sobota, 15 czerwca 2013

Hot or Not



ANextTopModel
...Tenturi...: Ładna pastelowa stylizacja. Nie mam nic do zarzucenia, może jest trochę mdła. Nie pasuje to ta czacha, ale daje HOT!
klaudynka016: Świetne połączenie kolorystyczne! Pastele prezentują się bardzo ładnie. Na Twoim miejscu wymieniłabym różowe buty, gdyż nie pasują tutaj. HOT!

asias222
...Tenturi...: Ładnie, prosto i elegancko. Pasuje tu też przymiotnik 'pusto'. Niby wszystko zgrane kolorystycznie i stylowo. Chyba nie jestem przekonany co do tych okularów, ale daje HOT!
klaudynka016: Prosta stylizacja, ale z jakim efektem!  Zgrabnie i elegancko. Czerń z różem jak  najbardziej na tak. Podoba mi się użycie przez Ciebie tej torebki. Przyznaję HOT!

julia7373
...Tenturi...: Włosy są złe. Gdyby nie one, i koszulka było by HOT. Daj lepszą torebkę i będzie fajnie. Na razie jest HOT/NOT
klaudynka016: Dość ciekawie, jednak na pierwszy rzut oka kopertówka gryzie mi się ze spódnicą.  Do tego te rude włosy i makijaż. Jestem w tej kwestii na nie. Pomysł na stylizację nawet dobry, jednak do poprawy. HOT/NOT


iBasia 
...Tenturi...: Dla mnie za dużo. Nie podoba mi się twój styl, oraz włosy. O, tak. Nie cierpię takich włosów. Do poprawy wszystko. NOT!
klaudynka016: Szanuję Twój styl ubierania lalki, jednak widziałam lepsze stylizacje. Kolorystycznie niby wszystko ze sobą współgra, ale te włosy... Nie miałaś w salonie jakichś w delikatniejszej postaci i kolorze? HOT/NOT

denger13
...Tenturi...: Jest ładnie w sumie. Musztardowy + bordowy to zgrane połączenie i bezpieczny zestaw. Brakuje tu torebki, i wywaliłbym okulary. Dam ci HOT.
klaudynka016: Zaciekawiłaś mnie tą stylizację. Od razu mówię, że na Twoim miejscu usunęłabym ten naszyjnik. Zauważ, że nie pasuje on tu! Burgund z ciemną żółcią i czernią prezentuje się ciekawie. Myślę, że spokojnie mogę Ci przyznać HOT!

29 komentarzy:

  1. tylko w części zgadzam się z ocenami ,szczególnie dziwi mnie zła ocena iBasia przecież cała lalka ma bardzo spójną stylizację a to,że nie jest to ulubiony styl oceniającego powinno zejść na dalszy plan. W ogóle wydaje mi się,że przy ocenach warto posilić się na większy obiektywizm i doceniać to ,że każdy ma inny styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zgadzam się z opiniami :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do Hot or Not..
    LadyJessica18

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Moim zdaniem ...Tenturi... chcąc oceniać innych nie powinna brać pod uwagę czy to jej styl czy nie. Powinna być obiektywna i nie wypisywać "Nie podoba mi się twój styl, oraz włosy. O, tak. Nie cierpię takich włosów. Do poprawy wszystko."
    To, że ktoś ma inny styl nie oznacza, że wygląda źle. Nie zgadzam się z Tenturi oceną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Najbardziej podoba mi się stylizacja 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! Najlepiej wypadła ANeztTopModel oraz asias22 :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z minerwaaa oraz z resztą ocen stylizacji oprócz tej jednej
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia234, ...Tenturi... to chłopak. XD

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami ;P

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym dała hot tylko pierwszej i ostatniej stylizacji
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie zgadzam się w pełni...

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się stylizacja iBasia podoba i włosy też :)
    rockowa stylizacja to i fryzura musi być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba ;]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  16. W każdej stylizacji nie pasuje jakiś szczegół :/
    Też nie umiem zrozumieć dlaczego iBasia dostała not.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie zgadzam sie z oceną iBasia a czy mogę sie zgłosic do oceny hot or not

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zgadzam się z ocenami. pierwsze 3 stylizacje na Not. iBasia ma świetną stylizację, to nie mój styl ale jestem jak najbardziej na tak. Ostatnia stylizacja tez bardzo fajna, pomijając tylko ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z ocenami, chociaż w jednym przypadku nie koniecznie.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się tylko z niektórymi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwie 1 stylizacje najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie lubię takiego stylu - beznadziejnie ... pozdrawiam cudowne jury
    rozumiem że macie oceniać, ale miło by jednak było gdyby przy ocenach ktoś powiedział 'nie lubię takiego stylu, ale dobrze dobrałaś kurtkę do ... nie do końca pasują buty, zamieniłabym je na inne '
    ale po co się wysilać, lepiej zjechać i powiedzieć że do niczego

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkowicie zgadzam się z jury :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze