niedziela, 16 czerwca 2013

Informacja dotycząca MBB


 _D_0_D_A_, WeronikaWercia1, Jarus55, LepszaOdCiebie, whatmagda, -carolla-, LadyKinga, tlen, CoolMiley352, Saritka1995, oliwcia_paris, kesha077

Wymienione wyżej osoby NIE WYSŁAŁY PRAC do drugiego etapu bitew. Reszta wysłała, aczkolwiek nie sprawdzałam czy poprawnie, bo tym miał zajmować się Maciek, który w tym momencie jest na wycieczce. Jutro rano każdemu wyślę odpowiedź (nie wiem kto już ją ma, tak więc niektórzy dostaną ponownie).

Osoby wymienione wyżej powinny przegrać Walkoverem. Jednak chciałabym przedłużyć Wam czas do godziny 23:59. Ewentualnie możecie jeszcze jutro to zrobić z wyjątkiem dwóch pierwszych z wymienionych osób, które w poniedziałek toczą bitwę.

Pamiętajcie, że prace mają być wykonane na białym tle i na powiększeniu przeglądarki do 150/200%. Na pracy nie ma być podpisu oraz ma być tylko jedna lalka w zgłoszeniu. Dodatkowo w temacie zgłoszenia prosimy podać nick, a w treści adres bloga, który reprezentujecie.


Zapomnieliście o MBB czy aż tyle mieliście nauki, poprawek i wyciągania ocen, że nie starczyło Wam czasu na wysłanie zgłoszenia? :)

31 komentarzy:

  1. Co do ostatniego pytania, to żaden z tych.
    Po prostu miałem kłótnię z pocztą i efektem tej kłótni była taka, że fochnęła i przestała mi działaś.
    Dobra, dobra, jak wieczorem będzie mi działała to wyślę. Ogólnie to dziękuję Ci bardzo za szansę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu dużo osób nie wysłało pracy
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Hailey.An
    jak tak mało osób zgłosi prace to bd trochę głupia ta bitwa bo bd same walkowery -,- proszę wysyłacie prace bo uwielbiam MBB <3 ;*
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no nie postaraliście się :P

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę to nie w porządku w porównaniu ze starymi bitwami. Ale przynajmniej nie będzie tyle walkoverów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chyba w zasadach nie było nic, żeby w e-mailu napisać blog jaki reprezentujemy. ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo osób coś nie wysłało prac.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Katażynko pisało, oj pisało.

    Mam nadzieję, że moja konkurentka wyśle pracę

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że tak dużo osób nie wysłało prac

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście moja rywalka oddała pracę. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę to jedynie skomentować słowem AHA.

    OdpowiedzUsuń
  12. cos mi sie pomieszlo i myslalm ze prace mamy oddawac tak jak ost, a ze termin mojej bitwy jest 23, to bylam przekonana ze mam jeszcze sporo czasu ;<
    Dzieki za danie nam szansy ;>
    prace juz wyslalam C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dokładnie tak jak carolla. Pracę prześlę jak tylko będzie gotowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojoj, dużo osób jeszcze nie oddało prac. Ja wysłałam wczoraj wieczorem ;). Życzę powodzenia! i dobrze, że dałaś szansę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wysłałem, ale w powiększeniu przeglądarki 125%, bo w 150% doll mi się nie mieściła na ekranie, i nie dał bym rady zrobić screena. :D Jeszcze nie dostałem odpowiedzi, i się martwię, czy nie wysłać jeszcze raz. xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba oddawać prace w terminie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. @martunia29

    Mogę wysłać poprawkę?

    anetka9995 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam pewna, że jest czas do 23... Cóż, niech i tak będzie. :) Postaram się coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  19. @aneta999f

    Mozesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje, że oddadzą pracę w terminie, bo jest tu paru moich faworytów!

    OdpowiedzUsuń
  21. może zapomnieli, trzeba być wyrozumiałym.. :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie tez bym zapomniala. xd

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że oddali te pracę.. i tym razem ominą nas walkowery. Poza tym jest tu parę osób, którym kibicuję :(

    OdpowiedzUsuń
  24. W większości znajdują się tu moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze