sobota, 20 lipca 2013

Darmowa torebka - III dzień Ramadan

1. Wejdź na kampanie Ramadan (KLIK) i naciśnij na trzeci różowy wagonik.
2. Wyskoczy ci komunikat o znalezieniu drugiej części układanki, a znajdziesz ją w zaprojektuj i sprzedaj: Stardesign Fashion na samym dole strony (KLIK). 
3. Naciśnij na nią, a darmówka będzie czekać już na cb w apartamencie.

PS. Do zrobienia darmówki potrzeba też mieć odnalezioną pierwszą część torebki, która znajduje się w lewym pasku bocznym w wiadomościach. (KLIK)

Będziecie robić?

25 komentarzy:

  1. Jest błąd wielka jest ta torebka w apartamencie przynajmiej u mnie
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety ta cudna torebka na lalce ma gigantyczny rozmiar :(
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. już ją zrobiłam przy zbieraniu sm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobała w spoilerach teraz też, ale ta ogromniastość... Mam nadzieję że szybko poprawią

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie wielka ale śliczna ; ].

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna :* oby wróciła do normalnych rozmiarów
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest ogromna ! ;o mam nadzieję, że admini cos z tym zrobią bo jest to ładna kopertówka ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za podpowiedź! Z rozmiarem troszkę przesadzili XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że rozmiar to błąd, torebka jest śliczna

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ale klocek ogromny :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jest strasznie duża, mam nadzieję, że to błąd :o

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest za wielka.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłaby spoko, gdyby nie ta wielkość. ;c

    Miejmy nadzieję, że następne rzeczy takie nie będą. O>O

    JUŻ SIĘ BOJĘ .

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam,ale jest ogromna. o.O

    OdpowiedzUsuń
  15. Okropnie duża jest... Żeby to poprawili, no.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest ogromna, mam nadzieję, że szybko to naprawią bo kopertówka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest ogromna!

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem co ja mam w tej torebce nosic albo co ktoś w niej już nosił bo torebka zrobiła mi się nie proporcjonalnie dużaa.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze