niedziela, 12 maja 2013

MBB zasady pierwszego etapu i terminy


Rozpiska

(kliknij na obrazek, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)
(Do pierwszego etapu nie dostał się jeden blog, gdyż w zgłoszeniu podał aż 5 osób)

Edit:  Małe zmiany w rozpisce, została dodana  LadyPrincesslov i almondcake,  które przypadkowo zostały pominięte na początku (grupa 30). Zamieniono grupy 21 i 12, ponieważ w tych grupach znalazły się osoby z tych samych blogów. Przepraszam za utrudnienia.

Proszę każdego z uczestników o przeczytanie zasad

Zasady są następujące:
1. Wykonujecie jedną stylizacje na zadany wam temat. Zalinkowaną (np na tinypic) i podpisaną pracę wysyłacie nam na nasz email  ciekawszysd@interia.pl Nie wysyłajcie nam tego na gg, ani w inne miejsca, bo nie będziemy brali takich prac pod uwagę. Pracę oddajecie najpóźniej do dnia przed bitwą do godziny 23:59. 
Edit: Pracę najlepiej wykonać w apartamencie i zrobić zrzut na białym tle, ostatecznie dopuszczamy stylizacje w Starplazie.
2. Nie publikujecie i nie pokazujecie swojej stylizacji nigdzie, aż do momentu rozpoczęcia bitwy. Po bitwie możecie ją zamieścić gdzie wam się podoba.

Oto tematy i terminy bitew według ich numeru na rozpisce:

1, 2, 3 - futro, 15.05
4, 5, 6 - styl militarny, 17.05
7, 8, 9 - elegancja, 19:05
10, 11, 12 - retro, 21.05
13, 14, 15 - czerń i biel, 23.05
16, 17, 18 - zwierzęce wzory, 25.05
19, 20, 21 - jeans, 27.05
22, 23, 24 - skóra, 29.05
25, 26, 27 - złoto, 31.05
28, 29, 30, 31 - minimalizm, 2.06

3. Jeśli ktoś nie odda pracy w terminie, lub nie odda jej wcale, przegrywa bitwę walkowerem.
4. Co drugi dzień na naszym blogu o godzinie 12 pojawią się trzy bitwy. Zwycięzce wybiorą nasi czytelnicy poprzez ankietę, która będzie trwała od 12:00 do 18:00 w dzień bitwy. Po 18:00 tego samego dnia pojawią się wyniki.
5. Po zakończeniu pierwszego etapu, pojawi się jeszcze jedna ankieta, w której spośród przegranych osób wybierzecie dwóch uczestników, którzy przejdą do dalszej rywalizacji na zasadach tak zwanej "dzikiej karty". Może się zdarzyć tak że pojawi się jakaś bardzo dobra stylizacja, która mimo wszystko przegra, właśnie dlatego wprowadziliśmy tę opcje.
6. Obowiązuje całkowity zakaz proszenia o głosy, rozsyłania próśb na gg itd. Jeśli ktoś się dopuści takiego czynu zostanie zdyskwalifikowany z całego konkursu. 
7. Całkowity zakaz próbowania oszukania ankiety. Zero kombinowania z proxy itp. Jeśli zauważymy dużą różnicie pomiędzy komentarzami, a wynikami ankiety oraz jednocześnie zanotujemy tego dnia dużą ilość odwiedzin z innych krajów (tym często objawia się proxy) to unieważniamy bitwę i przekładamy termin. Jeśli uda się wykryć oszusta to odpada on z gry.
8. Po zakończeniu wszystkich bitew rozpoczynamy drugi etap, w którym zmierzą się zwycięzcy etapu pierwszego.

 Powodzenia! :)

53 komentarze:

  1. Świetnie wymyślone, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję niektórym konkurencji. Ale zapowiada się ciekawie.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj jaj jaj ile ja tu mam faworytów! :3

    Powodzenia wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mojej przeciwniczki zrobiliście mały błąd w nicku, zapomnieliscie o jednej dwójce xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że w niektórych parach walka będzie zacięta.Życze wszystkim powodzenia i niech wygra najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze Queens-of-fashion się nie dostało z ekipą : Sei.chan, NieOosiagalna, Cold_Iceberg
    :(
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia innym :D Szkoda, że jestem w stylu militarnym, bo za bardzo nie gustuje w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. złamał zasady zgłaszania się

    OdpowiedzUsuń
  9. A np: stylizacja ma być tylko skórzana, czy ma mieć tylko coś w sobie skórzanego np legginsy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Maciek, mogą być elementy, byle były widoczne, a nie np. tylko jakaś mała skórzana torba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jakie zasady, co złamał?

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja, ja rywalizuję się z ModnyKotek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 osób zgłosił, miałem się domyślać kogo wybrać? Zasady to zasady ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie 5 osób, było pytanie czy MyMelisaWhite może uczestniczyć skoro równiez zgłosiła swój blog, a zgłoszenie podpisałam swoim nickiem. Sorki a Ty policzyłeś mnie za 5 osobe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile Cię pracy musialo to wszystko kosztowac... :o
    Swietny pomysl. ;)

    Powodzenia! :*

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. missmarkisza, tak bo wcześniej zgłosiłaś siebie w komentarzu, sory ja wróżką nie jestem, trzeba się wyrażać jaśniej

    OdpowiedzUsuń
  20. sory, samej siebie nie zgłaszałam, wcześniej napisałam, ze zgłaszam ekipę z bloga, póżniej musiałam poinformować dziewczyny o tym lecz jedna z nich zgłosiła również swój blog więc nie wiedziałam jak to liczycie. Zgłosiłam podając kto będzie walczył, a mój nick był jedynie podpisem. Miłej zabawy życzę wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  22. chcialam sie zglosic ale nie bardzo wiedzialam o co chodzi, moze innym razem/.

    powodzenia stylane & dusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy dziewczyny z jednego bloga mogą być razem? Myślę o grupie 12. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super! nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba się nie dostałam... jestem gdzieś, bo się nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie, tylko nie styl militarny :(( Nie róbcie mi tego.

    kasia5400

    OdpowiedzUsuń
  27. Czemu w rozpisce nie ma LadyPrincesslov?
    Przecież ona też była zgłoszona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę tylko podziwiać bitwę z daleka ale jestem strasznie ciekawa wyniku ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytać edit pod rozpiską, przepraszam za utrudnienia, jeśli jeszcze coś się nie zgadza to dajcie znać, układanie takiej listy to dość skomplikowany proces przy tak dużej liczbie chętnych, więc proszę o wyrozumiałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. aha, to można mnie od razu dodać. spełniałam warunki, nie ma mnie + jest informacja, że wykluczono jednego bloga. czyli powinnam być.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeróbki graficzne żeby odwrócić wzrok widza tłem od brzydkiej stylizacji są dozwolone? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. już cię dodaje al, przepraszam za utrudnienia, dobrze że piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie, nie mogę sie doczekać widzę tu kilka osób których stylizacje uwielbiam , szykuje sie zacięta walka ,nie mogę sie doczekać ,mam nadzieje że redaktorzy będą uczciwi :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam niecierpliwie, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! Ja już się biorę do robienia stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój nick jest źle napisany, zamiast ola2212 powinno być ola2221. XD
    Ale mi się trudna przeciwniczka trafiła, muszę się bardzo postarać. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanie: można zrobić stylizację na manekinie, czy trzeba na swojej lalce? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lady, na dolce, ponieważ ważna jest cała prezentacja dolki z włosami itp

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakoś to ogarnęłam. Biorę się do pracy bo termin goni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Będzie co oglądać! ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  41. to ma być na swojej MeDoll czy może być na innej?

    OdpowiedzUsuń
  42. Liczyłam na minimalizm, w takim razie muszę zrobić zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze