czwartek, 13 czerwca 2013

Spoilery

W spoilerach ukazało się kilka rzeczy. Co o nich sądzicie? 


33 komentarze:

  1. Podoba mi się ostatnia sukienka i kopertówka na rękę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te błękitne buty są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. TĄ MAŁĄ DZIEWCZYNKĘ KTOŚ TRZYMA ZA RĘKĘ I TO JEST PODEJRZANE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne sukienki, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka ładna, a sklep wydaje się sponsorowany.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm co to ? Świetne !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się 2 ostatnie sukienki i kopertówka.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że do Pretty n love trafi, bo tam manekiny są gołe :/

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się okulary i kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się buty i kopertówka

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. kopertówka ładna .. ciekawa jestem gdzie te rzeczy trafią ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm w sumie to nie wiem co o tym myśleć. Podobają mi się dodatki, sukienki też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, fajnie. CZekam ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko niebieskie sandałki zwracają moja uwagę

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary i kopertówka są cudowne ;) Moim zdaniem jest to dostawa do Pretty in Love

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodatki świetne! :)

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kopertówka i buty

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwne.. jakieś takie..; d

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie długa sukienka,kopertówka i fioletowe(?) buty
    A dziewczynka rzeczywiscie podejrzana:)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopertówka jest cudowna, ale reszta bez szału..

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej mnie zadziwia chyba dziewczynka :) Jestem bardzo zaciekawiona co to ma oznaczać!! :)
    Pyszkozuzana

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się lawendowe buty :) Okulary i kopertówkę też chciałabym mieć.Szkoda,że dojdzie do sklepu Royalty,bo nie mam jeszcze tego statusu :( Musze poczekać 46 dni i dopiero mogę zaszaleć :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  23. buty lawendowe są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam, że ta ostatnia sukienka to bluzka i spódniczka ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Kopertówka i okulary są świetne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są ładne :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze