czwartek, 13 czerwca 2013

CS FW pokaz #6

Dzisiaj pokaz kolekcji ,,Kina Fashion for CS Fashion Week'', której autorką jest blackmydoll






 Nazwy projektów są na obrazkach, ale dla jasności:
Krótka koszulka: Night Lily - 10sd+prowizja
Bluzka na ramiączkach: Black Daisy - 7sd+prowizja
Spodnie: Pretty Flowers Trousers - 9sd+prowizja
Miętowa bluzka: Flower Mint - 11sd+prowizja
Sukienka mini z długim rękawem: Pastel Cross - 12sd+prowizja

Projekty możecie zamawiać w komentarzach bądź w księdze gości blackmydoll


32 komentarze:

  1. Prześliczna kolekcja! Najbardziej podoba mi się: Night Lily.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo dziewczęca, ale cóż- brak sd ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też kruche ze sd, jeszcze ta kolekcja le...ale może coś się da zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Flower mint, ale nic nie kupię.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne projekty,jednak nie są ona dość dobre,porównując poprzednie.Z chęcią kupiłabym Night Lily,ale nie mam sd,do tego teraz ta "zapowiedź" Le :(

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się, jednak fajne spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te spodnie ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja Cudowna ! Najchętniej wszystko bym kupiła ale mam 20 sd ... Ii Le nie dlugo :( musze uzbierac sd :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolekcja, spodnie są najlepsze

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kolekcja ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, ale niestety jakoś super nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kupię Black Daisy bo jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się top z lilią ale jestem bidna

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to mi się nie podoba ;ccccccc

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna kolekcja,ale oszczędzam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fatalna kolekcja, najgorsza ze wszystkich które się ukazały. Nie mam zamiaru nic kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zamierzam kupić, ale najbardziej mi się podoba krótka koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo podoba mi się ta kolekcja.
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się ta kolekcja. Nic nie kupi, bo nie mam sd. Nawet jakbym miała to bym nic nie kupiła i ooo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Promocja mnie wykończyła. :< Nic nie kupię. Poczekam na nowe kolekcje UNIQUE. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się..

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze