sobota, 15 czerwca 2013

Makijaż tygodnia

Hej, hej! Jak mija wam weekend? Jakieś plany? W każdym razie zachęcam do przeczytania tego postu, niezależnie jaki macie humor i jakie plany - bo osoba, o której piszę ma niezwykły talent.

Makijażem tygodnia okazała się praca SharpayDenali. Magdalena (właścicielka konta) wykonała ciekawy i niebanalny makijaż. Od zewnętrznego kącika widoczny jest turkusowy cień, który przechodzi w delikatnie wrzosowy. Na dole oka - delikatny odcień żółtego cienia. Dla uzupełnienia turkusowy eyeliner. Do malowania oka tuszami do rzęs w tym przypadku użyto nietypowego koloru - mięty - i klasycznej czerni.


Na ustach szminka w kolorze poziomkowym. Użytkowniczka dobrała też ciemny róż na policzki, którym podkreśliła całość. Wybrała też ciekawe elementy twarzy i cienie ze Stardesign Hair. Fryzura koloru blond pasuje, ale nie odciąga uwagi od reszty. Do tego delikatnie i dziewczęce piegi.


 Zbliżenie na oczy (widać szczegóły).



Podoba Wam się jej makijaż?
Zasłużyła na to, żebym napisała o niej? :)



26 komentarzy:

  1. Podoba mi się :D

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, ale mi się nie podoba.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten makijaż !
    Jest śliczny, a piegi to dopełniają !



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaz ładny ale nie podobają mi się te cienie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo efektowny i świetnie dobrany do lalki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaż, w szczególności oczy bardzo mi się podobają ^^

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo ceni, jest zbyt "masywnie". Pomysł jak najbardziej udany, ale te cienie są okropne i psują cały make-up.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej zasłużyła. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, chciałabym taki mieć :3 W pełni zasłużyła.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest staranie i równo wykonany, ale sam makijaż bardzo mi się nie podoba. Swojej lalki bym tak nie pomalowała..

    OdpowiedzUsuń
  11. Zasłużyła w 100% :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż genialny! ;3

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się za bardzo ponieważ odcień skóry wydaje mi się za ciemny (przez co słabiej jest widać makijaż), cienie na policzkach odstraszają i kolor fryzury jest zbyt jasny w stosunku do wspomnianego wcześniej odcieniu skóry. c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny :) Bardzo estetyczny :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę przesadzony, ale ładny ;*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze