środa, 26 czerwca 2013

Nowe osiągnięcia

Od dzisiaj mamy możliwość zdobyć pięć nowych osiągnięć:

1. Za bycie na stardoll od roku- otrzymujemy 15 Starpunktów
2. Za bycie na stardoll od trzech lat-otrzymujemy 25 Starpunktów
3. Za bycie na stardoll od 7 lat- otrzymujemy 25 Starpunktów
4. Za kupienie jednorazowo w Starplazie 25 lub więcej artykułów- otrzymujemy 15 Starpunktów
5. Za posiadanie w klubie 1000 członków- otrzymujemy 25 Starpunktów. 

Przy ostatnim osiągnięciu jest błąd. Mój kolega ma 1241 członków i nie otrzymał statuetki.



Co o tym sądzicie? Otrzymaliście jakąś statuetkę?

EDIT: Umknęło mi jeszcze jedno osiągnięcie za które otrzymujemy 15 Sp. Polega ono na odnalezieniu tajemniczego symbolu. Ja go nie mogę odnaleźć. Udało się komuś to zrobić?




47 komentarzy:

  1. ja otrzymałam za rok bycia na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałem 2. :D Ejj, a o co chodzi w tym przy wnętrzach '' Kliknij tajemniczy symbol'' za 15 sp? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam 2, też mnie to ciekawi co to jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałam za rok i trzy lata na stardoll : ).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że są nowe osiągnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie , ja niestety nic nie otrzymałam
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie otrzymałam za 1000 członków klubu, a mam ich 1500 ://

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko , 1000 uczestników !



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyliście, że teraz wiadomości transmitowana pokazują co osiągnęli użytkownicy? :/ żenada

    OdpowiedzUsuń
  10. mam za rok o trzy lata bycia na sd

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostałam tylko za rok bycja na stardoll

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam więcej członków w klubie niż 1000 a nie dostałam na razie statuetki xD Pewnie później dadzą xD Hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam za rok bycia na stardoll ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na razie ani 1 bo jestem na stardoll dopiero 0,5 roku :D
    fajnie, że są nowe osiągnięcia zaraz pójdę zrobić to z zakupami - w końcu pozbędę się sm heh
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na razie tylko rok na sd, poszukam symboli i założę klub, kiedyś miałam ale go skasowałam po otrzymaniu osiągnięć za 100 członków ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałam jedynie 1 statuetkę, ale zawsze coś c:

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dwie nowe za zakupy i 1 uczestnictwa. ciekawi mnie jeszcze ten jakiś tajemniczy do znalezienia, najbardziej zależy mi na sp, bo statuetek nawet nie wystawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. boszzz nakupiłam wykrzykników z DIY ale osiągnięcie jest heh
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja otrzymałam osiągnięcia za bycie rok i 3 lata na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam 2 statuetki, za bycie na stardoll rok i 3 lata :D



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie jest ten tajemniczy symbol, ja się pytam?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam za:
    Bycie na stardoll od roku.
    Bycie na stardoll od trzech lat.

    Poszukam tajemniczego symbolu ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Otrzymałam 3 osiągnięcia, za 1,3 lata i zakupy. :)

    Za 7 lat chyba nigdy nie dostane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. @TiaraAiwlys
    gdzie???? :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  25. dostałam 1, ale w październiku powinnam dostać drugą

    OdpowiedzUsuń
  26. dostałam za roczny i trzyletni staż :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie,że są nowe osiągnięcia.. tylko muszę na nie troszke poczekać..;<

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostałam za 1 rok bycia na stardoll, pomimo że jestem dłużej... -.- Kupie 25 najtańszych rzeczy i dostanę drugą więc mam 2 :D

    nick stardoll: mysia-kiss-me
    obserwuję: Ktos ktosiowy

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam na razie tylko za rok i trzy lata na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic nie zdobyłam , ale na innych moich kontach pewnie zdobyłam te 2 3 lata na stardoll oraz 1 rok ;)
    Szukam tego tajemniczego symbolu , na moim blogu jest napisane co to jest ! :)

    Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam za rok bycia i za zakup 25 rzeczy. Tej 'tajemniczej' rzeczy zwyczajnie nie chce mi się szukać. xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Dostałam za rok i trzy lata bycia na Stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam za życie na stardoll od roku i bycie na stardoll od trzech lat... za chwile będzie za kupno. ale bardzo ciekawa jestem tego symbolu...

    OdpowiedzUsuń
  34. Też dostałam te dwa pierwsze.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  35. znalazłam to taka torebeczka na samym dole strony przy zmianie kraju

    OdpowiedzUsuń
  36. http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/06/kosmetyczka-z-osiagniecia-net.html

    To link w którym pisze o tej tajemniczej rzeczy


    filretka

    OdpowiedzUsuń
  37. Dostałam za rok na sd a niedługo bd 3 lata;)

    OdpowiedzUsuń
  38. DOBRA RADA DLA TYCH, KTÓRZY NIE ZNALEŹLI SEKRETNEGO SYMBOLU:
    POSZUKAJCIE WE WSZYSTKICH KATEGORIACH POMOCY!!! JA ZNALAZŁAM W POMOC>KLUBY NA SAMYM DOLE!!!
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  39. Dostałam nagrodę za zakup 25 rzeczy jednorazowo i bycie na sd 1 rok ;D
    Dzisiaj są jeszcze nowe statuetki :
    Za odwiedzenie znajomych (kązdy musi mieć inny lvl 1-50)
    Za rozdanie 5000 gwiazdek znajomym
    I za wygranie gry na czacie.
    Tą 2 już zdobyłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  40. Narazie zdobyłam statuetki za bycie na stardoll przez rok i trzy lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy ma gdzie indziej ta kosmetyczke ..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze