piątek, 7 czerwca 2013

Ciekawostka

Przed chwilą jedna z naszych czytelniczek zdobywając kolejny poziom otrzymała 10 sd. Czyżby admini wprowadzili w końcu  jakąś porządną zmianę? Nie mam pewności czy ta kwota jest inna przy różnych poziomach czy taka sama i czy w każdej są stardollary czy tak jak było starmonety. Dlatego jeżeli ktoś ostatnio wbił kolejny poziom to proszę o pochwalenie się w komentarzu jaką kwotę otrzymał. Co o tym sądzicie?

Za informację i screen dziękujemy Tynce (jaka-gwiazdka)
EDIT: Prawdopodobnie przy każdym poziomie o liczbie będącej wielokrotnością dziesiątki otrzymuje się 10 sd, a przy nie okrągłych liczbach są starmonety (Ale podrosła ich ilość)

58 komentarzy:

  1. w koncu za czasow starpuktow byly sd! :D

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje mi się żę za przejście poziomy dostaje się sm , ale sd nigdy nie dostałam ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio, kiedy przeszłam na 60 lvl też dostałam 10 sd. Nareszcie dobra zmiana. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam raz sd a raz sm

    SDtylistaKamila

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio za zdobycie 62 lv zdobyłam 65sm, zdziwiłam się, iż zawsze dostawałam 1-3sm.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety jestem na 80... tam już leveluje się wolniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. będe miała za 11 sp kolejny poziom, ale chyba jak zwykle dostane 3 sm ;/



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z 4 dni temu wbiłam 66... 3 sm dostałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze dostawałam 3 sm. XD

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zawsze 3 sm dostawałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze 150sp :P

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie se tak oglądam historię i ja dostawałam tylko 60sm i 3sm :/ więc nie wiem.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. niech oddadzą za wszystkie poprzednie poziomy xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mi brakuję do następnego poziomu, więc sobie troszkę poczekam C:

    OdpowiedzUsuń
  15. przy 60 ,też się dostaje 10sd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie! :) Ja na razie tylko sm dostawałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak wbiłam 30 poziom to dostałam 10 sd.. *-*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  18. Prz każdym 10. poziomie dostaje sie sd (10,20,30...) . W moim przypadku się sprawdziło.
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  19. Poczekam jeszcze sobie z 7 levelów do 60 ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, w końcu jakaś zmiana :D Muszę sobie poczekac jeszcze 7 poziomów do 60lvl. xd


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, w końcu jakaś zmiana :D Muszę sobie poczekac jeszcze 7 poziomów do 60lvl. xd


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przy zdobyciu 60 poziom dostalam 10sd :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm,dziwne,a nawet bardzo dziwne.Jeszcze nie spotkałam się z dawaniem stardolarów za jakiś okrągły lvl,jednak uważam,że to wspaniała zmiana,bo w końcu jakoś można dostać te stardolary :D Narazie mam 42 lvl, więc chyba sobie jeszcze trochę poczekam :> Zmiana ze starmonetami? Nie potrzebne,bo i tak każdy ma ich dużo.Starmonet,wszędzie starmonety...

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kojarzę, żebym kiedyś dostała stardollary.. za ostatni level 57 czy 58 dostałam 60 sm :|

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też przed chwilą dostałam 10SD

    OdpowiedzUsuń
  27. Wbiłam 30lvl i otrzymałam 10 sd

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna zmiana. Chociaz do pelnego poziomu mam jeszcze spoko do zrobienia :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra, ale ja także zawsze dostawałam 3 sm ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jak dobiłam do 30 to też dostałam 10sd nawet screena zrobiłam ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tak miałam, gdy wbiłam 50 lvl

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Lol, jest coś takiego jak historia transakcji? xD Muszę zobaczyć jak to u mnie było

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  33. To dobrze, bo mam 49, a będę miała 50.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak wbiłam 50 lvl to też dostałam 10 sd, ale później już sm są, Trzeba czekać do 60 xD
    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja mam 59 lvl i czekam na 60 :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dostałam 10sd za 70 poziom

    OdpowiedzUsuń
  37. jeszcze dwa levele do 80 to też dostanę 10sd, huhu :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja przy 40 dostałam 10 sd

    AnyaMChica

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz tylko czekać na 60 poziom. ;)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę zbierać na 60 level ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czemu jak przeszłam 61 poziom to dostałam 65sm. Od kiedy dostaje się sd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak masz np lvl 40,50 , 60 lub 70. napewno nie jak masz dajmy przyklad - 57.

      Usuń
  42. Za 70lvl też dostałam 10sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. zbliża mi się 50 lvl super :D
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak się przejdzie 58 lvl do 59. dostaje się 60 sm ;)


    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda, że dopiero teraz to wprowadzili - miałabym 70 sd, a tak niedawno awansowałam na 71 :/

    OdpowiedzUsuń
  46. za 70 lvl dostałam 10 sd :)
    anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  47. Hę ;O ja dostałam 3 sm za 71 lvl!!!!!!

    draeczek7

    OdpowiedzUsuń
  48. dostałam 10sd za 40 lvl ;p

    Independentt

    OdpowiedzUsuń
  49. ja za 39 dostałam 40 sm

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, ale musze jeszcze troche uzbierac do kolejnego poziomu

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze