piątek, 7 czerwca 2013

Hot or not

W dzisiejszym wydaniu Hot or Not ocenie podległy: Marchdoll, funkyxpunky, Danielle434, jadwinia007 oraz Izabela7247. Oceniali ich madziorek7788 oraz ...Tenturi....

Marchdoll
madziorek7788: Uważam , że wszystko dobierałaś tylko kolorystycznie . Kolorystyka pasuje i do tego nie mam zastrzeżeń, ale źle dobrane ubrania. Dobrałaś do tej  prostej, lecz ładnej sukienki top, który tu w ogóle nie pasuje , a do tego prześwituje i widać czarny stanik. Jeśli już chciałaś do tej stylizacje dobrać te buty i top to lepiej by było gdybyś zdjęła ten stanik i sukienkę, a dobrała jakieś legginsy, spodnie. Moja ocena to NOT .

...Tenturi...: Nie powiedziałbym że stylizacja jest brzydka: ładne kolory, fajny pomysł. Chyba jest trochę za pusto, przydałaby się torebka czy coś. Masz uroczą twarz. Daje ci HOT/NOT

funkyxpunky
madziorek7788: Moim zdaniem to najlepsza stylizacja z tych wszystkich . Wszystko jest ok., ale nie pasuje mi ta kopertówka i buty. Dobrałabym inne dodatki, zamieniła bym szpilki na jakieś lity, platformy. Ogólnie jest dobrze, ładna kolorystyka. Daję HOT .

...Tenturi...: Nie powiedziałbym że jest źle, fajny sportowy look. Fajnie się łączą kolory, cera i twarz. Nie pasuje mi tu ta torebka. Daje ci HOT
Danielle434
madziorek7788: Nic mi tu nie pasuje, a mianowicie trampki .One pasują jedynie do spodenek, ale do Topu nie. Top i spodenki bym spokojnie zostawiła (chociaż nie wiem czy spodenki tutaj pasują). Zmień buty oraz  torebkę, a będzie lepiej. Niestety, moja ocena to  NOT.
 
...Tenturi...: Masz twarz mopsa, mi się nie podoba. Stylizacja jakich tysiące na Stardoll, bardzo pospolita. Połączenie rzeczy które były od razu połączone to żadna sztuka. Daje ci NOT

jadwinia007
 madziorek7788: Dosyć ładna stylizacja. Jedyne co tu nie pasuje to te spodnie w białe kropki ? Zmieniłabym je na spódnicę ołówkową. Zamiast kopertówki lepiej będzie tu pasować torebka na ramię. Ogólnie nie lubię takich kolorów więc daje  HOT/NOT .

...Tenturi...: Widziałem chyba z 3 takie stylizacje. Ogólnie wszystko spójne, twarz ładna. Dam ci HOT/NOT

Izabela7247
madziorek7788: Użyłaś jedne z moich ulubionych kolorów. Dosyć ładna stylizacja , ale zawszę muszę się do czegoś przyczepić, zamieniłabym tę kamizelkę z frędzlami choć jest bardzo ładna na czarną ramoneskę . Reszta ok. Moja ocena to HOT.
     
  ...Tenturi...: Jeszcze jedna pospolita stylizacja... Czerń, biel i jakiś inny akcent to bezpieczne połączenie, ale nuuudne. Daje ci HOT/NOT

A Wy jak oceniacie powyższe stylizacje? 
Zgadzacie się z naszym zdaniem czy macie odmienne opinie na ich temat?

24 komentarze:

  1. mi się podoba tylko 2 stylizacja
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny szału nie ma, nie mogę wybrać najlepszej jednak po niekąd zgadzam się z opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez nie zgadzam się z opiniami. Nie podoba mi się żadna stylizacja. Zgadzam się z poprzedniczką.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z ocenami ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wszystkie na HOT/MOT. Są średnie ;(



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tylko 2 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia i druga naj :3
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się jak zawsze z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z opiniami. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się jak najbardziej ze wszystkimi ocenami.Not dałabym Marchdoll, bo w tym stroju się nie popisała.Bluzka nie pasuje do tego typu sukienek,choć widać,że pomysł na stworzenie czegoś był,ale się zmył.Najlepsza stylizacja? Zdecydowanie funkyxpunky,choć jest mały szczegół który nie pasuje,a mianowicie torebka.Reszta świetna,dobranie kolortyczne jak najbardziej. Reszta ocenianych NOT :>

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, chcę wziąć udział.

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń
  13. powiedzmy, że ogólnie zgadzam się z ocenami, ale nie wszystkimi. Marchdoll jak dla mnie fatalnie, nic do siebie nie pasuję.. sukienka dziwnie wygląda z tą bluzką, a stylizacje pogrążają dziwne brązowe buty, które nijak się mają do kolorystyki stroju. Dałabym Not, bo wszystko mi się gryzie. Funkyxpunky jest ok, chociaż zupełnie nie pasuję mi tu bandanka. No i lepiej by to wyglądało z mocniejszym kolorem kopertówki, teraz mało ją widać. HOT/NOT
    Danielle434 zgadzam się z ocenami, 3 elementy słabo połączone, tego nie można nazwać stylizacją. NOT
    Jadwinia007 bezpieczne, aczkolwiek ładnie się prezentując zestawienie. Nic nie zmieniam i przyznaję HOT.
    Izabela7247 nie podoba mi się, ani kolorystyka ani wykonanie. Kamizelka tez tu nie pasuję, jestem na NOT

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z ocenami ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z opiniami poza ostatnią- to definitywne NOT

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Słaby poziom, ale wg mnie jadwinia007 jest ok.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 i 5 = hot
    3 = hot/not
    1 i 4 = not
    lunasecret1

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że nie wiedziałam że będę stylizowana bo bym się jakoś ubrała, ostatnio dałam się przebrać koleżance która ma 11 lat -.-
    no cóż ... hot/not reż dobre xP

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam sie z waszymi ocenami.

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze