czwartek, 6 czerwca 2013

Konkurs (przypomnienie)

Dzisiaj mam dla Was nie typowy konkurs. 

Bardzo ważne są dla mnie Wasze opinie i pomysły dotyczące bloga. Dlatego chciałabym usłyszeć jakie macie pomysły na to co można wprowadzić do bloga. I jeżeli macie jakieś sugestie na poprawę obecnych działów to też chętnie o tym poczytam. Tu chodzi o to jakie macie zastrzeżenia i co byście w danych działach zmienili/dodali i dlaczego, a jeśli chodzi o to co chcielibyście wprowadzić to proszę żebyście dokładnie opisali swoje wizję.

Nagroda dla osoby, której wypowiedź najbardziej mi się spodoba:

Nagroda dla kolejnej osoby z ciekawym pomysłem/opinią:

Nagroda dla trzeciej osoby z ciekawym pomysłem/opinią:


Bardzo liczę na Waszą pomoc.


62 komentarze:

  1. myśle ze tak powinniście otworzyć nowy dział"Szkoła dobrego ubierania się " .
    Co tydzień pokarzecie jakies stylizację Np z konkretnego sklepu Czy coś . Czy z jednym kolorze. A jako konkurs do wygrania stardollarów np. trzeba dac jakieś kilka ubrań ( oczywiście nawiązujących do temaatu ) I z tymi konkretnymi ubraniami zrobić stylizację ( muszą być te ubrania ) + mozna dodać 2 dowolne rzeczy z szafy. Bo inaczej wszystkie stylizacje bd takie same.
    Mam nadzieje ze cos pomogłam.
    Kinga6427 :D

    PS: Pomysł zacenturowany tylko tu.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu jest mała więź pomiędzy obserwatorami, może moglibyście wprowadzić jakieś prosty dyskusyjne, imprezy blogowe itp...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie trzeba niczego zmieniać :) Można by wprowadzić dział w którym pojawiałyby się regularnie pare stylizacji tematycznych, np. wzorowanch na sławnych osobach, subkulturach, modzie zagranicznej itp.
    kehlen12

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się z Karoliną. Gdyby były imprezy blogowe, posty dyskusyjne, itp. to blog byłby bardzo podobny do uz, a tego chyba nie chcemy. :)
    Ogólnie mi się tu podoba. Nie wiem, co można jeszcze dodać. Myślę, że najciekawsze pomysły już zostały wprowadzone. Uważam, że blog jest świetny!

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałabym nową zakładkę ze stylizacjami np. z gazet, internetu, stylizacje w jednym kolorze, i pomysł koleżanki wyżej stylizacja z rzeczami z jednego sklepu.Ostatnio na blogu nie zmienialiście nagłówka, i kilka dni temu zmieniliście,ale szkoda że wróciliście do tego teraz. :( Organizacja konkursów( są, ale żeby było ich jeszcze więcej :D). No i chyba nie trzeba niczego więcej ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  6. " Szał kolorów " . Co tydzień stylizacja głównego koloru.. nr czarnego.Dodatki mogą być innego koloru.

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem można by wprowadzić konkurs na piosenkę miesiąca i tego typu zabawy. Niektóre mini konkursy można zastąpić konkursami typu zgadnij kto jest na zdjęciu bądź konkurs polegający na odgadnięciu na podstawie opisu o jaką osobę ze świata stardoll chodzi :)
    Sądzę że ciekawym pomysłem byłoby też, gdyby na blogu pisał jakiś grafik, który mógł by prowadzić poradniki pracy w gimpie i tego typu posty :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym jakieś unikatowe, nowe konkursy, których nie ma na innym z blogów np. na zdjęcie zrobione aparatem na stardoll, albo konkurs na zrobienie coś z niczego np. że dajecie jakiś mebel, który jest brzydki,nieużyteczny, a każdy ze zgłoszonych uczestników ma go ulepszyć rzeczami, które posiada organizator, tyle, że ten mebel powiedźmy będzie koło szafy u osoby organizującej konkurs z paroma dodatkami które uczestnicy mają do wykorzystania, ale nie musiały by być wszystkie. Co do nowego działu to dajny by był dział DIY, ale nie w którym pokazane są wytwory ubrań, ale dla odmiany mebli. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wszystko jest w porządku, dużo się tu dzieje w porównaniu z innymi blogami C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloga, uważam że jest jednym z lepszych. Wszystko jest jak najbardziej dobrze dopracowane, posty dodajecie regularnie i wgl. Na dzisiejszy czas nic nie musicie zmieniać, co za dużo to nie zdrowo ;) Jeżeli chodzi o pomysł to w sumie mam... Moglibyście stworzyć taki dział, w którym pokazalibyście pomysły na nietypowe ubrania. Przepuśćmy zatrudniłabyś jeszcze jedną osobę, która szukałaby utalentowanych dolek, które tworzą ciuchy za pomocą przedmiotów. Oczywiście taka redaktorka mogłaby sama coś wymyślać. Oprócz tego mogłaby zrobić konkurs z nagrodami dotyczący stworzenia własnego projektu :) Nie wiem czy Ci się to spodoba, ale zawsze coś / Pozdrawiam :*

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem. Może stylizacje ze świata realnego? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog Ciekawszy Stardoll jest w sumie najlepszym blogiem o tematyce tej stronki, ale zawsze moglibyśmy coś ulepszyć lub zmienić. Sprawa nowej szaty graficznej jest chyba oczywista i w sumie wiesz o tym, że powinniście zmienić nagłówek na jakiś inny. Jestem za zorganizowaniem konkursu graficznego, bo jest masa osób, które robią świetne grafiki i mogłyby się wykazać, więc to jest moja pierwsza sugestia. Kolejną byłoby zrobienie ankiety, w której byłyby podane przeróżne propozycje nowych działów, ale to czytelnicy wybraliby w głosowaniu najlepsze i zrobilibyście casting na redaktorów. Moje propozycje działów? 'Coś z niczego','Konkurs Miss Bloga (Miss miesiąca/Miss aktualnej pory roku)',Zagadki, DIY (apartament i strój),'Stylizacja w stylu gwiazd','Makijaż z wybiegu','Historia sklepów' i inne. Jakieś artykuły w formie poradników 'Jak się nie ubierać','Błędy w aranżacjach wnętrz' itd. również byłyby przydatne. Takie akcje jak Fashion Week to również fajna sprawa, więc mógłby być organizowany np. co dwa miesiące. Ograniczenie reklam już jest, więc w sumie lepiej. Na pewno znalazłoby się więcej pomysłów, ale nie jestem w stanie wymienić wszystkich. Jak coś to GG XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam nad czymś, co zintegruje społeczność waszego bloga. Zrobiliście spory krok w tym kierunku, pomysł zrobienia imprez blogowych jest świetny, daje możliwość poznania innych fanów waszego bloga. Mam nadzieję, że to wypali i będzie ciekawie.
    Robicie świetne stylizacje, zawsze mnie inspirują. Może warto zadbać o tych z ograniczonym funduszem? Możecie wprowadzić dział z perełkami za StarMonety.
    Chciałabym się wykazać jako redaktorka, tylko problemem jest dla mnie czas. Mam go za mało, by założyć własny blog lub zostać pełnoetatową redaktorką w którymś. Myślę, że jest wiele takich osób. Chodzi mi o dorywcze artykuły o modzie, Stardollu lub o czymś zupełnie oderwanym.
    Chciałabym również, aby modne Polki nie zostawały tylko w sferze internetowej. Można szukać prawdziwych ubrań i porównywać je ze stardollowymi odpowiednikami, lub pokazywać ubiór gwiazd i kopiować ich pomysły do Stardolla.
    Mam nadzieję, że któryś z tych pomysłów Wam się spodoba. Pozdrawiam, MissPaola43

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że dobrym pomysłem byłyby konkursy na najlepszą scenerię na dany temat. Owa opcja daje ogromne możliwości wykazania się, zarówno jeśli chodzi o wykonanie stroju, jak i o udekorowanie wnętrza. Ponadto obecnie scenerie są mało popularne, mało kto docenia ich potencjał. Oczywiste jest, że skoro nikt nie robi takich konkursów, to Ciekawszy Stardoll stałby się dzięki temu jeszcze lepszym blogiem, na który zaglądałoby coraz więcej osób.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam pomysł na nowy dział (jeśli się pojawi na blogu chciałabym być redaktorką od niego).
    dział który wymyśliłam ma nazwę fall in love with your creativity , nazwa może oczywiście na blogu być polska jak chcesz. to dział który ma na celu aby obserwatorzy poznali siebie . swoją kreatywność i znaleźli swoją pasję :) w dziale chodzi o prowadzenie pewnych rad oraz pomysłów jak odnaleść swoją ulubioną rzecz w stardoll . będą krótkie screeny w różnych sprawach np projektowaniu lub zakładaniu clubu . chodzi o wzajemną współpracę i stworzenie jak najlepszego świata stardoll :)

    lisi123star

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym, aby blog miał właśną gazetę czy miesięcznik. Oczywiście nie chodzi mi, o magazyn, który kupimy w kiosku, tylko gazetę do ściągnięcia na komputer w formie PDF. Mogłyby być tam zamieszczane najważniejsze wydarzenia z życia bloga i stardoll. Czytelnicy mogliby płacić za autoreklamy, a co miesiąc mógłby być organizowany konkurs na okładkę. Wiem, że przygotowanie takiego czasopisma jest dość czasochłonne, ale naprawdę byłoby to fajne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu regularnie odwiedzać bloga i nie wiedzą o ważnych wydażeniach w świecie stardoll. Oczywiście na końcu gazety znajdowałby się spis adresów do wszystkich redaktorów i cennik reklam. Mam nadzieję, że mój pomysł się spodoba ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie by było jakby ktoś dodawał tu codziennie stylizacje wymyślone przez samego siebie.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, ze te imprezy są bardzo dobrym rozwiązaniem, chociaż wolałabym czaty. Myślę, że trzeba je (czaty) bardziej wypromować lub przekonać do nich obserwatorów, bo one były genialnym pomysłem. Ja ostatnio nie mogłam w nich uczestniczyć, ale w lipcu chętnie bym wpadała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, może np. co tydzień artykuł o sławnej osobie ze świata mody (np. o jakimś projektancie, modelce) i konkurs na wystylizowanie się na tą osobę, albo konkurs w którym trzeba by było zaprojektować materiał w stardesign fashion, wzorowany na jakimś cennym ciuchy np. scuba dres, albo konkurs na scenerię z jakiegoś filmu.

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  20. A może dział o ,,Trend Tygodnia".
    Co tydzień ukazywałaby się inna stylizacja.

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  21. blog jest świetny ale wszystko da się udoskonalić ;) Na początek częściej dodawałabym dział ,,Dwie strony designu" ;) Zrobiłabym konkurs na ,,miss miesiąca" ;*
    Mógłby powstać dział w którym dowiemy się jak stworzyć ładne i pomysłowe ubranie z... dekoracji! Widziałam dużo osób które takie robią, np. sukienka z babeczek xD
    Mógłby także powstać dział ,,Na życzenie" czyli spośród komentarzy wybieranoby jakąś rzecz z którą robi się stylizacje (oczywiście proponują obserwatorzy).
    więc to na tyle ;) opróżniłam głowę z różnych pomysłów :D Jak cosiek mi jeszcze przyjdzie to napiszę ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  22. ps. nie czytałam wcześniejszych propozycji bo były dłuuuugie więc przepraszam jeśli się coś powtarza
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądzę, że powiinniście otworzyć nowy dział : ''Stara moda nową modą'' . Pisalibyście jakie ubrania były modne dawnoo i jakie właśnie powróciły ! Np . kwiaty, paski, swetry ... Np stare DKN czy pretty 'n love . Radziłabym przy wyborze dnia pisać np do czego może się przydać ta rzecz . Czy warto ją kupić ... Stworzyć nowy dział ''Piękne wnętrze - mało czasu'' . Czyli jak stworzyć piękne wnętrze gdy na to brak czasu ? Co kupić aby zrobić własne wnętrze z tych dywanów i w ogóle ... Jeśli chodzi o darmówki to można by było przy każdej darmówce dodawać stylizację z nią czy wykorzystanie jej we wnętrzu . ''Z brzydkiego zrobić ładne'' . - Nowy dział . Pomysł na wykorzystanie ochydnych bluzek czy spodni do świetnych stylizacji ! brzydka ochydna bluzka z zielonymi guzikami . A na nią co ? Może jeszcze apaszka ? Wszytsko róbcie bu wyglądało super !

    To moje porady i pomysły. Mam nadzieję, że pomogłam : ).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie by było gdyby wprowadzono na bloga artykuły:
    -METAMORFOZY APARTAMENTÓW
    -TEMATYCZNY STRÓJ TYGODNIA (CHODZI O TO,ŻE KAŻDEGO TYGODNIA ZAŁOGA BLOGA WYBIERAŁA BY TEMAT POD KTÓRY MOŻNA TRZEBA BYŁOBY STWORZYĆ STYLIZACJĘ)
    -INSPIRACJA TYGODNIA( KAŻDEGO TYGODNIA ZAŁOGA BLOGA WPROWADZAŁA NA BLOGA INSPIRACJE+KONKURS ZWIĄZANY Z TĄ INSPIRACJĄ NP. KONKURS NA POCHMURNY MAKIJAŻ)
    A jeżeli miałabym ocenić bloga w skali 1/10 to moją oceną byłoby 9,5/10. Blog rozwija się w błyskawicznym tempie i chyba najszybciej ze wszystkich blogów o Stardoll. Wprowadzacie na bloga wiele ciekawych artykułów. Staracie się zmieniać bloga, oczywiście na dobra i według mnie wychodzi to wam w 99,9%. Bardzo podoba mi się wasze zaangażowanie.
    Moje małe zastrzeżenia:
    -fajnie byłoby gdyby zrobiliście konkurs graficzny na nagłówek, bo rzadko go zmieniacie
    -przydały bi się jakieś dyskusje , imprezy, a nawet zajęcia np. zajęcia dobrego projektowania
    -w sumie trudno mi się do czegoś przyczepić więc to koniec moich zastrzeżeń,a także koniec tej dłuuuugiej wypowiedzi:)

    Pozdrawiam załogę!
    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  25. nw. może stylizacje z darmówka ,Wiele osób ma dużo darmówek a mimo to nie ma sie w co ubrać wiec możemy pokazać że darmówki są ok ,kiedyś jedna dziewczyna napisała mi ze jestem tandetna bo mam dużo darmówek otóz nie ,tandetnym jest ktoś kto nie umie stworzyć stylizacji z nimi, więc możemy pokazać że darmówki nie są tandetne :):):) .Mogą być tez stylizacje na podobieństwo gwiazdy czyli -pokazujecie zdjęcie gwiazdy i pokazujecie też stylizacje ze stardoll potem użytkownicy oceniają czy jest podobna czy nie :).


    codo poprawek to można by zrobić kilka pojedynków między jedną doll a drugą użytkownicy oceniają jest np. 6 par i potem zwycięrzcy par walczą ze sobą dotąd aż zostanie tylko jedna para Hot or not może być raz na tydzień .za wygrana np. zwyciężca otrzymuje 15 sd. oprócz ocen użytkowników którzy maja za zadanie napisać Hot jeśli sie podoba Not jeśli nie mogą sie wypowiadać redaktorzy lub wybrane osoby do ocenienia na temat stylizacji żeby niektórzy poszli za ich oceną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zakrencona 11
    wybaczcie jeśli ktos wpadł na ten sam pomysł bo nie czytałam wszystkich komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc nie chce mi się teraz nic pisać, ale może później się wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog jest w miarę możliwości perfekcyjny , ale na pewno trzeba jeszcze go dopracować . Nagłówek się nie spodobał tylko dlatego , że był on za ciemny i nie pasował do aktualnej pory rok - lata. Lato to żywe kolory. Nagłówek który był kojarzył się raczej z jesienią lub wiosną trochę po roztopach. Blog ma dobre działy i są one w miarę regularne . Atrakcji również nie brakuje. Nie dawno zaczął się cykl ,,Dwie strony stardesing'u'' i nagle znikł . Przestały być publikowane kolejne artykuły. Na blogu brakuje również więcej stylizacji tak po prostu. Są one przy okazji w np. Ciekwszy Przegląd Starplazzy. Złym krokiem było również zaprzestanie publikacji ,,Ciekawszej Strony Apartamentu''. Teraz na blogu nie ma nic na temat dekorowania apartamentów. Nie potrzebujecie kolejnych działów, ponieważ najpierw trzeba dopracować coś do końca , aby zacząć coś nowego. Mimo tych wszystkich uwag blog jest wciąż dla wielu ulubionym ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do działu "ciekawsza strona apartamentu" to wymaga on bardzo dużych nakładów pracy i między innymi dlatego zaprzestałem jego publikacji. Być może w wakacje dział powróci, bo będę miał więcej czasu na jego tworzenie. "Dwie strony designu" to problem bardziej tego, że albo mi albo Kindze często coś wyskakuje i ciężko się zgadać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie jest troche przepych na blogu, za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodobał mi się pomysł niki32123 z magazynem blogowym. Każdy redaktor dostałby jakiś dział i jedna strona by była mu poświęcona. Może takie coś "cs w pigułce" czyli jak wygląda normalny tydzień, byłaby strona ze stardoll'owym talentem, makijażem tygodnia, stylizacją tygodnia, makijażem krok po kroku i na koniec ciekawsze podsumowanie xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko jest w porządku.Nie mam zastrzeżeń,ani też pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  33. O można takie coś, zaśpiewaj i wygraj stardollary. Każdy wysyła swoje nagranie ze śpiewem na email czy coś i kto najładniej ten wygrywa sd :)

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  34. ja, osobiście nie wiem jak wykorzystywać darmówki, więc sądze że powinien być dział ze stylizacjami, w których wykorzystuje się darmówki, to by był moim zdaniem naprawdę fajny pomysł ;3

    kasiula3104

    OdpowiedzUsuń
  35. Na razie nie mam pomysłów, może później coś napiszę

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem można by było dodać katalog ,,Szkoła perfekcyjnego makijażu ".Można by tam uczyć się robienie makijażu. Jakie kolory są trend-ii. I jeszcze bym dodała dużo ciekawych rzeczy : ''Moda w stylu gwiazd''np. jak ubiera się Rihanna.''Top Model'',''Zagadki i układanki'', ''Zgadnij to kto??'', Piękny apartament'' i zaprojektuj to sama''. W tych katalogach było by trosze o modzie, makijażu, o wnętrzu i projektowaniu rzeczy, które każdy z nas by chciał. A tak ogóle nic bym nie osuwała. I tak ta stronka najlepiej się rozwija ze wszystkich stronek o Stardoll. Pozdrawiam laskalola1998

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie nie trzeba niczego zmieniać , gdyz wszystko jest tak jak powinno . Można jedynie wprowadzić jakiś konkurs na np. miss bloga Albo na najlepszego twórce wnętrz. Nie mam więcej pomysłów :)
    W każdym razie jest dobrze jak jest ♥

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie wiem na co wydać zarobione sm , może jakiś poradnik na ten temat ? co warto kupić i jak wykorzystać :)

    sztochel

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja bym chciała jakiś dział o historii stardoll, głównie chodzi mi o sklepy. Jakie sklepy kiedyś były, stare kolekcje, co cieszyło się największym powodzeniem, czegho teraz ludzie szukają ze starych kolekcji/tributów/Hb. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi ;)
    Poza tym powinniście bardziej zwracać uwagę na kompetencje swoich redaktorów, wiem że wszyscy jesteście sympatyczni i absolutnie nic do was nie mam, ale nie którzy nie nadają się do pełnienia funkcji, które im powierzyłaś.
    PS sorry za błędy, pisane na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dodałabym stylizacje realne i takie ze stardoll, dział w którym wykorzystujecie darmówki robicie z nimi, albo stylizacje albo ciekawe wnętrze. Fajnie by było dodanie "Zrób to sam"- coś w stylu połącz to i to masz to potem z tym wnętrze czy coś. Może jeszcze jak kiedyś wyglądał stardoll - dla nowych użytkowników poradniki. Czego unikać w makijażu, a co robić np. Jak malować policzki, "Odpowiedni dobór oczu". Jak łączyć kolory i coś jak "Być jak gwiazda- bądź jak Adele" tu stylizacja, makijaż itd. Dla miłośników zwierząt zróbcie stylizację i makijaż np."Być jak Kot". Zamienniki drogich rzeczy. Co czytelnicy sądzą o czymś, aby był kontakt między redaktorem, a czytelnikiem, propozycje np. kolory dla danej skóry, włosów, oczu. Moglibyście częściej dodawać "Up and Down". "Stylizacje w stylu Hippie" czy "Stylizacje w stylu Emo"- jak chcecie.


    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem, tak: To jest świetny blog, i mam zaszczyt na nim pisać, bardzo się z tego powodu cieszę. Atmosfera jest miła i przyjazna. Ogólnie na blogu nie ma co zmieniać, wszystko jest w porządku. Jak na razie nie ma co działów dawać na bloga, bo jest za dużo, a niektóre jeszcze niezaczęte np. CS Fashion. Ale dam wam kilka pomysłów, na "przyszłość". ( moje pomysły nie będą, aż tak dobre, nie czytałem wszystkich komentarzy, wiec jeżeli ktoś już napisał ten pomysł co ja, to z góry przepraszam)
    - Pomysł na darówkę!
    -Stylizacje z HBW
    - Codziennie jakiś mały mk, a w niedzielę wyniki :D
    - Ciekawa dziewczyna z okładki polegałoby to na tym, że: zgłaszają się obserwatorzy do konkursu i potem wy wybieracie na podstawie zgłoszeń i stylizacji jakich wysyłali uczestnicy. Potem są zadania i wgl ktoś odpada/ ktoś wygrywa. A na koniec wywiad na blogu i okłada, u jakoś grafika czy coś ( np. konkurs co roku)
    To tyle! Pozdrawiam Maciek/ Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  42. Uważam ten blog za najlepszy ze wszystkich. Jednak zastanowiłabym się nad zmianą redaktora od Up&Down, nie podoba mi się sposób pisania tej osoby. Co do pomysłów to chciałabym, żebyś zrobiła konkurs na nagłówek np.letni i dała 10 najlepszych grafik do ankiety, a czytelnicy by zagłosowali. Kolejnym pomysłem jest jak wykorzystać darmówkę, wiele osób ma z tym problem, tak więc taki dział pomógłby wielu osobom. Chciałabym również zobaczyć dział pt.''Weekend Konkursów'' polegałoby to na tym, że w sobotę zrobiłabyś konkurs na stylizację bądź makijaż o danej tematyce, natomiast w niedzielę dałabyś kilka modowych mk.

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Założyć blogowy ... ciuchland!Każda(y) z nas ma w szafie kilka niepotrzebnych ubrań.Cały pomysł polega na tym,że zamisat utylizować niepotrzebne ubrania będziemy je wystawiać na blogowe konto za niewielką ilość sm.Ubrania te zostaną wsadzone do jednego pokoju i każdy będzie sobie mógł jakieś wybrać.Wtedy blogowe konto wystawi je za cenę o kilka sm większą niż ta za którą samo ją kupiło.Niektórzy pozbędą się starych ubrań,a inni zyskają nowe rzeczy za niską cenę.
    2.Zrobić serię postów w których autorzy będą znajdywać tańsze zamienniki drogich,markowych ubrań.
    3.Seria postów w której redaktorzy i/lub znane na stardoll osoby będą opowiadać o sobie w realnym życiu(jacy są,co lubią itp.).
    Mam nadzieję,że pomogłam :)
    miss.Super.1

    OdpowiedzUsuń
  44. Może zrobicie jakieś konkursy na stylizację lub makijaż na maj, czerwiec itd... Możecie robić kolejkę do stylizacji czyli:
    Robicie kolejkę osób chętnych do stylizaji i dajecie meddolki tych osób. Czytelniczki bloga głosują na nie (meddolki) w ankiecie, która ich zdaniem jest najbardziej kreatywna i najmodniej jest ubrana. Wybieracie tak z 9 meddolek no i te, które przejdą dalej przechodzą do następnego etapu. No i znów głosują czytelniczki, a później jest finał! Na te meddolki które przeszły do finału głosujemy i ta która ma najwięcej głosów wygrywa. Może być bez nagród albo z nagrodami. Jak chcecie. Polecam czytelniczki będą zachwycone! Paa...

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę, że dobrym pomysłem byłyby cotygodniowe odkrywanie jakichś ciekawych trendów w modzie. Opisywałybyście poszczegolne nowosci z wybiegów, czy sezonowe stylizacje tak jak teraz są spodnie w paski. Proponowałkysbyscie ubrania ze stardolla z ładnymi zastosowaniami ich, kilka stylizacji z użyciem tych ubrań.
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmmm.Może strużcie dział typu ''Na Odwrót'' chodzi o to że pokazujecie np: jak można ciekawie ubrać dol bez pomocy ubrań a na przykład roślin lub innych mebli,albo spódnica zamiast bluzki itd. wiecie o co chodzi.Możecie też stworzyć dział czego nie robić czyli pokazujecie tam jak się nie powinno malować lub ubierać.Ciekawym działem był by też dział ''Projektomania'' czyli dajecie tam projekty które szczególnie zwróciły waszą uwagę,a jeśli wiecie pokazujecie jak zrobić.Można by też co tydzień dodawać ''Co każda dol powinna mieć w szafie''. Ciekawie było by gdyby któraś redaktorka robiła co tydzień wywiady z różnymi dolkami.


    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń
  47. Em, zaśpiewaj i wygraj sd

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam pomysl na zakledke ,, Do koloru do wyboru ,, ! Ta zakladka zostala by poswieconana stylizacje i dekoracje apartamentu W kolorach... np. kolor zulty i stylizacje z ubran akrykolow stardoll.. taka strona na tym blogu mojim zdaniem by pasowala W nawet CIEKAWYCH KOLOACH !!!

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej jestem tu nowa i przeczytałam w trzy dni wszystkie posty. Sądzę że przydał by się dział, w którym wybierasz jedną z modnych rzeczy w realu i do tego podobną rzecz z Starplazy + Stylizacja z tą rzeczą . Od razu pokochałam ten blog podobają mi się konkursy. Jednak sądzę , że przydało by się więcej takich , jakby to powiedzieć informacji życiowych i z Stardoll złączonych w całość np . Bandama modna w realu i na Stardoll . Można ją zdobyć w Starbazarze za tyle lub tyle .
    Pozdrawiam . Jula1744

    OdpowiedzUsuń
  50. A więc...myślę, że niektórzy redaktorzy mogli by pisać kto jest następny w kolejce jeśli chodzi o działy typu przegląd szaf. A będąc już przy tym dziale to uważam, że zaniżanie ocen przez darmówki jest bez sensu.
    Niektóre działy ukazują się nieregularnie i rzadko, a szkoda, bo są bardzo ciekawe (np.Dwie strony Designu).
    Reszta postów jest bardzo fajna, ale wolałabym żeby na blogu pojawiały się też jakieś rzeczy z zewnątrz (nie sam stardoll). Mam na myśli stardoll w porównaniu z realnym światem, jak np. Realne wersje albo obstawianie wyników Top Model co było naprawdę fajne i inne.
    Myślę też, że dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie działu ze stylizacjami dla osób bez statusu superstar.
    To chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja wam proponuje
    - ,,Czujne oko stylisty ''- czyli osoby się zgłaszają w kolejce a ktos z bloga z wyczuciem stylu doradza jej. Np. dylemat, czy do letniej stylizacji pasują bardziej sandałki czy koturny.? Osoba zarządzająca podpowiada i dodaje swoje sugestie w ciekawy sposób.
    - Stardolowa sprawa detektywa .... - log osoby co by to prowadziła - chodzi tu o to że osoba zarządzająca wybierała by najbardziej interesujący fakt z tygodnia i dzieliła się nim z innymi z ciekawą szatą graficzną. tzn. jak detektyw to jakieś czarny, biały kolor. jednym słowem - tajemniczy -
    - ,, Pokaż się '' - coś typu wybieg cotwalk. Codziennie czy jak tam wy wolicie dajecie kilka dziewczyn które się zgłosiło z stylizacją. I my i wy głosujecie. Tym działem mogą zająć się 2 osoby. I oni rozdzielają swoje 100 % pomiędzy uczestniczki i my też i ta która ma najwięcej może otrzymać obraz z napisem vouge i log czy jak tam wam lepiej.


    to moje pomysły <3
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  53. Przydatne byłyby na tym blogu opisy każdego ze sklepu na stardoll. Ogólnie; np. jaką mają tematykę, co dominuje (jakie kolory) itp. Nawet ja mogłabym się tym zająć. Jeszcze fajnie by było gdyby został dodany: "Przegląd projektów". Polegał by podobnie jak "Przegląd szaf" tylko polegał by na ocenie projektów różnych użytkowników. (Też z tym nie miałabym problemu.)

    OdpowiedzUsuń
  54. Na blogu można by było dodać posty:
    "Co w szafie powinna mieć każda doll"
    "Czego nie powinnyśmy mieć w swojej szafie"
    "Stardollowe wpadki"- pokazujemy makijaże, stylizacje, które "nie są piękne":)
    "In and out"- co jest modne, a co nie na SD.
    I ostatni pomysł bez tytułu:) Konkurs: wybieramy brzydki ciuch np. z "Czego nie powinnyśmy mieć w swojej szafie", a zadaniem jest zrobienie z nim stylizacji:)
    To by było na tyle:) hill88

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepraszam, że nie napisałam tego w poprzednim poście, ale napisze teraz:}
    Niektóre notki są przydługawe i wtedy nikt ich nie czyta....
    Rozumiem 30 zdań, ale to nie to samo co 50;\\
    Trzeba też długo czekać na metamorfozy, bo są tylko we wtorek.
    A kolejne pomysły to;
    "CG bloga"
    "Kto nosi lepiej na SD"- dollki są ubrane np. w tą samą spódniczkę, ale mają inne dodatki, więc kto nosi lepiej?:) hill88

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim zdaniem blog jest dobry i nie trzeba niczego zmieniać, ale można polepszyć, żeby był jeszcze lepszy :)
    Według mnie możnaby było dodać działy typu:
    -,,drożej/taniej''-osoba zajmująca się tym działem tworzy dwie stylizacje-droższą i tańszą-z jakimś konkretnym ciuchem, np. z dżinsowymi szortami. My w sondzie głosujemy, która bardziej nam się podoba;
    -,,ciekawsze zamienniki''-osoba zajmująca się tym działem pokazuje, jak łatwo można zastąpić np. drogą sukienkę tańszą wersją bardzo podobną do niej;
    -,,miss miesiąca''-obserwatorki/torzy co miesiąc tworzą stylizację i podają link do niej. Osoba zajmująca się tym wybiera 10 najlepszych prac. My w ankiecie głosujemy na naszą/ego faworytkę/a. Wygrana osoba otrzymuję np. 50 sd+jakąś nagrodę rzeczową+reklkamę w pasku po prawej stronie i tak co miesiąc;
    -poradnik dla początkujących
    -,,ciekawsze błędy użytkowników''-np. cienie do powiek nałożone pod same brwi, ble..;
    -,,ciekawsze błędy adminów''-taki dział by się przydał, bo tych błędów jest naprawdę dużo ;p;
    -nie wiem, jak nazwać ten dział-chodzi o to, że osoba zajmująca się tym działem tworzy stylizację na dollce podobną do stylizacji jakiejś gwiazdy;
    -,,ciekawsza loteria''- odbywa się co miesiąc, do wygrania jest tyle nagród,ile ma dni aktualny miesiąc, np. w czerwcu do wygrania było by 30 nagród.

    Mam nadzieję, że nie przestraszyłam długością mojego komentarza xD Jeśli jakieś pomysły się powtarzają, to przepraszam, ale nie chciało mi się czytać tylu komentarzy, a z resztą niektóre rzeczy przydałyby się na blogu :)
    Mam nadzieję, że moje pomysły Wam się spodobają, pozdrawiam
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  57. jeszcze przed dodaniem tego konkursu moja głowa kipiała od pomysłów na nowe działy i zmiany na tym blogu,ale teraz niczego nie pamiętam! Jednak mam pewien pomysł na nowy dział,coś w rodzaju konkursu i dobrej zabawy.A mianowicie Ciekawsza szkoła Stardoll.Polegać będzie na tym,że w Weekendy lub kiedy indziej jakiś redaktor będzie robił szkołę.Np.jak dobrze ubrać się,by nie przesadzić,co na siebie włożyć gdy nie mamy weny,lub jakieś ciekawostki na temat projektantów.Później na koniec będzie podsumowanie dnia w Ciekawszej szkole Stardoll i może jakiś konkurs by sprawdzić ile zapamiętaliśmy.Może jakaś stylizacja lub quiz na temat danej ciekawostki która się pojawiła podczas Szkoły? Myślę,że to dobry pomysł na urozmaicenie takich "nudnych" dni,kiedy na Stardoll się nic nie dzieje.

    Moim drugim pomysłem jest "Jaka ona jest" ? czyli z koemnatrzy będzie wybierana osoba,która udzieli trochę informacji o sobie,o swoich przyzwyczajeniach.Dzięki temu będzie łatwiej nawiązać jakieś nowe znajomości i dowiemy się co nie co o niektórych :)

    Myślałam także o "Ploteczki Ciekawszego".Polegać będzie na co tygdniowych ploteczkach na temat jakichś użytkownikach znanych lub nie.Nie muszą być prawdziwe,ale też takie nie mające kogoś urazić.Przy tym liczy się zabawa,nic poważnego.

    Jeśli pomysły się powtarzały to najmocniej przepraszam.Nie czytałam propozycji innych także nie wiem,czy nie dodałam czegoś,co ktoś już podał.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym podać jeszcze kilka pomysłów.
    "SD vs SM" czyli wersja stroju za SM i za SD (strój ma być podobny, SD zastępujemy rzeczami za SM)
    "Tańsze wersje ciuchów" na SD często są podobne ubrania, ale ich cena jest inna:)Np RIO Cap (10SM) i Miss Sixty Black Miss Cloache (12SD)
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  59. Myślę, że na blogu brakuje porad dotyczących stylizacji z danym ubraniem. Ciekawiej by było, gdyby 2 razy w tygodniu pojawiały się posty w których redaktor wstawiałby stylizacje z danym artykułem, który jest ładny ale praktycznie nic do niego nie pasuje. To też wyzwanie dla redaktora. Można łatwo sprawdzić, czy zna się na tym co robi. W komentarzach pod takim właśnie postem obserwatorzy pisaliby o innych niepasujących do prawie niczego artykułach do nowych stylizacji. I oczywiście więcej loterii i konkursów. :) One najbardziej przyciągają nowych czytelników. Konkursów i loterii nigdy za wiele. :) Myślę też, że fajnie by było gdyby wstawiano więcej postów, a żeby było to możliwe myślę że potrzebny jest większy zespół. Zorganizujcie casting na redaktora połączony z konkursem. Może to być konkurs dekoracyjny, ze stylizacjami lub makijażem. Może to być też połączenie, takie 3 w 1. :) To dobry sposób aby wybrać najlepszą osobę. :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze