czwartek, 4 lipca 2013

Chanel Tribute w starplazie

Do starplazy właśnie weszła zapowiadana kolekcja Chanel! Ciuchy i dodatki mieszczą się na dwóch piętrach, ich ceny  wahają się od 7sd do 40sd. Uważam (zapewne nie tylko ja), że to dość droga kolekcja. W prawdzie większość rzeczy jest ładna. W przyszłości większość może osiągnąć sporą wartość. Polecam zakup sukienek, topów i kopertówek, które są aż po 25sd. Osobiście chwilowo wstrzymam się z zakupami. Jak wrażenia?  Planujecie zrobić zakupy?  



38 komentarzy:

  1. nie dość że brzydka to jeszcze droga
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 manekin an drugim pientrze sukienka za 999sm

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolekcja. :D Na pewno coś kupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takimi cenami to normalnie paranoja.............

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, JAKIE TE RZECZY SĄ PIĘKNE. *.* BĘDĘ MUSIAŁ COŚ KUPIĆ. :d A tak po za tym, to wydaje mi się że Admini planują w zimie zrobić kolejne Chanel Tribute, ponieważ gdy najedzie się na ikonkę sklepu, pisze Summer. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna *_* Ubolewam nad tym, że nie mam sd :(



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze chcialam mniec cos z tego sklepu ocywiscie ze cos kupie !

    OdpowiedzUsuń
  8. le drożyzna o.o
    Jak na razie kupię tylko torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłabym coś gdyby było taniej

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam prawie wszystkie sukienki torebki, razem jakies 12 rzeczy za 300sd (!!!) xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła kolekcja, na pewno coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie strasznie słaba ta kolekcja, ale co nie co kupiłam. Zainwestowałam w biżuterie (kupiłam chyba wszystko) oraz 12 rzeczy (ciuchów, butów, toreb), kupiłam je głównie dla zysku. Większość tych rzeczy sprzedam, bo tak naprawdę podoba mi się tylko czarna sukienka za 40 sd, niebieska torebka na ramię i ewentualnie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogo, ale kupiłam 6 rzeczy , które bardzo
    mi się podobają :)
    Nie wszystkie rzeczy są ładne , ale wynalazłam kilka ładnych rzeczy :)



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaraz idę na zakupy. Kilka rzeczy mi się podoba, ale kolekcja nie powala. Ceny owszem.

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobię zakupy ale nie takie jak planowałam bo ceny są stanowczo za wysokie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja . Kupiłam 4 rzeczy . ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiam się liczyłam na trochę niższe ceny

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre rzeczy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie za drogo, może na coś się skuszę

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. Okropnie drogo. Szczegółnie powaliły mnie ceny kopertówek, na które miała ochotę. Teraz jedak ich nie kupię. Na razie kupiłam bluzkę, sukienkę, naszayjnik i bransoletkę. Może jeszcze na coś się skuszę, ale muszę się dobrze zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  21. coś tam kupię, ale ceny to przegięcie -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z wami ceny za wyskie

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam 3 rzeczy, 100 sd na nie wydałam T.T

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodobały mi się trzy sukienki i spodnie i chyba je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. www.olapassions.blogspot.com---------zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam zielono-białą sukienkę za 36sd.
    Zastanawiam się nad białą sukienką z 1 manekina i nad sukienką z leżącego manekina oraz białymi baletkami.


    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehh, miałam mało sd i ku mojemu rozczarowaniu kupiłam tylko 2 rzeczy z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ceny są strasznie wysokie, jednak planuję coś zakupić.

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  29. Te sukienki są śliczna, na pewno kupię ze 2.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. Inni uważają,że kolekcja słaba,drudzy,że jest w sam raz.Ja należę do typów ludzi w sam raz bo nie wydaje mi się,żeby ta kolekcja była najgorsza.Jak narazie kupiłam 6 rzeczy,ale gdy tylko przybędzie mi kaski,zakupię jeszcze jakieś 10,może 12 :D Podoba mi się rozstawienie manekinów,fajnie to wygląda :) Szkoda,że kolekcja jest tak potwornie droga,wtedy można byłoby kupić więcej rzeczy.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  31. jest kilka rzeczy które mi się podobają ale ceny to przegięcie...
    może jak bd250mln to dadzą kasę to może kupię pare rzeczy
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo tego kupiłam :D Zbieram Chanel :D więc sd się nie liczą

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze