czwartek, 4 lipca 2013

Chanel Tribute - błąd

Jak zwykle, nie mogło zabraknąć jakże niesamowitego błędu od adminów w nowej kolekcji Chanel Tribute. W sklepie możemy zobaczyć sukienkę dla użytkowników z poziomem +32, która kosztuje 999 sm. Mam nadzieję, że admini zauważą ten błąd i szybko naprawią. Oby ta rzecz nie kosztowała gdzieś około 30-40 sd jak pozostałe sukienki, bo mi się w miarę podoba.
Co myślicie o tym błędzie? Podoba Wam się sukienka? 


EDIT: Błąd został naprawiony. Teraz sukienka kosztuje 32 sd.

43 komentarze:

  1. Ja ją już kupiłam za 999sm
    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę wydać te 999 sm niż około 40 sd -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie mam 999sm? :D Góra jest ładna, dół przeciętny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że admini nie mają takich błędów jak np. Sukienka Chanel za 30sm ;0




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kukardka

    To byłoby maaaaarzenie! *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, trochę mi brakuje. Mam nadzieję,że nie zauważą tego błędu do jutra! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam aż tyle sm

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak uzbieram sm wtedy kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym kupić alenie mam tylu sm ani levelu
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle, bez błędu nie mogło się obejść.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widze tego błędu, może naprawili już :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam limit sd, dlaczego akurat teraz mam tylko 300...?! ;____;

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wolę wydać te sm niż sd bo sukienka w sumie jest przeciętna

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam tylu ;/. Na bazarze i tak bm mogla sprzedac tylko za 600 sm .

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest *.*

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę droga ,a przy tym nienadzwyczajna

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety trochę mi brakuje sm,żeby ją kupić. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna, nie mam tyle sm

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę się namęczyłam, żeby zdobyć te sm, ale się udało i sukienka jest moja :) Wolę wydać sm, niż sd, które bardziej się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam !
    Ale miałam -163 sm :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ponad 1000sm ale wydałam wczoraj:(

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze błąd w nowej kolekcji -.-

    zakolorowany-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już kupiłam ;3 za 30-40 sd bym jej nie kupiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj wydałam wszystkie starmonety, apartamentu mi się zachciało ;______;
    Też mam taką nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  25. zabrało mi sd.. ;< a nie sm.. ;x

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka ma już normalną cenę-32 sd ;<



    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  27. O, już naprawili. Jacy oni są szybcy..

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zła. Chętnie kupiłabym ją za sm, ale się spóźniłam. I to była kwestia 10 min, sprawdziłam cenę sukienki i brakowało mi jeszcze cos ok 200 sm, więc sprzedałam coś na drugie konto i wróciłam kupić, a w sklepie widniała już cena w sd!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałam kupić tę sukienkę,bo taka okazja,ale w samą porę wczoraj wydałam całego tysiaka jakiego miałam :( Pewnie sukienka będzie cenna w przyszłości,dlatego warto miec ją w szafie.Trudno,kupię jak ubrania wejdą do starplazy.Każdy wie,że ubrania po zniknięciu ze starplazy na początku są tanie :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zdążyłam :/

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde ,a ja zawsze tak mam że jak mnie nie ma na Stardoll to przepuszczam taką okazję XD

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie podoba mi się.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  33. kupilam ja za sm ale chyba nie am ja do czego zalozyc xD

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń
  34. o jaa akurat wydałam parę sm i nie miałam 999 -,-
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam ją kupić ,ale nw czy jest warta 999 sm

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze