wtorek, 14 maja 2013

Wyniki ankiety odnośnie metamorfoz

   Mieliście dużo czasu na głosowanie odnośnie tego- czego wolicie mieć robione metamorfozy. Większość głosów zadecydowała, że będą to stroje. Jak już wcześniej wspominałam nie będę tworzyć nowej kolejki do metek, bo byłoby to niesprawiedliwe w stosunku do osób, które zgłosiły się niedawno i długo czekają.

W sposobie robienia metek zajdą zmiany, m. in. :
1. W jednym poście będę umieszczała 2 lub 3 osoby ( zależy, ile czasu będzie mi na to schodziło).
2. Będę robiła metamorfozy tylko stroju.
3. Nadal będzie funkcjonowała punktacja, lecz tylko za strój, więc w zakresie 1-10 p.
4. Komentarze do ubioru będą znacznie krótsze.

A oto wyniki ankiety :

18 komentarzy:

  1. Moim zdaniem zmiany na lepsze :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja glosowalam chyba na twarz ale tak etz jest fajnie ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że większość zagłosowała na strój też głosowałam ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także wolę strój :) Zawsze przy jego ocenianiu można wspomnieć co nie pasuje w twarzy etc. ^^

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiany na lepsze :) Akurat głosowałam na strój

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też głosowałam na strój

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej jak strój.Niektórzy mają tylko np.: 3 kosmetyki więc nie ma sensu aby ten ktoś zajmował kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też głosowałam na strój, według mnie tak jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie głosowałam bo nie wiedziałam na co
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się ;)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zadowolona z tego wyboru i czekam na metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba nie głosowałam ale fajna zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę metamorfozy stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście głosowałam na metamorfozę twarzy, ale cóż. Będę oglądać zmianę ubioru innych. ;)

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiana jest bardzo interesująca :D


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze