piątek, 28 czerwca 2013

Makijaż Krok po kroku.

Witajcie!
Zostałem poproszony przez Martę o wykonanie makijażu Krok po kroku. Oczywiście tylko w drodze wyjątku za tydzień znów ujrzycie makijaże Natalki. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego oglądania. Zapraszam.


Do wykonania makijażu użyje poniższych kosmetyków
 


KROK I

Pierwszym krokiem jaki wykonam będzie oczyszczenie twarzy ze zbędnych cieni, kolczyków oraz zmycie makijażu. Standardowo nałożyłem dwie warstwy grafitowego cienia.

KROK II
Nałożyłem warstwę granatowego cienia w ten sposób aby pokrywał on niekompletnie grafitowy cień.

KROK III
Całość górnej powieki pokryłem warstwą cienia w kolorze fioletowym.

KROK IV
Dolną część oka podkreśliłem cieniem w kolorze lawendy.

KROK V 
Oczy podkreśliłem czarną kreską, którą namalowałem od połowy górnej powieki. Kości polczkowe nakreśliłem wedle własnego gustu.

EFEKT KOŃCOWY
Mam nadzieję, że makijaż wam się spodobał,
Piszcie co myślicie!

26 komentarzy:

  1. Przyjaciel Imażi na CS? Cieeekawe ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :0


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wykonałeś naprawdę ładny makijaż.jest on świetną inspiracją do stworzenia czegoś na swojej doll,kolory są cudowne,a do tego świetnie się zgrywają.Przy najbliższej okazji z chęcią skorzystam z makijażu,który wykonałeś :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zestaw kolorów uzytych w tym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ;* uwielbiam takie kolory <3
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał bardzo . Szkdoa, ze nie umiem ; [.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka. Nie lubię grubych kresek, ale tutaj wyglądają dobrze

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny , bardzo mi się podoba ! :D


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to wygląda. Taki zwyklak, aczkolwiek przyciąga uwagę ;) kolorystyka też na plus.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze