wtorek, 16 lipca 2013

Informacje o IV Etapie MBB


Zdaniem większości ankietowanych w ćwierć finale zobaczymy....


kotka888Mxd 

dołączasz do grona osób, które wymieniłam w wczorajszym poście



A oto listwa ćwierćfinałowych bitew:
1. A.n.k.s.a. z oliwcia_paris - temat: pasy
2. anetka9995 z ModnyKotek- temat: kwiatowy szał
3. azo_ona z kotka888mxd - temat: męski styl
4. Emo-niunia- jarus55  - temat: elegancja


Gotowe prace wysyłajcie na email ciekawszysd@interia.pl, w temacie podajcie swój nick
Zasady są takie same jak w poprzednich etapach. 
Pamiętajcie by nigdzie nie pokazywać/publikować swoich strojów aż do momentu bitwy.

Bitwy będą rozgrywały się:
1 i 2 w poniedziałek 22.07, a 3 i 4 w środę 24.07

EDIT: Jeżeli prace dostarczycie szybciej, bitwy odbędą się wcześniej.

Prace możecie oddać najpóźniej o godz. 09:00 w dniu w którym rozgrywa się wasza bitwa.


POWODZENIA
Każdy przegrany bitwy ćwierćfinałowej otrzyma 25 sd

34 komentarze:

  1. Gratulacje, głosowałam na Kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ciekawy jest 3 temat :) Zacięta walka będzie przy 1 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, właśnie na tą dziewczyne głosowałam :)

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc? Znowu się nie postaraliście jeśli chodzi o zadania w tym etapie, doczekałem się czegoś lepszego i NOWSZEGO, a nie jakiegoś zadania, który był identyczny do 1 etapu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, kotka <33 nareszcie coś ciekawego stało się w tym konkursie :)
    chyba też zgadzam się z Jarusiem, że znowu się nie postaraliście...

    OdpowiedzUsuń
  6. które były identyczne*, przepraszam za błąd xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello do you want become a media partner with my blog ? :) contact me on stardoll if you intersted : kitty-chaanel

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu ciężki przeciwnik mi się trafił ;D
    Aa jeżeli chodzi o kategorię to myślałam, że będą trochę inne.
    Hmm może coś w stylu haute couture? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostało tylko 8 osób, w związku z tym mam pytanie. Czy jest możliwość ewentualnego przyśpieszenia ankiet, jeśli wszyscy oddadzą prace? :)

    I tak chcecie jak najszybciej zakończyć ten konkurs. Bo czas na oddanie prac wg mnie jest zdecydowanie za długi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;) już nie mogę się doczekać ^.~

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony: uch nareszcie zobaczymy coś nowego, z drugiej o boże znowu te same zasady! Utrudnijcie chociaż trochę ten konkurs! Postawcie jakieś wyzwanie typu najgorszy ciuch w szafie - jak zrobić żeby go wykorzystać. Każdy ma przecież taką pomyłkę w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! Właśnie na nia głosowałam ale 19magda96 też zasłużyła na brawa.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki :) - Przestańcie hejtować , bo sami byście nie umieli pisać takiego bloga i nie organizowali takich konkursów. Jeżeli chcecie by konkursy były bardziej wymagające to piszcie to sposobem delikatnym , bo możecie urazić organizatora :)

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Najbardziej interesuje mnie co wymyślą w męskim stylu :D

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i strasznie się cieszę, że kotka przeszła ;)
    Czekam na pojedynki, najbardziej ciekawi mnie nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  16. tematy prac są łatwe ... ale będą zażarte pojedynki bo widziałam prace ich i są na bardzo wysokim poziomie ,ja jednak uważam że to Magda powinna ty być ... no niestety nie którym nie spodobały się jej stylizacje choć dla mnie były boskie ... nie mnie jednak gratuluje i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i znowu wynik nie po mojej myśli ;c Jednak stylizacji kotki też są dobre :)
    No nic, pozostaje życzyć powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Kofi. Po co tyle czekać. W weekend powinno być najpóźniej rozstrzygnięcie

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze