wtorek, 28 maja 2013

Met. nr 42, 43 patrycja_2000 i Wampirkas

Kolejna odsłona metamorfoz. Dzisiaj również tylko 2 osoby.

 patrycja_2000

Przed: Nie za bardzo mi się podoba. Te spodnie wyglądają jak piżama. Torba też niezbyt. Ogólnie dziwnie dobrałaś te ubrania i dodatki, przez co Twoja dollka wygląda dziecinnie 4/ 10 p

Po: Bazą jest zwiewna koszula, która mnie zainspirowała. Do niej dałam ciemne dodatki, dzięki którym koszulka jest w centrum uwagi. Ładnie kontrastuje się z kolorem skóry.


 Wampirkas

Przed: Nie wiem, jak inaczej opisać Twój styl, jak dziwny, wysublimowany. Jakaś czapka z kocimi uszami do koszuli moro, leginsowatych spodni i adidasków. Do tego tatuaż - jestem na nie. 3/ 10 p

Po: Twarz nie pasuje mi do stylizacji, którą zaproponowałam, ale to chyba najmniejszy problem. Chciałam ukazać Cię w zupełnie innym obliczu i raczej mi się udało.


Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Pozdrawiam : Hela2104

23 komentarze:

  1. Ej no kiedy ja się do tej metki zgłaszałam, chyba z rok temu xD Ale dzięki, ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 1 lepiej po a w drugim żadna mi się nie podoba
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. Po lepiej. Zapraszam takze do mnie. Przyjmuje zgloszenia na oryginalne metamorfozy!

    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu metamorfozach lepiej po ;)
    Tylko w drugiej po troche kołnierzyk dziwnie wygląda

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  5. Nwet nie pamiętam kiedy się zgłosiłam Ale ok dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem rozczarowana, po raz kolejny nie podobają mi się twoje metamorfozy.
    Przykro mi, ale chyba się do tego nie nadajesz, aczkolwiek czekam na kolejne może czymś zaskoczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się, ani przed ani po, a najbardziej u wampirkas.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna stylizacja po i przed nie jest ładna ;)

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  9. obie stylizacje po wydają mi się ciekawsze i bardziej kreatywne ,chociaż pierwsza lalka w stroju przed też nie wygląda źle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepiej po ;D

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej stylizacji wolę przed natomiast w drugiej po, chociaż oceniłabym ją troszkę wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. W obu sytuacjach lepiej po. Obie miały wcześciej brzydkie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza lepiej po, a druga, to ani tu, ani tu nie jest zbyt dobrze.. C;

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  14. W drugiej PO lepiej, w pierwszej ani przed ani po mi się nie podoba

    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze