piątek, 28 czerwca 2013

Hot or Not

W dzisiejszym Hot or not ocenie podlegli: Martashal, pauliska1998, alfieralphie, AnimeSuperGirl oraz Aleniala. Stylizację oceniła Wiktoria (koralina2346) oraz Kamil (_D_O_D_A_)



MartaShal
_D_0_D_A_: Zacznę od tego, że stylizacja mi się nie podoba. Uważam, ze ta spódnica czy też sukienka czy cokolwiek to jest nie pasuje tutaj podobnie jak wszystkie inne elementy stylizacji, nie tworzą one harmonii. Pasek jest zbyt ciężki przez nie dość, że przytłacza dolke to jeszcze dodatkowo dodaje jej kilogramów. Pomimo faktu, że kocham ta torebkę to nie pasuje ona tutaj w ogóle. NOT.

Koralina2346: Powiem szczerze: fatalnie. Sukienka z tą bodajże bluzką, kompletnie do siebie nie pasuję. Dodatkami również nie starałaś się uratować stylizacji, tylko wręcz przeciwnie. Żółty wianek, różowo-cieliste buty a do tego beżowa torebka, to zdecydowanie ze sobą nie współgra. Pominę już ten fatalny pasek. Jestem na NOT.

Pauliska1998
_D_0_D_A_: Stworzyłaś bardzo dobrą, klimatyczną stylizacje, nie pasuje mi tutaj elegancka biżuteria ponieważ nijak współgra ona z całością. Masz przepiękne włosy z chęcią sam chciałbym mieć takie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to słabo podkreślone usta oraz policzki... HOT/NOT.

Koralina2346: Podoba mi się, lecz brakuję tu tego "czegoś". Nie przepadam, za tym fasonem butów, lecz tutaj nie wyglądają tragicznie.  Wymieniłabym białe korale, bo klimatyczno nie pasują do ogólnego efektu. Podoba mi się połączenie lenonek z ogólną harmonią stroju. Brakuję mi tutaj efektu dopełnienia (torebki).  Bardzo podobają mi się twoje włosy. :) Jestem na HOT/NOT, ze względu na dobór dodatków.

alfieralphie
_D_0_D_A_: Bardzo prosta stylizacja. Moim zdaniem aż za prosta ale pomimo wszystko ładna. Dobrałaś do siebie granatowe dodatki, które wspaniale ze sobą wyglądają. Nie podobają mi się kolczyki na Twoim miejscu zastąpiłbym je jedynym zwisającym jedynie z jednego ucha dałoby pożądany efekt przy tego typu fryzurze. Niestety z butami trafiłaś jak dzik w sosnę za przeproszeniem. Pudrowy róż nijak komponuje się z granatem. HOT/NOT

Koralina2346: Widać, że stylizacja robiona pod minimalizm. Nie do końca to moim zdaniem wyszło. Bardzo rzuca mi się w oczy zupełnie niepasująca torebka, nie chodzi mi o jej kolor, tylko raczej o krój. Dziwnie wyglądają tutaj dwie pary kolczyków założonych naraz, zdecyduj się : te czy te, bo naraz nie wyglądają dobrze. Do reszty się nie przyczepię, prosta stylizacja, jestem na HOT.



AnimeSuperGirl
_D_0_D_A_: Twoja stylizacja wygląda bardzo źle jest to najbardziej łagodne określenie. Pomijam fakt, że stylizacja jest niedopracowana, brakuje mnóstwa elementów. Razi mnie fakt, że Twoja dolka nie ma butów x.x. Kopertówka również w ogóle tutaj nie pasuje. Twarz także nie zachęca. NOT!

Koralina2346: Pomysł był, ale wykonanie fatalne. Gdzie twoja dolka zgubiła buty? Brakuję mi dodatków. Bardzo mnie dręczy góra tej sukienki, powinnaś ją zakryć jakąś chociażby narzutką, bo nie wygląda to za dobrze. Popracuj troszkę nad nią, a na pewno będzie lepiej. Na razie zostawiam NOT.



Aleniala
_D_0_D_A_: Prostota, minimalizm, który mnie czaruje. Uwielbiam tą bluzkę jest po prostu świetna w całej swojej okazałości. Na twoim miejscu zmieniłbym buty ponieważ strasznie zlewają się ze spodniami, a to najlepiej z kolei nie wygląda. Pomyślałbym także nad jakąś biżuterią. HOT!

Koralina2346: Dosyć fajnie, lecz mnie nie przekonała w 100%. Zdjęłabym bluzkę z lisem i zastąpiłabym ją coś innym. Dodatki jak najbardziej ze sobą współgrają. Ale wydaje mi się, że jest zbyt nudno, brakuję mi elementu, który "przełamię" całą stylizację. Jest ładna, aczkolwiek zostawię HOT/NOT.


Co sądzicie o dzisiejszym wydaniu hot or not?
Zgadzacie się z naszymi ocenami?

27 komentarzy:

  1. Trochę słabe stylizacja, ale podoba mi się numer dwa, trzy i cztery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest bardzo ladna. :)
    Czesciowo zgadzam sie z opiniami.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z opiniami.. ;]

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ostatnia stylizacja, ale wymieniłabym buty i dała drobny dodatek pod kolor bluzki. 3 stylka to porażka. xd

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się 2 i ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z opiniami :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 bardzo mi się podoba *o*

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwoli jasności to jest jedna para kolczyków... :)
    Dzięki za ocenę :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie trochę słabe stylizacje w tym Hot or Not.
    Powiem tylko tyle na temat stylizacji....
    Martashal:Stylizacja kompletnie mi się nie podoba.podoba mi się połączenie spódnicy z bluzką,choć nie jest ona idealna.Wianek dziwnie "przylega" do głowy,a kopertówka nie pasuje kolorem do całego setu.
    pauliska_1998:Bardzo klimatyczna ta Twoja stylizacja.Nie lubię takich,może dlatego jestem uprzedzona co do Twojej.
    Reszta jak dla mnie Hot,najładniejsza stylizacja? Alfieralphie :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się 2 i ostatnia stylizacja
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej podoba mi się 2 stylizacja i dałabym pełne Hot
    co do reszty się zgadzam :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę się zgadzam ale AnimeSuperGirl nie ma aż takeij zlej stylizacji ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z ocenami :D


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za ocenę. Jak widać nie wszystkim podoba się moja stylizacja.

    Tak na marginesie: zrobiłyście byk w moim nicku. Zamiast AnimeSuperGirl powinno być AnimeSupergirl. WSZYSCY robią ten sam błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opinie są trafne...
    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
  18. Same słabe stylizacje.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacje codzienne, najlepsza ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Słabe stylizacje, nie ma żadnej która szczególnie by się wyróżniała. nr 1, 3 i 4 są fatalne, pozostałe nudne i banalne, aczkolwiek nie ma tragedii. Pauliska masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z opiniami. :)

    Można się zgłosić do oceny? :)

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze