wtorek, 16 lipca 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, dziś kolejny post z serii przeglądowej, z racji tego, ze do starplazy doszła nowa kolekcja pewnie już znanego wam sklepu, to na nim się skupiłam. Na waszą prośbę do każdego wybranego ciucha będę dopisywała jego cenę.

G.V.C. TRIBUTE( Sequin valli gown) 32sd: Moim zdaniem najładniejszy ciuch całej kolekcji, ma bardzo uniwersalny kolor, ale krój oraz wzór są niebanalne. Myślę, że każdy powinien mieć ją w szafie, bo można zrobić z nią wiele ciekawych stylizacji.

G.V.C. TRIBUTE( Silver/Rose  couture trouses) 24sd: proste w przyjemnych dla oka pastelowych barwach, lekko poszerzają doll w biodrach, ale z dobrze dobranymi dodatkami efekt jest piękny. Spodnie są dobrze zrobione i przyjemne robi się z nimi stylizacje.

G.V.C. TRIBUTE( Canary couture heels) 18sd: Szpilko w genialnym kolorze, a dzięki czarnemu paseczkowi w kostce są ciekawsze i łatwiej je zestawić, są świetnym ożywczym dodatkiem.
G.V.C. TRIBUTE( Gold strap valli heels) 15sd: śliczne, bardzo kobiece i szykowne szpilki, w bardzo modnych kolor.


PIERWSZA STYLIZACJA: Prosta czarno biała stylizacja, ożywiona złotymi akcentami, genialne pasowałaby tu mała złota kopertówka, ale niestety nie posiadam takiej w swojej kolekcji.

DRUGA STYLIZACJA: Tym razem gra trzech kolorów, spodnie są bazą stylizacji, a dzięki uniwersalnemu kolorowi, może zestawić je praktycznie ze wszystkim.

TRZECAI STYLIZACJA: Nie wiem czy pamiętacie, ale ta spódnica dość dawno w jednym z przeglądów, nie zrobiłam z nią wtedy stylizacji, a byliście jej ciekawi. dziś genialne łączy mi się z butami i topem, a żeby nie było za mdło dodałam troszkę czarnych akcentów.

CZWARTA STYLIZACJA: Pomarańcz i czerń to jak dla  mnie zestawienie idealne, tym razem z sukienki postanowiłam zrobić spódnicę i połączyć ją z krótkim topem. Stylizacja jest mega prosta.

Pozdrawiam, Justyna

32 komentarze:

  1. Lepsze stylki niż tydzień temu. Muszę dokupić te ubrania bo z tych mam tylko szare spodnie i żółte buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię wszystko, może oprócz sandałków, bo mam podobne z LE. C;

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 stylizacja super


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce kupić tylko tą sukienkę z całej kolekcji, na razie nic nie kupiłam, bo za drogie...

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę dokupić żółte buty a stylki są ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam wszystkie te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja najlepsza :D

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje. Najbardziej spodobała mi się 1 i 2 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) blog jest naprawdę fajny ! Mam nadzieję że moje opowiadanie ci się spodoba www.animeshnn.blogspot.com jeżeli chcesz możesz go zaobserwować :*

    Pozdrawiam Szekszik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizację, co do ubrań to muszę je kupić ale niestety nie mam dużo sd

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania tak samo jak stylizacja są świetne :]

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wszystko oprócz żółtych butów. Stylizacje fajne. Chociaż ostatnia nie przypadła mi do gustu. Wydaje mi się że ta elegancka sukienka nie bardzo pasuje do bluzki typu "na luzie"

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tylko spodnie ale zastanawiam sie nad kupnem długiej czarnej sukni. A stylizacje super.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są super (pastelowe)♥.Najbardziej podoba mi się stylizacja druga i czwarta, ale inne też nie są złe.Daję wielki plus za rzeczy,które ukazały się w przeglądzie.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stylizacja. Do mnie najbardziej przemawia 1. Może to dlatego, że uwielbiam czarno-białe stylizacje. :D

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i dopracowane stylizacje :)
    Gratulację. Masz świetne poczucie mody i podchodzisz do niej nie byle jak .

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka, plusy za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś śliczne rzeczy, kupiłam wszystko oprócz różowej pary spodni, bo stwierdziłam że nie potrzebne mi dwie takie same pary. Niestety co do stylizacji to nie podoba mi się żadna, ta ostatnia prezentuję się koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się najbardziej druga stylizacja :) Tak się składa ,że wszystkie te rzeczy posiadam :D

    Malwa28

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki temu artykułowi dokupiłam żółte buty, bo tak to bym o nich zapomniała :D
    Wszystko mam z tych rzeczy, świetne są :)
    Stylki również dobre, ale najbardziej podoba mi się 3 :))

    OdpowiedzUsuń
  21. są świetne, mi najbardziej podoba się 2 i 3

    rebeckahsmith

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie do kupna żółtych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się druga i trzecia. W czwartej nie pasują mi buty (po prostu ich nie lubię xd).

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze