wtorek, 21 maja 2013

MBB#4

Temat: Retro

VS.  patka4512

Walkower !

VS.


 VS.





30 komentarzy:

  1. DominikaDomcia oraz HaniaEmily34 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu tu jestem O.o ja miałam inny temat, biało-czarny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. i miałam być na 23 maja :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, ty jesteś 12 czyli retro O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkastura i HaniaEmily34

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. patrycja byłaś 13, to jeszcze jeteś retro. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 13 była mnie bliżej niż 12. Kurcze, szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. DominikaDomcia oraz HaniaEmily34
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  9. Alkastura i HaniaEmily34

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem na kogo zagłosować w 2 parze, więc chyba nie zagłosuję. O.o A w ostatniej pierwsza stylizacja. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno było ale zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. głosowałam ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  13. Alkastura i Emily ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. I znów kolejne beznadziejne stylizacje, może wina tematu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynie podoba mi się pierwsza stylizacja ale wygrała walkowerem

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika i Hania moim zdaniem mają lepsze stylizacje i na nie zagłosowałam. Choć wszystkie prace są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. DominikaDomcia oraz HaniaEmily34 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alkasutra i Patrycja_2000 :)

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. Alkastura oraz Patrycja_2000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się stylizacja patrycji, ale tak średnio trafiła w temat retro :)
    zresztą żadna z dziewczyn się nie popisała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo nie wiedziałam, że miałam retro ;p ale... bd miała 2 głosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, dzięki za głosy! Nie miałam pojęcia, że tylu osobom się spodoba moja praca. I tak Piotrek, to wina tematu. Nigdy nie robiłam stylizacji retro i to są efekty. :)
    Głosuję na Alkasturę.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  23. w drugiej parze pierwsza, a w trzeciej druga

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zdążyłam zagłosować ;d

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze