wtorek, 21 maja 2013

Met. nr 40, 41 Spokojnamania i asiab66

Już dzisiaj nowa odsłona metamorfoz. Kolejka na pewno będzie realizowana szybciej. Starałam się skrócić maksymalnie komentarze. Stara kolejka obowiązuje dalej. Jeśli chcesz się zgłosić lub zobaczyć, gdzie jesteś - oto link:



Spokojnamania

Przed: Stylizacja klasyczna, aż za bardzo. Nie ma żadnej wariacji. Jest przewidywalna 6 /10 p

Po: Bazą jest spódnica z szarymi łatami po bokach. Ładnie łączy się z jeansową kataną. Całości dopełnia naszyjnik. Trudno było mi Cię ubrać, bo masz mało dodatków.

asiab66

Przed: To samo, co w przypadku pierwszej stylizacji - jest przewidywalna i nudna. Moją uwagę przykuwają ciekawe buty - niestety nie pasują do całości 6,5 /10 p

Po: Twoja twarz wydaje mi się być lekko etniczna, dlatego dopasowałam do niej strój w takich klimatach. Dominują zielenie i odcienie brązu.


Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Pozdrawiam : Hela2104

21 komentarzy:

  1. W pierwszej metamorfozie podoba mi się przed, a w drugiej obie stylizacje. ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej metamorfozie lepsze po a w drugiej przed :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli mam być szczera to pierwsza stylizacja po nie podoba mi się nic nowego tylko nudna zwykła stylizacja a druga po niby pasuje ale powinno się coś od różniać
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardziej podoba się po
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystki stylizacje takie sobie .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Po lepiej, choć obie stylizacje "po" nie powalają, są troszeczkę lepsze niż przed, ale trochę nudne. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiele lepiej Po. Choć wszystkie stylizację nie powalają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podobają żadne stylizacje, choć najlepsza jest pierwsza "przed".


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  10. w pierwszej przed jest lepiej mimo ,że prosto
    w drugiej po jednak ciekawiej ,chociaż buty nie do końca pasują ,ale może nie było innych

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej lepiej przed jest minimalistycznie co jest atutem tej stylizacji.
    W drugiej lepiej po ale torbę zmieniła bym na inną.

    OdpowiedzUsuń
  12. O wiele ładniej po, chociaż przed nie najgorzej.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej przed, drugiej po ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie obraź się, ale zupełnie nie podobają mi się twoje metamorfozy.. znaczy się jest ok, ale nudno i bez pomysłu, a po takim dziale na znanym blogu spodziewałam bym się czegoś lepszego, czegoś na czym mogłabym się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszą wolę przed, ale dlatego, że efekt psuje mi naszyjnik. Druga po, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam,ale tak naprawde nie podobają mi sie wszystkie stylizacje i przed i po.
    miss.Super.1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze