niedziela, 16 czerwca 2013

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek

-sklep Fashion Furniture zostaje odnowiony, dochodzą trzy piętra rzeczy, które mogliśmy od dłuższego czasu kupić w SuiteShopie:




Wtorek

-Admini wprowadzili gigantyczną wyprzedaż:


Środa

-sklepy Tiptoe oraz Glamr'us mają zostać zlikwidowane:



-pojawiają się plotki o zmianie wyglądu Stardoll, więcej w TYM poście:

-w sklepie Epiphany pojawia się nowa kolekcja:


-Administracja na StarBlogu informuje nas o letniej kolekcji LE:


Czwartek

-mamy możliwość nabycia darmowych butów:


Piątek

-w sklepie Royalty dochodzi nowa kolekcja, znalazł się błąd, gdy kupimy wózek za 11 sm, z konta zostaje pobierane 11 sd:


-mamy możliwość nabycia darmowej sukienki:


-w zakładce wykupienia SS zmienił się banner:


Sobota

-mamy możliwość zdobycia darmowych 50 sm:



*


W tym tygodniu Administracja wprowadziła spore zmiany. Które z nich spodobały Wam się najbardziej, a które najmniej?

29 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać LE ;)


    CrazyMiley

    OdpowiedzUsuń
  2. LE i wygląd stardoll *u*
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza była wyprzedaż i informacja o LE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobało mi się LE ! ♥



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. "Tajemnicza wyprzedasz, czyli zawiązanie do zmiany wyglądu stardoll, aż mnie do tego głowa boli

    OdpowiedzUsuń
  6. Cie4kawy tydzień.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo tego w tym tygodniu ;* naj to chyba wyprzedaż <3 darmówka fajna ale mi nie działa -,-
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mnie specjalnie nie urzekło xD

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie sporo się działo, teraz czekam co wyniknie z tej zapowiedzi LE

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się wyprzedaż :D
    Cieszę się też z nowej kolekcji LE

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no wyprzedaż najj
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać LE! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę doczekać się LE ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyprzedaż i Le najlepsze :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyprzedaż spoko sprawa, kupiłam kilkadziesiąt rzeczy. Cieszę się też na LE, ale nadal mam nadzieję że dojdą pod koniec lipca, a ja zdarzę odłożyć trochę kasy. Podobałam mi się też dostawa w Royalty, co prawda kupiłam tylko 2 rzeczy, ale to najlepsza kolekcja jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsza oczywiście wyprzedaż, podczas której kupiłam ponad 100 rzeczy i wydałam strasznie dużo kasy, ale wiadomo, że dużo się także oszczędzi :))
    Nie mogę też doczekać się LE, ale wolałabym, żeby doszło w lipcu/sierpniu to odreperuje sobie budżet na koncie :p

    OdpowiedzUsuń
  17. L E! Tylko na to czekam. Sd zostawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podsumowanie tygodnia.. moim zdaniem ciekawy pomysł.. ale mało ciekawe darmówki nie są warte umieszczenia w takich artykułach. ;____;

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze