czwartek, 6 czerwca 2013

Wyniki zakładów

Z wczorajszych zakładów uzbierała się kwota 180sd. Razem zwycięskich głosów było 20, w tym aż 12 moich własnych. Jako organizator nie wypada mi za bardzo przyjąć aż takiej nagrody, więc zrzekam się jej na rzecz pozostałych zwycięzców.
Pozostaje, więc 8 głosów.
180sd/ 8= 22,5sd

Wyniki więc są następujące:
Sapciaaa - 5 głosów, 22,5 x5= 112,5; czyli w przybliżeniu 113sd
walentynkaxx, adusiaczek3, coolEwa321 - 1 głos, 22,5sd; czyli w przybliżeniu 23sd

Zarezerwujcie w swoich bazarkach coś dla konta ciekawszysd na kwotę wygrana+ prowizja.
Gratulujemy wszystkim zwycięzcą! :)


25 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję :**

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wieże

    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki.
    W moim przypadku te 23 sd, które wygrałam mają być dla mnie, a Wy zapłacicie:
    23sd+ (np.) 2 sd prowizji=25sd?

    ( jaki matematyk ze mnie! :> )

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :D gratki :D


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  5. sama nie brałam udziału ale też stawiałam na zuzię chociaż to nie mój typ

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz żałuję, że nie brałam udziału :( też postawiłabym na Zuzę, chociaż absolutnie nie była moja faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee... ja obstawiałam, a więc... aaa... to tylko głosy na tą co zwyciężyła się liczą? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bym dała na Zuzię, chociaż moje serce należało do Marceli. Gratki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki i wiedziałam że zuza wygra :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Ja nie zdążyłam obstawić zwyciężczyni :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Obstawiałam Zuzę ale nie mogłam oddać głosu bo mi teraz kiepsko sd działa i nie dałam radę włączyć szkoooda ;( ale gratuluję zwycięzcą ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze