środa, 26 czerwca 2013

Ciekawszy przegląd sklepów


Witajcie, post dziś w środę, za co was przepraszam, ale niestety miałam małą awarie i spore problemy z pełnym dostępem do sieci. Ale zaczynamy i nie tracimy czasu.


NELLY.COM( Backstage trouses): Bordowe spodnie 7/8 ,którym elegancji nadaje lekko drapowany materiał i białe zdobienie w postaci drobnych kwiatów. Można je piękne zestawić z kontrastującą bielą albo bordo i stworzyć piękny komplet.

NELLY.COM( Nelly mendez dress): Sukienka kojarzy mi się z sylwestrem, cała wyszywana drobnymi kolorowym ćwiekami, tworzy nam właściwie całą stylizacje. Łatwo przesadzić z dodatkami, ale kiedy już uda nam się coś dobrać efekt jest fenomenalny

HOT BUYS( Hotbuys brace short): niebieskie spodenki z szelkami, genialnie nadają się do lekkich letnich stylizacji. Można je zestawić z każdym kolorem i mixosować je w stylizacjach różnych styli.

HONEY MAIND( Honey maid yellow top):  bardzo dobrze jak na cenę i sklep wykony ciuch, jest kieszonka, są guziczki i kołnierzyk, typowo letnia koszulka która świetnie będzie łączyć się z szortami.



PIERWSZA STYLIZACJA: jest rockowo i dosyć zachowawczo. standardowe łączenie maxymalnie 3 kolorów, ale za to połącznie kilku styli, ukryłam szelki ze spodenek a cały klimat stylizacji podkreśliłam glanami.
DRUGA STYLIZACJA: Bordo i biel, chciałam tak zestawić spodnie żeby całość wykładała jak gotowe spodnium. Do tego pod kolor haftu na spodniach białe dodatki z odrobiną złota.
TRZECIA STYLIZACJA: Stylizacja jest mocno minimalistyczna jeżeli chodzi o dodatki. Sukienka odgrywa główną rolę dlatego ja dobrałam do niej kilka dodatków w kolorze beżu.
CZWARTA STYLIZACJA: Pierwsze co widzimy to koszulka a następnie cekinowe spodnie które według mnie genialnie współgrają z topem. Reszta to tylko dodatki nadające charakter stylizacji, dlatego też nie szalałam i postawiłam na czerń.
Pozdrawiam Justyna.

31 komentarzy:

  1. 2 i 3 są ładna, ba nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału nie ma ;D Nie mam żadnych z tych rzeczy oprócz żółtej koszuli.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia stylizacja ładna. Ostatnia też niczego sobie, aczkolwiek pierwsza dziwnie wygląda.

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam spodenki HB i żółtą koszulę :p
    najbardziej podoba mi się 2 stylizacja
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są takie średnie jak dla mnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł, stylizację mogą być

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula jest idealna.
    Stylizacje świetna, zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ♥.♥ :
    HOT BUYS( Hotbuys brace short): niebieskie spodenki z szelkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje nawet ) Pisze się drUga

    OdpowiedzUsuń
  10. ogólnie świetne opisy, tylko w opisie przy Honey Maid jest błąd, bo nie wiadomo o co chodzi - "bardzo dobrze jak na cenne i sklep wykony ciuch"

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy rzeczy, a stylizacja najlepsza 3:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne stylizacje i artykuł :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam szorty i białą koszulę, wszystkei stylizacje są bardzo ładne oprócz 1.
    Nie rozumiem tylko tego "bardzo dobrze jak na cenne i sklep wykony ciuch..."

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i ostatnia.. *o*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się zbytnio te stylizacje ;c
    Jeśli chodzi o ubrania, to ładne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. brzydkie te stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybory dobre. :D Stylizacje nawet nawet. Najlepsza trzecia. Ale pierwsza.. nie nie.. te spodenki tu nie pasują. :C W drugiej nie powinien być widoczny stanik. ;_______;

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam szorty i koszule wiec dzieki temu postowi w pewnoscia zdzialam cos z tymi ciuchami ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubrania niezłe ale stylizacje mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne wybory. stylizacje dzisiaj jakoś mnie nie zachwyciły i nie za bardzo mi się spodobały. Wszystko jest świetnie połączone, ale jakoś nie umiem znaleźć tego czegoś co np. było w zeszłym tygodniu :/

    OdpowiedzUsuń
  21. żadna ze stylizacji mnie do końca nie przekonała

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacje . Mam szorty i koszule ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecia stylizacja bardzo ładna! :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie stylizacje są ładne i oryginalne, ale nie jestem przekonana do spodenek w pierwszym outficie. ; )

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  25. mam wszystkie rzeczy, są świetne ;) ale zupełnie nie podobają mi się twoje stylizację.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze