czwartek, 6 czerwca 2013

Wyniki komentatorów!!!

Najepszymi komentatorami dwu tygodnia 20.05-02.06 
Zostali:  truskawka1616 czarna-mamba olunia1401 Hailey.An  minerwaaa

Serdecznie gratulujemy!!!
Wygrywacie po 40 sd
Po nagrody zgłaszajcie się na konto ciekawszysd w ciągu 48 godzin. 

Spośród osób, które komentują nas od poniedziałku (03.06) do niedzieli (09.06) wybiorę dwie, które otrzymają 50 sd. Obiecuję już nie spóźniać się z nimi. Wyniki komentatorów od teraz będą pojawiać się w każdą/co drugą niedzielę o godzinie 20:30. Dla mnie to jak postanowienie noworoczne :D 

24 komentarze:

  1. Dziękuje,dziękuje,dziękuje!!! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wszystkim wyróżnionym i dziękuję za zauważenie moich komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.
    Ja ostatnio mam bardzo mało czasu, ale tez staram się komentować każdy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje ale zawsze jak jestem to dziwnie wyglądam
    Hiley.An

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, a ja wciąż się staram!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację wszystkim ;)
    też bd się starać ;*
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję *-* :D

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze