środa, 29 maja 2013

Informacje dotyczące wyglądu bloga

Opinie na temat nowego nagłówka były skrajne. Część osób była nim wręcz zachwycona a innym się nie podobał. Blog tworzymy z myślą o Was, dlatego bardzo liczymy się z waszymi opiniami. Jednak przy takiej zbieżności  zdań trudno każdemu dogodzić, dlatego musimy wspólnie znaleźć złoty środek na możliwe najlepsze rozwiązanie tego problemu. Dzisiaj ponownie blog zmienił wystrój, marcelq dokonał kilku poprawek w jego wyglądzie. Nagłówek ma całkowicie inne tło, bardziej jaśniejsze i nie jest już ponuro, jak niektórzy uważali. W komentarzu prosimy o szczere opinie i zapraszamy do wzięcia udziału w poniższej ankiecie.

41 komentarzy:

  1. Aktualny nagłówek jest idealny, tamten stary był już nudny, stary i za jasny ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej , nawet ni zauważyłam ze pojasniliscie naglowek :) zaglosowalam na nr 3, bo do tamtego naglowka się przyzwyczailam, ale aktualny też mi się bardzo podoba ;3

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, zmiany się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na wcześniejszy z ciemnym tłem było wtedy tak nastrojowo *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. 3, bo lalka w obecnym mnie nieco przeraża.
    A, z reguły nie zwracam na to uwagi, ale...
    a) po "zachwycona" powinien być przecinek,
    b)jeśli zaimek osobowy napisany jest wielką literą, zaimek dzierżawczy również taką należy pisać,
    c) albo "bardziej jasne", albo "jaśniejsze", "bardziej jaśniejsze" jest niepoprawną formą.
    :)
    - Grammar Nazi
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecny nagłówek nie jest zły, ale strasznie nie podobają mi się włosy lalki. Mam wrażenie, że psują całą kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa wszystko psuje. Jeśli odetnie się jej głowę, będzie idealnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz tło jest lepsze ale coś mi jeszcze nie psuję coś z głową jest nie tak

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie kolory pastelowe, więc ja bym chciala stary naglowek.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy nagłówek jest ładny ale szczerze - wole stary ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie 3 najlepsza, zdecydowanie najlepsze wykonanie doll.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 jest ładniejszy :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaglosowalam na 2 ale moze byc etz 1 ; ].

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam mały dylemat.. bardzo podoba mi się pierwszy.. ale trzeci urzekł mnie najbardziej.. :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam na 3 opcję :)


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz jest dużo lepiej!
    Miałam dylemat, ale zagłosowałam na nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten nagłówek jest fajny ale ta doll , ta głowa to wszystko psuje zmienić doll I GŁOWE bo to w ogóle psuje ten blog


    saramararain06

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 . Jest teraz dobrze . Ale przydało by się tło ( na bloga , nie do nagłówka ) . Nie szare , ale jakieś w odcieniu zieleni ale nie całe zielone . Blog potrzebuje wielu poprawek.




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie najbardziej podobał się nagłówek, na którym była blondynka w wianku. Żaden z tych mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem :/ Fajnie, że blog co jakiś czas się zmienia, bo staje się ciekawszy, ale jakoś za bardzo przywykłam do pierwszego nagłówka ;p Co do jasności teraz jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście teraz jest lepiej i dlatego zagłosowałam na obecny nagłówek.
    Ogólnie jeszcze bym się przyczepiła może do tła. By było można zmienić na trochę weselszy kolor albo jaki wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1, ale zmieniłabym szablon bloga i czcionkę przy zakładkach. Dodałabym też w wyglądzie więcej zieleni.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  24. 3, bo wolałam tamten. Ta doll ma trochę krzywą twarz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wymieńcie w nagłówku twarz i będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze