poniedziałek, 27 maja 2013

Stardollowe talenty: RubyCarminella

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny stardollowy talent, jest nią RubyCarminella.
Carmen, bo tak ma na imię, pochodzi z Włoch, na stardoll dołączyła 02.06.2010 a obecnie ma 78 poziom.
Z tego co zauważyłam w jej pokojach to bardzo lubi różne odcienie beży, brązów i wszelkiego rodzaju szarości. Pokoje są stonowane lecz w każdym można zobaczyć dodatki w intensywnych barwach, co sprawia, że nie są nudne i monotonne. Oprócz pokoi Carmen projektuje także fryzury i torebki ( są na wzór LE oraz Mary Kate bag). Obejrzyjcie sami







                                              Podoba się Wam? Zapraszam do komentowania

29 komentarzy:

  1. wnętrza jak wnętrza , dopracowane ,ale bardzo tradycyjne. Natomiast torebki bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowała mnie bardzo :) Wszystko śliczne, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym tak dekorować
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i wnętrza i projekty ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko marze by robić takie pokoje *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna ma talent jeśli chodzi o wnętrza. najbardziej zachwyciły mnie: 2,3,5
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  7. wnętrza są śliczne, torebki równiez ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pokoje, szczególnie spodobał mi się drugi i trzeci. Torebki również niczego sobie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny dział, fajne osoby.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoje - cuda ♥

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jestem pod wrazeniem!

    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pokoje a torebki jeszcze ładniejsze

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  13. moja siostra ma te torebki orginalne, moja 2 siostra też, i mi te konto oddała, lol... czyli mam te torebki ale nie mam na moim ogólnym koncie... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokoje są ładnie i starannie wykonane, wszystko do siebie pasuję, aczkolwiek nie zachwycają.
    Natomiast torebki WOW. Naprawdę wielki talent! Kupiłabym je jakby były trochę tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebki są cudne ♥

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie *__*

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Carmen ♥ Prywatnie, świetna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wnętrz i tprebki.Zamarłam na ten widok :)
    nastolatkaKitty

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!! Jakie cudowne apartamenty! :*

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie dopracowane wnętrza, bardzo mi się podobają. Jej projekty też są świetne, dziewczyna ma ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam jej wcześniej, ale apartament ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne pokoje, jak i projekty *o*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze