niedziela, 12 maja 2013

Up and Down

Witajcie na początku pragnę przeprosić, że post pojawił się dzisiaj, ale coś mi się ubzdurało, że posty "Up and Down" mam dodawać w niedzielę. Jeszcze raz przeprasza. Dzisiaj w Up and Down Archive, Channel oraz Bonjour Bizou.
Zapraszam do przeczytania.
 __________________________

Bonjour Bizou High Wedge Pumps

Piękne i pożądane buty za sm, ale tutaj już niektórzy mogą się zawieść. Rzadko można je znaleźć za sm. Niektórzy życzą sobie za nie 100sd.

Bonjour Bizou Hot Pink Vest
 Tak jak w poprzednim przypadku, kamizelka za sm. Tyle tylko, że trudno ją dostać za sm.
Większość "pragnie" za nią powyżej 100sd.


Archive Babydoll Tunic
 Kiedyś pożądana bluzka, ale to się zmieniło w momencie wkroczenia do Archive.
Teraz po dłuższych poszukiwaniach możemy ją znaleźć za 50sd.

Channel Black Victorian Button Boots
 Piękne butki z Channel - pożądanej marki na stardoll. Niestety nie doznały, zbyt wielkiego oświecenia w cenie. Możemy je znaleźć za 20sd.

Co chcielibyście ujrzeć w następnym "Up and Down"?

Pozdrawiam/Dominik
 

35 komentarzy:

  1. Podoba mi się kamizelka z Bonjour Bizou :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na platformy nie poluję bo posiadam już ich odpowiedniki z Fallen Angel, które różnią się jedynie brakiem paseczków(?) na kostkach.
    Kamizelka mnie nie przekonuje, krój.. kolor.. to nie dla mnie. xd
    Miałam tą tunikę, sprzedałam ją za 18sd, teraz żałuję, bo wiem, że mogłam zarobić.
    Wiele rzeczy Chanel traci na wartości, coco dress widziałam w cenach 17-30sd. ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko tunikę, którą kupiłam za 6sd ...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są buty z Channel
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kamizelkę i tunikę w kropki. Nie poszukuję butów tych pierwszych bo mam te drugie bardzo podobne, a te ostatnie nawet fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kamizelkę i tunikę w kropki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście mam dwie pierwsze rzeczy :) Ufff.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy są fajne

    floora1239

    OdpowiedzUsuń
  9. growler sweater z archive i grandpa oversized sweater. uwielbiam te artykuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. olive knitted sweater z it girls ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam nic z wymienionych rzeczy. c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam te czarne buty pierwsza za 289sm :) Reszta mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadałam tunikę ale ją spzredałam nie była zbyt praktyczna a pozatym kojaży mi się ona z dziewczynkami które wypisują w prezentacji i na balonikach w kaształcie serduszka że nikt ich nie kocha itd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam platformy. Ładnie wyglądają w połączeniu z innymi butami. Bluzki nie kupiłam. Od początku nie byłam do niej pozytywnie nastawiona.

    Odnośnie "Up and Down" czy mogłabyś zamieścić czapkę "Newsboy cap" z It Girls. Jest ona brązowa. Z góry dzięki :D
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty bardzo fajne, ale mam podobne, te bez tych paseczków. Buty i kamizelka mi się nie podobają, tunika całkiem ok ale nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tunikę, buty są ładne a reszta mi się nie podoba

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tunikę z Archive, a chciałabym bardzo kamizelkę i pierwsze buciki *o*

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze buty bardzo bym chciała, są fantastyczne. Reszta rzeczy mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie posiadam z wyżej wymienionych rzeczy.. ;[


    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam tylko tunikę w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. sprzedałam niedawno babydoll tunic za 80sd. Myślę, że dobrze zrobiłam. Reszty rzeczy nie posiadam.
    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tylko tunikę i buty (podobne)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jedynie bluzkę :) Bardzo chciałabym buty *__*


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  24. Żaden ciuch nie zrobił na mnie wrażenia. Podoba mi się bluzka z Archive i cieszę się że spada na wartości . Przeważnie kupuje bo mi się podoba , a nie bo potem będzie drogie .


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. GANGSTER GLAM HAT! proooszęęę! i te takie same buty tylko bez paska..

    OdpowiedzUsuń
  26. ołaaa a może jeszcze okulary z LE z tej kolekcji co taka w wkiatki byla i tam byly te okulary, różowe i czarne, oraz wianki, takich samych kolorów.. tylko czarne okularkii? :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się tylko ta tunika, a tak to nic bym nie kupiła i nie kupię..

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  28. mam tą różowa kamizelkę na sprzedaż.
    dziś zgodzę się z wszystkimi diagnozami

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam bluzkę z archive, kupiłam ją ze względu na kołnierzyk. Reszty nie posiadam. Co do kamizelki, to nie dałabym za nią tyle.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tylko tunikę, podoba mi się kamizelka

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  31. te pierwsze buty wyglądaja identycznie jak te z fallen angel tylk bez tych paseczków XD PISZCIE KTO SPRZEDA MI TA TUNICZKE W KG ( PataLata13 ) :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze