piątek, 7 czerwca 2013

Podsumowanie pierwszego etapu MBB + wyniki dzikiej karty

Jakiś czas temu zakończyliśmy pierwszy etap Modowej Bitwy Blogowej. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony. Bardzo dużo osób wzięło udział i przysłało rewelacyjne prace. Mimo to jest kilka rzeczy, które mnie zaniepokoiły. Pierwszą taką rzeczą są walkowery, MBB miał być poważnym konkursem dla ludzi, którzy tworzą własne blogi ze stylizacjami i są niejako trendseterami w naszym stardollowym świecie. Takie osoby, jeśli marzą o wygranej, powinny co najmniej wysłać nam pracę. Niestety rozczarowała mnie ilość walkowerów. 
Następną taką rzeczą były nieporozumienia w sprawie prac, które nie dotarły do nas. Jeśli wasza praca nie znalazła się na naszym blogu to znaczy, że jej nie otrzymaliśmy. Nie nasza wina w tym jak funkcjonuje e-mail. Od teraz na każde zgłoszenie będziemy odpowiadać i informować jeśli coś zostało wykonane niewłaściwie. 

Teraz czas na wyniki głosowania. 
Do następnego etapu przechodzą : Milapati, tlen, ModnyKotek
Gratulujemy!
Oto szczegółowe wyniki:

Już jutro pojawią się zasady i terminy drugiego etapu
Na koniec sklejka najlepszych stylizacji (według mnie) pierwszego etapu:
Kto według was wykonał najlepszą stylizację do tej pory?
Jaka jest wasza ogólna opinia na temat pierwszego etapu?



36 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie :*

    Szkoda, że nie przeszedł Szymek z Adim :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! nie spodziewałam się, dziękuję bardzo ;) jest mi niezmiernie miło ;* oraz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. MOOOOOOOOOOODNYKOTEK! CZYLI OFICJALNIE CIĘ NIE POKONAŁEM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Oliwcia_paris śliczna ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli miałabym wybierać z wszystkich tu pokazanych to najbardziej podobają mi się dwie obie w ciemnej szarości takie a'la dandys

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i powodzenia! :*
    Najlepszą stylizację jak dla mnie wykonała oliwcia_paris.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje. Najlepsza stylizacje wykonała oliwcia_paris ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :D Według mnie najlepszą stylizację wykonała oliwcia_paris,choć przyznam,że praca Truskawki1616 jest równie dobra jak oliwi :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizację od dzikich kart ujdą.
    Najładniejsze oliwcia_paris! no i jeszcze Anksa, Jarus55, 19magda96.

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacje są super
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podoba sie stylizacja ModnegoKotka.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona stylizacja to ta od Jarusa :33

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się bardzo podobała stylizacja tutaj wyróżniona czyli styl. od Jarus55 ;*
    gratuluję wszystkim zwycięzcą i zdobywcą dzikiej karty ;)
    z niecierpliwością czekam na 2 etap ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się także stylizacja:
    -Truskawka1616
    -Anksa
    -oliwcia_paris
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. O, dzikie karty dostały dwie z moich faworytek. Fajnie.
    Swoją drogą rzeczywiście było dużo walkowerów

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeest, Kotek przeszedł. ^^ Me gusta 3 osoby z naszego bogaska jeszcze zostały. xd

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne prace, pomijając ta, że jedna była umieszczona już wcześniej niż w tym konkursie ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wszystkim :)
    Jak dla mnie najładniejszą stylizację zrobiła oliwcia_paris :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uważam, że to udany konkurs. poziom prac jest bardzo wysoki. jest wiele perełek. czekam na kolejną edycję konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje są naprawdę świetne ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  21. ModnyKotek , głosowałam na nią :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie było za dużo walkowerów :/
    Co do stylizacji to było parę bardzo ładnych :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się stylizacja jadwini007. Reszta jest całkiem fajna i prosta :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo miło, że moja stylizacja została doceniona ;)
    Dla mnie najlepsza jest praca Sary ;3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze