURE( Side stripe sport pants): Spodnie z "lampasami" niby sportowe, ale można je zestawić z koszulą i wysokimi szpilkami, unikatowe i bardzo praktyczne.


Pierwsza stylizacja: Fiolet i czerń, może to mało wiosenne połączenie, ale wedłóg mnie wygląda genialnie. Połączyłam ćwiekowaną koszule ze skórzaną spódnicą i wysokimi platformami.

Druga stylizacja: Złamałam standardową elegancję i zamiast bieli użyłam pomarańczy. Zrezygnowałam też z biżuterii bo żakiet sam w sobie jest bardzo ozdobny.

Trzecia stylizacja: Złoto, paski i baskina hity ostaniego zesonu w jednym stroju, czego chcieć więcej?

Czwarta stylizacja: Banalna i bardzo casualowa, kojarzy mi się ze spacerami po plaży. Wianek oraz ciuchy w  intensywnych żółtych kolorach to must have tego lata.

Pozdrawiam, Justyna.

27 komentarzy:

  1. przeesliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ci poszło do tej pory na maturach? Nie było tak źle? :D

    Stylizacje bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Marta/martunia29

    właśnie kilka minut temu wrócilam z ustnego angielskiego i musze przyznać, ze łatwo nie było, a do tej pory było całkiem, nieźle, wieć się ciesze :D

    fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i żółta bluzka są ładne, reszta mi się nie podoba.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie koszula ze ćwiekami nie jest ładna , Ale to tylko moje zdanie .


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. @CrazyMiley8 - mnie też się ta koszula nie podoba :) Może gdyby była mnie "bufiasta" (nie umiem tego określić xD), to wyglądałaby ładniej ^^

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam to napisać. (:
      Widzę, że nie tylko ja zwracam uwagę na błędy.

      paulina3010

      Usuń
  9. Fajne stylizację artykuł też

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje zwłaszcza 2 idealna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, wszystkie mi się podobają. Do samych rzeczy nie byłam przekonana, ale w takich stylizacjach naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobają mi się ciuchy z tego sklepu :/ są strasznie kiczowate, a co do stylizacji, to doll na pierwszym i trzecim obrazku wygląda jak totalna pokraka -.- rozumiem, ze chude dziewczyny, wg mody są super itd, i zazwyczaj mają krzywe nogi, ale lalki ...

    OdpowiedzUsuń
  13. twoja doll ma śliczną twarz a co do stylizacji podoba mi się 3 i 4
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i ostatnia są niezłe, reszta jakoś mi nie przypadła do gustu...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  15. @Zuzka:)

    Cięzko wszystkim dogodzić, a staram się z każdym postem, bo po to tu jestem. Ale okey następnym razem zero inwencji twórczej, stylizacje będą na manekinach, bez twarzy mojej doll i jej nóg.

    dziękuje za opinie i pozdrawiam, fioletowaszafa.

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepsza ostatnia stylizacja,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne stylizacje.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne stylizacje ^.^

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam żakiet, koszule i spodnie :) masz racje do zółtej koszulki, będzie ożywiać każdą stylizacje, chyba też się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny artykuł. Bardzo podoba mi się 3 i 4 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie zrobiłaś stylizacji ze spodniami, bo bardzo chciałam się czymś zainspirować, bo nie mam pomysłu na nie ;p Stylizacje bardzo mi sie podobają,szczególnie ta z żółtą koszulką

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się 1 stylizacja. :)

    mrroow

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze