środa, 29 maja 2013

TRENDY: Czerń i biel


Dobry wieczór. Mam tutaj okazję przedstawić się jako chwilowy redaktor ds.trendów. Nazywam się Piotrek, znany też jako jarus55. Pewnie większość osób kojarzy mnie z moich ocen w dziale Hot or Not. Teraz będę pisał dla Was artykuły na temat trendów, aż do powrotu xxemowaxx Przyjąłem tę posadę na prośbę Marty, za co jej bardzo dziękuję :)

Dzisiaj przeczytacie o zgranym duecie dwóch klasycznych kolorów, czyli czerni i bieli. Trend, o którym piszę znowu stał się hitem sezonu wiosna/lato 2013. Te powyższe kolory królowały na wybiegach sławnych domów mody czy popularnych projektantów takich jak Louis Vuitton, Marc Jacobs, Roberto Cavalli, Moschino, Prada oraz Chanel. Styliści przedstawiają ten trend w postaci pasków, rombów, kropek, szachownicy, geometrycznych czy ciekawych wzorów. 
Kolory te najczęściej widzimy w stylizacjach minimalistycznych czy prostych.

Poniższe ubrania i dodatki ukazują opisany przeze mnie trend.
PPQ/Archive/PPQ/Red Carpet/Antidote/Dior/PPQ
Tingeling/Antidote/Moschino/Chanel/DKNY/Archive/Antidote/Dior


Teraz czas na stylizacje, które przybliżą Wam temat dzisiejszego artykułu.



Czarno-biały print jest bardzo ciekawym motywem na marynarce. Do żakietu zostały dobrane spodnie a` la pidżama. Dzięki temu połączeniu, stylizacja nie jest nudna, a kopertówka o takim samym wzorze dodaje uroku.

Marynarka - Archive
Spodnie - Bonjour Bizou
Kapelusz - Bonjour Bizou
Kopertówka - RIO
Buty - Special Offer






















Główną atrakcją tego stroju jest sukienka w paski  z YH. Postanowiłem połączyć ją z czarną bluzką, żeby sukienka nie wyglądała pusto. Biała torebka na ramię jest genialnym pomysłem do takich sukienek z takimi rękawami. Ogólnie ten outfit mi się kojarzy z szykowną Francją. Mam rację?

Sukienka - Young Hollywood
Bluzka - Archive
Kapelusz - Bonjour Bizou
Okulary - Special Offer
Torebka - Chanel Tribute
Buty - Hot Buys Weekly





















Idealna stylizacja na spotkanie biurowe czy coś w tym stylu. Czarna marynarka z białymi akcentami do białych spodni? Jak najbardziej tak. Do outfitu dobrałem dwukolorowe dodatki takie jak torebka w paski czy buty. 

Marynarka - Make Your Mark
Koszulka  - AmyClaire
Spodnie - Decades
Okulary - Voile Holiday Botique
Bransoletka - It Girls
Torebka - Antidote
Buty - Antidote

















Co myślicie o teraźniejszym trendzie? Podobał Wam się mój pierwszy artykuł?
Czekam na wasze komentarze i krytykę!

32 komentarze:

  1. Piotruś jesteś fantastyczny, wiesz? :3


    Artykuł świetny tak jak sam trend, a stylizacje cudne :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł bardzo interesujący, ale mi ten nowy trend średnio się podoba ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł, stylizację też są świetne

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie stylizacje są śliczne
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł, stylizacja pierwsza jest CUDNA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że Marta podala kogos na zastepstwo. Bardzo fajny artykul.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł, bardzo mi się podoba. Fajne stylizacje :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje ;)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie piszesz to trzeba przyznać, ale znalazłam błąd: "Idealna stylizacja Idealna stylizacja" Powtarzasz się w opisie 3 stylizacji.

    Stylizacje są świetne jak sam trend. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Donia/MajkaStar1999

    Już poprawiłem, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Kocham ten trend . Super post; ].

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  12. I niby Ty nie umiesz pisac?!
    Super się czytało, stylki bomba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje, cudne *.* artykuł też :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako, że bardzo lubię twoje opinie i stylizacje jestem wręcz zachwycona, że będziesz nam pisał o trendach. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wreszcie coś do czego nie mam się przyczepić *__* Trend cudny, rzeczy cudne, a stylizacje BOSKIE! Masz talent i Ci kurde zazdroszczę :333


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  16. Artykuł jest świetny! Dobrze napisany i bardzo miło się go czyta.

    Co do samego trendu jest jednym z moich ulubionych, uwielbiam biel i czerń ;) Pierwsza stylizacja jest boska (śliczna marynarka, muszę na nią zapolować), reszta ok. Czekam na kolejne artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje ;* gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł . Wszystkie stylizacje są bardzo dobre . Jestem pod wrażeniem *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny artykuł Piotrku, bardzo interesujący. A stylizacje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie stylizacje. Jedynie temat mi się nie podoba, chyba każdemu się już przejadł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny artykuł i fajne stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo zgrabnie przygotowany temat, a stylizacje dobrze oddają ducha trendu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten trend! Prosty, ale genialny. Stylizacje fajne, ale jakoś tak dziwnie, ze na ubrania do pokazania wybrałeś tylko te najdroższe i raczej trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  24. @Mexa98

    Dziękuję za opinię. Następnym razem, postaram się pokazać ubrania i dodatki, które są/będą dostępne w Starplazie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam połączenie czerni i bieli. Artykuł ciekawy, a stylizacje bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się outfit nr. 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny artykuł, bardzo podoba mi się ta sukienka (chyba z Archive). Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  28. A jednak moje typy!
    Bardzo ciekawy artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie się czytało i ładne stylki ;) czekam na kolejne ;D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze